twitter:thierryvoets twitterde op zondag 14-05-2017 om 15:06:07Dit AZ is zo achterlijk slecht dat Utrecht er niet eens opzettelijk van kan verliezen. #azutr reageer retweet
driedubbel, zie PSV (lol)quote:Op zondag 14 mei 2017 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hahaahahahaha dubbel huilen voor jou vandaag.
Haha laggequote:Op zondag 14 mei 2017 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga straks schijten, niet te zuinig.
Als je 2-0 voorstaat kan dat wel. Als een 2-1 valt is het wel lastig dat te draaien maar dat verwacht ik nietquote:Op zondag 14 mei 2017 15:13 schreef patrickt37 het volgende:
Feyenoord begint tegen zichzelf te voetballen.
picsquote:Op zondag 14 mei 2017 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga straks schijten, niet te zuinig.
Ik heb er wel een paar gezien, niet op doelquote:Op zondag 14 mei 2017 15:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Volgens mij heeft Heracles nog geen schot gehad
Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op zondag 14 mei 2017 15:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Volgens mij heeft Heracles nog geen schot gehad
Hoezo? Die zijn helemaal niet zo goed dit seizoen.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:14 schreef Paul het volgende:
FC Utrecht is zo goed dit seizoen, het doet me denken aan Barcelona.
Ik heb geen telefoon en om nou de webcam in mijn laptop te gebruiken gaat wel wat ver.quote:
quote:Op zondag 14 mei 2017 15:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoezo? Die zijn helemaal niet zo goed dit seizoen.
Niet van helft wisselen?quote:Op zondag 14 mei 2017 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
Tweede helft gewoon weer hetzelfde beginnen.
lolquote:Op zondag 14 mei 2017 15:15 schreef Paul het volgende:
[..]nouja dat niveau hebben we nu precies, niet slecht toch?
Ja kan wel, voor de supporters aan de andere kant.quote:
Ik kijk met een schuin oog, maar als ik naar statistieken kijk zie ik er geen.quote:
Is dat boeiend? Feyenoord is gespeeld toch?quote:Op zondag 14 mei 2017 15:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Effe tijdens de rust aan Willem II vragen of ze rustig aan willen doen.
Best goed nog. Eerste half uur werden ze echt onder de voet gelopen en nu wordt het al wat beter.quote:
Weinig kans.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:17 schreef Tagliano het volgende:
De degradatie playoffs, daar heb ik wel zin in
Alleen moet Sparta ze nog even ontlopen
Alsof de Chinezen wat geld aan ze hebben beloofd.quote:
Dat wordt nog 2-2quote:Op zondag 14 mei 2017 15:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Best goed nog. Eerste half uur werden ze echt onder de voet gelopen en nu wordt het al wat beter.
Is een grapje referend naar 2007. Toen vroeg Ajax dat ook tijdens de rust aan Willem II en daardoor ging Willem II juist beter z'n best doen.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat boeiend? Feyenoord is gespeeld toch?
Dank u.quote:
Emmen voor Roda is wel een goede dealquote:
Ah, lang geledenquote:Op zondag 14 mei 2017 15:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Is een grapje referend naar 2007. Toen vroeg Ajax dat ook tijdens de rust aan Willem II en daardoor ging Willem II juist beter z'n best doen.
SpartaGod mag er wel in blijven.quote:
Weet niet, heb dat schema nog niet bekeken.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, moeten ze tegen Cambuur?
Boskamp ging fontein niet in.quote:
Emmen, die degraderen ook weer meteen. lolquote:Op zondag 14 mei 2017 15:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Emmen voor Roda is wel een goede deal
Eens.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
SpartaGod mag er wel in blijven.
NEC en Roda play-offs spelen, net goed voor die clubs met wanbeleid.
Hoop dat ze degraderenquote:
Spuiten in het broekjequote:
Ja Sparta is wel leukquote:Op zondag 14 mei 2017 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
SpartaGod mag er wel in blijven.
NEC en Roda play-offs spelen, net goed voor die clubs met wanbeleid.
Klopt, maar over een week is iedereen het weer vergeten en gaat het alleen nog maar over Ajax.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Overigens gewoon kut natuurlijk dat die kneuzen kampioen worden. Kut club, kut supporters.![]()
![]()
Helemaal jammer dat dan net Kuyt moet scoren.
Ach zo gaat dat vaker, misschien werden die spelers wel echt moe van Hyballa.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja Sparta is wel leuk
NEC vind ik triest voor Hyballa dat ze nu ineens twee keer lijken te winnen
Broeeerrquote:Op zondag 14 mei 2017 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Na 24 mei is de slogan van ajakkes;
wie had dat gedacht ? Eerst tevreden toch 2x 2de.
man utd is ook heel matig haagsquote:Op zondag 14 mei 2017 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je hoopt dit wel erg graag hè.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit inderdaadquote:Op zondag 14 mei 2017 15:26 schreef Onnoman het volgende:
Geniaal wel dat kuyt 2 keer scoort.. als ik het iemand gun is het hem wel
Ach ja, hier op fok werd het ook al geprobeerd. Dan weet je dat het diep zitquote:Op zondag 14 mei 2017 15:28 schreef StarGazer het volgende:
Gejuich in het Philips Stadion na het oplezen van de tussenstand Feyenoord - Heracles
Serieus?quote:Op zondag 14 mei 2017 15:28 schreef StarGazer het volgende:
Gejuich in het Philips Stadion na het oplezen van de tussenstand Feyenoord - Heracles
Wel raar ja, er is toch een verslaggever daar aanwezig.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:28 schreef Tagliano het volgende:
Dat FOX doet er trouwens ook echt geen enkele moeite om er nog wat van te maken he. Niet eens een klein beetje analyse op FOX5, waar dat normaal wel zo is bij meerdere wedstrijden tegelijk
Niks tegen Kuijt los dat hij 0,0 persoonlijkheid heeft maar hij lijkt mij juist totaal niet aardig.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:28 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit inderdaad, snap die haat richting hem ook niet zo. Lijkt me oprecht een sympathieke kerel, soms iets te geforceerd politiek correct, maar ik geloof ook wel dat hij grotendeels gewoon zo is qua karakter.
Ben er nog niet helemaal zeker van, dat heracles begon net opeens leuk te voetballenquote:
Zo sneu. Hier ook een paar W2 supporters die helemaal blij waren dat Feyenoord voor stond. Om dan even een wank beweging te kunnen maken naar het Ajax van. Stoer hoorquote:Op zondag 14 mei 2017 15:28 schreef StarGazer het volgende:
quote:Op zondag 14 mei 2017 15:28 schreef StarGazer het volgende:
Net als in elk ander stadion dus.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:28 schreef StarGazer het volgende:
Koekoek.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je lijkt mij wel met je pessimismequote:Op zondag 14 mei 2017 15:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben er nog niet helemaal zeker van, dat heracles begon net opeens leuk te voetballen
Man man man.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Feyenoord dit nog weggeeft ga ik toch opzoek naar een telefoon om het nummer van Jimbo te achterhalen. Leedvermaak, beste vermaak.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben er nog niet helemaal zeker van, dat heracles begon net opeens leuk te voetballen
Ach iedereen heeft toch wel zijn voorkeur.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo sneu. Hier ook een paar W2 supporters die helemaal blij waren dat Feyenoord voor stond. Om dan even een wank beweging te kunnen maken naar het Ajax van. Stoer hoor
Het summum van provinciaals gedrag idd.quote:
Dus PSV moet op hetzelfde niveau acteren als al die andere provincieclubjes? Mag je toch wel meer van verwachten, kom op.quote:
Wat flauw zegquote:Op zondag 14 mei 2017 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe blijft dat shirt rechtop staan?
Tsja, maar andersom zou het ook gebeuren.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus PSV moet op hetzelfde niveau acteren als al die andere provincieclubjes? Mag je toch wel meer van verwachten, kom op.
Je weet toch hoe dat werkt man. Leedvermaak, beste vermaak.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus PSV moet op hetzelfde niveau acteren als al die andere provincieclubjes? Mag je toch wel meer van verwachten, kom op.
Als een club het echt zou verspelen wellicht, maar niet als een club die al op pole-position stond het kampioenschap alsnog binnenharkt.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja, maar andersom zou het ook gebeuren.
Alsof er nog mensen in de Arena zouden zitten als ze een kansloos seizoen beleefde als PSV.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar nu ging er niemand bij Ajax echt van uit dat ze het alsnog zouden wordenquote:Op zondag 14 mei 2017 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je weet toch hoe dat werkt man. Leedvermaak, beste vermaak.
quote:Op zondag 14 mei 2017 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof er nog mensen in de Arena zouden zitten als ze een kansloos seizoen beleefde als PSV.
Ok, laten we doen alsof dat niet zou gebeuren.quote:
Ach, ben niet anders gewend. Bij Ado vieren ze zelfs feest als ze onderaan staan en al gedegradeerd zijn.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar nu ging er niemand bij Ajax echt van uit dat ze het alsnog zouden wordenEn als je eigen club dan zo'n flopseizoen zou draaien zou ik me niet druk maken om andere clubs verder
Maar goed iedereen is anders.
In een stadion word je daar misschien sneller mee getrokken in zo'n sfeer, kan best.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach, ben niet anders gewend. Bij Ado vieren ze zelfs feest als ze onderaan staan en al gedegradeerd staan.
En Frans Adelaar maar niet begrijpen dat ze hem op de schouders wilden nemen mee in de polonaisequote:Op zondag 14 mei 2017 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach, ben niet anders gewend. Bij Ado vieren ze zelfs feest als ze onderaan staan en al gedegradeerd staan.
quote:Op zondag 14 mei 2017 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Frans Adelaar maar niet begrijpen dat ze hem op de schouders wilden nemen mee in de polonaise
Leo Oldenburger zegt dit op het moment dat ik dit lees dus dat zal welquote:
Lekker rendement hoorquote:Op zondag 14 mei 2017 15:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Leo Oldenburger zegt dit op het moment dat ik dit lees dus dat zal wel
Eens. Vitesse, doe je ding.quote:
Kijk dan hoe ie erbij lag.quote:
Sorry makker.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He, he. Ik moest dit hele topic in mijn eentje dragen.
quote:Op zondag 14 mei 2017 15:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Één brok TONZON-radiatorfolie die jongen
Omdat de spelers van Heracles zijn omgekocht door een Feyenoordsupporter.quote:
1-3quote:Op zondag 14 mei 2017 15:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
AZ terug tot 1-2, zou de penningmeester van Utrecht in de rust de kleedkamer zijn binnengestormd?
Edit: neequote:
Of gewoon een kutseizoen.quote:
Gaat Roda onder NEC en Sparta eindigen?quote:
Sparta is dé club van Rotterdam.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:43 schreef Tagliano het volgende:
Op zich zou het ook wel tof zijn als Sparta nacompetitie speelt. Lekker die potjes op het Kasteel zien
Vermeer volgend jaar in Oranje als hij CL speelt.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:43 schreef Oliver23 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Newcastle United met Krul gaat doen volgend seizoen. Bij de 1-3 ziet hij er ook niet goed uit.
Ook Zoet kan geschrapt worden op het keeperslijstje van Dick Advocaat
Verkopen aan een obscure club op Cyprusquote:Op zondag 14 mei 2017 15:43 schreef Oliver23 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Newcastle United met Krul gaat doen volgend seizoen. Bij de 1-3 ziet hij er ook niet goed uit.
Ook Zoet kan geschrapt worden op het keeperslijstje van Dick Advocaat
Pastoor eruit gooien en Aad300 als coach aanstellen is dan wel een vereiste.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:43 schreef Tagliano het volgende:
Op zich zou het ook wel tof zijn als Sparta nacompetitie speelt. Lekker die potjes op het Kasteel zien
Virtueel 15. Sparta 16. NEC 17. Roda dus zit er dik in.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gaat Roda onder NEC en Sparta eindigen?
Bizot is opgepikt uit België.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben jullie al nieuwe aankopen op het oog?
Dat was echt genotquote:Op zondag 14 mei 2017 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pastoor eruit gooien en Aad300 als coach aanstellen is dan wel een vereiste.
Dan maakt hij die schuivers wel precies voor de vakken waar ik zou zittenquote:Op zondag 14 mei 2017 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pastoor eruit gooien en Aad300 als coach aanstellen is dan wel een vereiste.
Virtueel staat Roda 17e, niet?quote:Op zondag 14 mei 2017 15:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Virtueel 15. Sparta 16. NEC 17. Roda dus zit er dik in.
quote:Op zondag 14 mei 2017 15:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan maakt hij die schuivers wel precies voor de vakken waar ik zou zitten
Misschien ziet ie af om naar Raqqa af te reizen.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Barazite heeft zijn baard wel netjes getrimd voor zijn doen.
Vooral die anticlimax jaquote:Op zondag 14 mei 2017 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zijn echt beelden die je nooit meer gaan vergeten (Grotendeels door de anticlimax)
Je speelt nergens meer voor. Die autist had de gewoon de jongste 11 spelers er in moeten gooien.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:46 schreef PSVCL het volgende:
Laffe coach is het ook.
Lekker een huur speler inbrengen ipv een jeugd speler zoals Gudhmonson.
Ga je schamen Cocu
Wat ben je weer meedenkend.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:46 schreef Tagliano het volgende:
Voor de mensen die de virtuele stand niet meer kunnen volgen: http://www.flashscore.nl/eredivisie/stand/?t=6979BBU7&ts=Uuh1RiXn
Den Haag net aan 11de zo dusquote:Op zondag 14 mei 2017 15:46 schreef Tagliano het volgende:
Voor de mensen die de virtuele stand niet meer kunnen volgen: http://www.flashscore.nl/eredivisie/stand/?t=6979BBU7&ts=Uuh1RiXn
Doe es normaal over hem!quote:Op zondag 14 mei 2017 15:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Misschien ziet ie af om naar Raqqa af te reizen.
Wat een waardeloze trainer is dat tochquote:Op zondag 14 mei 2017 15:46 schreef PSVCL het volgende:
Laffe coach is het ook.
Lekker een huur speler inbrengen ipv een jeugd speler zoals Gudhmonson.
Ga je schamen Cocu
Schande is het , en dan ook nog in een 4-4-2 beginnen.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Je speelt nergens meer voor. Die autist had de gewoon de jongste 11 spelers er in moeten gooien.
Frank de boer 2.0quote:Op zondag 14 mei 2017 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een waardeloze trainer is dat toch
Ik zou wel weer eens willen gaan maar ik doe mijzelf geen seizoenskaart aan. Dan voel ik mij gedwongen nog echt te gaan ook om de week.quote:
Ben dit seizoen maar 8 keer geweest. Prijzen voor SC achter de goal zijn aardig gezakt zag ik.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou wel weer eens willen gaan maar ik doe mijzelf geen seizoenskaart aan. Dan voel ik mij gedwongen nog echt te gaan ook om de week.
Kan je die kaart niet verkopen voor één wedstrijd als je geen zin hebt?quote:Op zondag 14 mei 2017 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou wel weer eens willen gaan maar ik doe mijzelf geen seizoenskaart aan. Dan voel ik mij gedwongen nog echt te gaan ook om de week.
Daar heb je idd een punt.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die bracht tenminste nog wel eens wat jeugd erin. Cocu is eerder Frank de Boer 0.5
We hebben het over Den Haag he. Plek genoegquote:Op zondag 14 mei 2017 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je die kaart niet verkopen voor één wedstrijd als je geen zin hebt?
Kan, maar de controle daarop is tegenwoordig behoorlijk streng bij Ado.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je die kaart niet verkopen voor één wedstrijd als je geen zin hebt?
Geen legaal systeem dan? Bij ADO willen ze toch ook wel een volle bakquote:Op zondag 14 mei 2017 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan, maar de controle daarop is tegenwoordig behoorlijk streng bij Ado.
Doe maar niet.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Doe maar gewoon scoren Heracles... voor de gein
Nee dan krijg ik weer valse hoop.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Doe maar gewoon scoren Heracles... voor de gein
2-5 Groningen.quote:
2-5quote:
Yep. Maar dat laten ze niet toe. Als ik mijn seizoenskaart een keer uitleen (wat ik vroeger nog weleens deed) en ze pakken hem af van diegene dan ben ik hem kwijt.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen legaal systeem dan? Bij ADO willen ze toch ook wel een volle bak
Hoezo, ze zijn goed bezig.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:51 schreef Knudde het volgende:
Ik heb het gevoel dat Heracles geen zin heeft in voetballen
Ah joh, is leuk juist. Des te zoeter smaakt het eindsignaal.quote:
PSvCL zou leuker zijn, maar kan niet meerquote:Op zondag 14 mei 2017 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet je username veranderen. Die C moet een E worden.
PSvEL*quote:Op zondag 14 mei 2017 15:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
PSvCL zou leuker zijn, maar kan niet meer
Wat een raar systeem zegquote:Op zondag 14 mei 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep. Maar dat laten ze niet toe. Als ik mijn seizoenskaart een keer uitleen (wat ik vroeger nog weleens deed) en ze pakken hem af van diegene dan ben ik hem kwijt.
Waar moet ik zijn?quote:Op zondag 14 mei 2017 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet je username veranderen. Die C moet een E worden.
Tsja... mijn idee.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een raar systeem zegje mag hem toch wel uitlenen (als het niet aan iemand met een stadionverbod is). Je hebt er toch voor betaald.
Gaan ze echt niet meer doen na de username change van Calandquote:Op zondag 14 mei 2017 15:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waar moet ik zijn?
Dan ga ik dat ff vragen..
1 gvd, 2 gvd, 3 gvd?quote:
Zit je bij de EHBO dan?quote:Op zondag 14 mei 2017 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sinds dat supportershome van Twente gesloten is zijn ze minder gaan voetballen. Ik zie een verband...
Gaat toch nergens meer om.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik kijk Feyenoord maar wat is PSV in hemelsnaam aan het doen
Ik hoop dat ze zo volgend seizoen ook voetballenquote:Op zondag 14 mei 2017 15:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik kijk Feyenoord maar wat is PSV in hemelsnaam aan het doen
Maandverband denk ik.quote:
Jammer.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:54 schreef Collide het volgende:
[..]
Gaan ze echt niet meer doen na de username change van Caland
Bij Feyenoord geen enkel probleemquote:Op zondag 14 mei 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep. Maar dat laten ze niet toe. Als ik mijn seizoenskaart een keer uitleen (wat ik vroeger nog weleens deed) en ze pakken hem af van diegene dan ben ik hem kwijt.
PSV komt nooit door die voorrondes heen.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jammer.
Dan maar hope dat ze in het seizoen 18-19 CL spelen
RETTEKETET, nog twee goalsquote:
Krakertjes hoor.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dus op dit moment nacompetitie:
Helmond Sport - Sparta
Fc Emmen - Roda Jc
Dat krijg je als ze de hele week een grote bek hebben dat ze het kampioenschap gaan verprutsen, dan bakken ze er niks meer van.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:00 schreef Alfje het volgende:
Heracles is toch ook wel heel matig hoor, hoe is het mogelijk dat je niet eens een simpele pass over een paar meter kan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |