twitter:thierryvoets twitterde op zondag 14-05-2017 om 15:06:07Dit AZ is zo achterlijk slecht dat Utrecht er niet eens opzettelijk van kan verliezen. #azutr reageer retweet
driedubbel, zie PSV (lol)quote:Op zondag 14 mei 2017 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hahaahahahaha dubbel huilen voor jou vandaag.
Haha laggequote:Op zondag 14 mei 2017 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga straks schijten, niet te zuinig.
Als je 2-0 voorstaat kan dat wel. Als een 2-1 valt is het wel lastig dat te draaien maar dat verwacht ik nietquote:Op zondag 14 mei 2017 15:13 schreef patrickt37 het volgende:
Feyenoord begint tegen zichzelf te voetballen.
picsquote:Op zondag 14 mei 2017 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga straks schijten, niet te zuinig.
Ik heb er wel een paar gezien, niet op doelquote:Op zondag 14 mei 2017 15:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Volgens mij heeft Heracles nog geen schot gehad
Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op zondag 14 mei 2017 15:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Volgens mij heeft Heracles nog geen schot gehad
Hoezo? Die zijn helemaal niet zo goed dit seizoen.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:14 schreef Paul het volgende:
FC Utrecht is zo goed dit seizoen, het doet me denken aan Barcelona.
Ik heb geen telefoon en om nou de webcam in mijn laptop te gebruiken gaat wel wat ver.quote:
quote:Op zondag 14 mei 2017 15:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoezo? Die zijn helemaal niet zo goed dit seizoen.
Niet van helft wisselen?quote:Op zondag 14 mei 2017 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
Tweede helft gewoon weer hetzelfde beginnen.
lolquote:Op zondag 14 mei 2017 15:15 schreef Paul het volgende:
[..]nouja dat niveau hebben we nu precies, niet slecht toch?
Ja kan wel, voor de supporters aan de andere kant.quote:
Ik kijk met een schuin oog, maar als ik naar statistieken kijk zie ik er geen.quote:
Is dat boeiend? Feyenoord is gespeeld toch?quote:Op zondag 14 mei 2017 15:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Effe tijdens de rust aan Willem II vragen of ze rustig aan willen doen.
Best goed nog. Eerste half uur werden ze echt onder de voet gelopen en nu wordt het al wat beter.quote:
Weinig kans.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:17 schreef Tagliano het volgende:
De degradatie playoffs, daar heb ik wel zin in
Alleen moet Sparta ze nog even ontlopen
Alsof de Chinezen wat geld aan ze hebben beloofd.quote:
Dat wordt nog 2-2quote:Op zondag 14 mei 2017 15:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Best goed nog. Eerste half uur werden ze echt onder de voet gelopen en nu wordt het al wat beter.
Is een grapje referend naar 2007. Toen vroeg Ajax dat ook tijdens de rust aan Willem II en daardoor ging Willem II juist beter z'n best doen.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat boeiend? Feyenoord is gespeeld toch?
Dank u.quote:
Emmen voor Roda is wel een goede dealquote:
Ah, lang geledenquote:Op zondag 14 mei 2017 15:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Is een grapje referend naar 2007. Toen vroeg Ajax dat ook tijdens de rust aan Willem II en daardoor ging Willem II juist beter z'n best doen.
SpartaGod mag er wel in blijven.quote:
Weet niet, heb dat schema nog niet bekeken.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, moeten ze tegen Cambuur?
Boskamp ging fontein niet in.quote:
Emmen, die degraderen ook weer meteen. lolquote:Op zondag 14 mei 2017 15:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Emmen voor Roda is wel een goede deal
Eens.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
SpartaGod mag er wel in blijven.
NEC en Roda play-offs spelen, net goed voor die clubs met wanbeleid.
Hoop dat ze degraderenquote:
Spuiten in het broekjequote:
Ja Sparta is wel leukquote:Op zondag 14 mei 2017 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
SpartaGod mag er wel in blijven.
NEC en Roda play-offs spelen, net goed voor die clubs met wanbeleid.
Klopt, maar over een week is iedereen het weer vergeten en gaat het alleen nog maar over Ajax.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Overigens gewoon kut natuurlijk dat die kneuzen kampioen worden. Kut club, kut supporters.![]()
![]()
Helemaal jammer dat dan net Kuyt moet scoren.
Ach zo gaat dat vaker, misschien werden die spelers wel echt moe van Hyballa.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja Sparta is wel leuk
NEC vind ik triest voor Hyballa dat ze nu ineens twee keer lijken te winnen
Broeeerrquote:Op zondag 14 mei 2017 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Na 24 mei is de slogan van ajakkes;
wie had dat gedacht ? Eerst tevreden toch 2x 2de.
man utd is ook heel matig haagsquote:Op zondag 14 mei 2017 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je hoopt dit wel erg graag hè.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |