De ICE biedt zeker wel meerwaarde. Ik neem liever die want internet en betere kaart. En ook meer personeel. En ik moet altijd verder dan Frankfurt...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 01:21 schreef dennistd het volgende:
Als dit netwerk toch eens gerealiseerd toch gaan worden
[ afbeelding ]
De ICE biedt mijns inziens overigens erg weinig meerwaarde tot Köln dus die kun je (op de rit van/naar Basel na) beter vervangen door een 1x per uur rijdende IC Amsterdam-Köln met overstap aldaar richting Frankfurt en verder.
Absurd veel personeel bedoel jequote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
De ICE biedt zeker wel meerwaarde. Ik neem liever die want internet en betere kaart. En ook meer personeel. En ik moet altijd verder dan Frankfurt...
Je betaalt voor een service waar de conducteur onderdeel van is.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ja, want je betaalt om gecontroleerd te worden, niet om vervoerd te worden
Goed bezig DBquote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Het lijkt het afgelopen jaar behoorlijk afgenomen te zijn met de hoeveelheid personeel op ICE.
Je betaalt voor een service. Volgens mij kán een conducteur daar onderdeel van zijn maar is dat niet verplicht. En sowieso mensen die gecontroleerd willen worden; heb je niets beters te doen? Moet helemaal die kaart tevoorschijn komen. Bah. Moeite. En t is niet alsof het lekker toeven is in DM'90 nu.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:24 schreef b2py het volgende:
[..]
Je betaalt voor een service waar de conducteur onderdeel van is.
Das wel uit mijn beperkte (18 ritten in Duitsland) dinges eah. Kan dus ook bullshit zijnquote:
In zo'n werkzaamhedenrijk weekend lijkt het mij zeer verstandig als NS inzet op extra servicerondjesquote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Je betaalt voor een service. Volgens mij kán een conducteur daar onderdeel van zijn maar is dat niet verplicht. En sowieso mensen die gecontroleerd willen worden; heb je niets beters te doen? Moet helemaal die kaart tevoorschijn komen. Bah. Moeite. En t is niet alsof het lekker toeven is in DM'90 nu.
Bork, Zug, Greavy?quote:[..]
Das wel uit mijn beperkte (18 ritten in Duitsland) dinges eah. Kan dus ook bullshit zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds wanneer is het weekend op dinsdag?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:30 schreef b2py het volgende:
[..]
In zo'n werkzaamhedenrijk weekend lijkt het mij zeer verstandig als NS inzet op extra servicerondjes
quote:Bork, Zug, Greavy?
Enne, belangrijk kenmerk -> hoeveel man zat er in de cockpit?Ja, maar dat kan z'n redenen natuurlijk hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bier.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het weekend op dinsdag?
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:13 schreef JDude het volgende:
Paar weken geleden op 1 dag 7 treinen gezien (zo'n werkzaamhedenweekend met te veel overstappen) en maar liefst 1 kaartjesknipper.
De SSN rijdt morgen ook daarvoor:quote:
quote:Dienstregeling:
Vertrek 10.29u Rotterdam Spoor 1
11.13u Den Haag HS Spoor 1
12.28u Haarlem Spoor 1
14.15u Amsterdam Centraal Spoor 2b
15.11u Utrecht Centraal Spoor 15
15.35u Driebergen Zeist Spoor 3
16.01u Utrecht Centraal Spoor 9
Aankomst 16.30u Utrecht Maliebaan
Vertrek 18.53u Utrecht Maliebaan
19.35u Amersfoort Spoor 4a
19.58u Hilversum Spoor 5
20.59u Gouda Spoor 8
Op de verschillende stations staat de trein een tijdje stil.
Rotterdam Delftsche Poort of wat?quote:
In Japan bijvoorbeeld, daar komt regelmatig een conducteur door de trein, gewoon om te laten zien dat hij er is en om te kijken of alles in orde is. Kaartjes knippen hoeft niet omdat toch overal poortjes zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Je betaalt voor een service. Volgens mij kán een conducteur daar onderdeel van zijn maar is dat niet verplicht. En sowieso mensen die gecontroleerd willen worden; heb je niets beters te doen? Moet helemaal die kaart tevoorschijn komen. Bah. Moeite. En t is niet alsof het lekker toeven is in DM'90 nu.
Nee, Rotterdam Maas, nou goed...quote:
Toch vreemd dat ze Hoogeveen niet aandoen. Dat is pas een belangrijk stationquote:Op woensdag 17 mei 2017 10:06 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Ik denk dat het Rotterdam Lombardijen moet zijn. Daar woont iemand die het een héél belangrijk station vindt.
Die van gisteravond wordt straks om 14:27 herhaald. Ook zeer de moeite waard: White Pass & Yukon Railway, Alaska / Canadaquote:19.55-20.25 uur RAIL AWAY
Serie over markante spoorlijnen.
India:Kalka-Simla
Een rit over een van de beroemde
smalspoorlijnen in India,van Kalka in
de vlakte naar Shimla in de Himalaya.
Na honderd jaar wordt het spoor nog
altijd intensief gebruikt en blijft
het reizigers verrassen met steeds
wisselende panorama's.
lekke bandquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:40 schreef RokStarr het volgende:
Trein vanuit Delft (17:24)(17:40 nog steeds niet weg), IC A'dam mocht niet vertrekken. Want?!
quote:
Inzet van de brandweer tussen Delft en Rijswijk.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:41 schreef RokStarr het volgende:
Trein vanuit Delft (17:24)(17:40 nog steeds niet weg), IC A'dam mocht niet vertrekken. Wat.
Ah. Werd iets onverstaanbaars omgeroepen over "toestemming afwachten", maar dat verklaart een hoop danquote:Op woensdag 17 mei 2017 17:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Inzet van de brandweer tussen Delft en Rijswijk.
Altijd nog beter dan betalen voor het minimumloon van een stelletje roodjassen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ja, want je betaalt om gecontroleerd te worden, niet om vervoerd te worden
Ik weiger pertinent mee te werken aan die laakbare roodjassenpraktijken. Ik kijk ze altijd recht in de ogen aan en beweer vervolgens dat ik zwart reis. De kop van die (veelal) 50+ burgerkutten is onbetaalbaarquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan betalen voor het minimumloon van een stelletje roodjassen.
en vervolgens tikken ze gewoon overig aan en gaat men over tot de orde van de dag met een dikke voor jouquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weiger pertinent mee te werken aan die laakbare roodjassenpraktijken. Ik kijk ze altijd recht in de ogen aan en beweer vervolgens dat ik zwart reis. De kop van die (veelal) 50+ burgerkutten is onbetaalbaar
Dat is ook wel zo. Ik vind de geschokte reactie ook gewoon mooi.quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en vervolgens tikken ze gewoon overig aan en gaat men over tot de orde van de dag met een dikke voor jou
Nou en. Laat ze lekker de vliegende pest krijgen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en vervolgens tikken ze gewoon overig aan en gaat men over tot de orde van de dag met een dikke voor jou
En de infra kan gaan slopen, omdat die tegen die ene rails kan aanlopenquote:Op woensdag 17 mei 2017 21:07 schreef James1988 het volgende:
Ha, Schotland! Daar wil ik ook nog eens heen
Vooraan in beeld op je laatste foto: catch points. Een wissel waarmee de hoofdspoorlijn wordt beschermd, bijvoorbeeld wanneer een sein wordt gemist of wanneer een slecht geparkeerde trein aan de wandel gaat.
In Nederland wordt er een paar meter spoor gelegd met een juk aan het einde, de Britten nemen genoegen met een paar centimeter spoor en een trein die in de ballast staat.
Jij moet ff je gemak houden gewoon, want ik zie sowieso eerst nog veel te veel bladgroen in beeld. Dat is jouw werk.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:20 schreef greavy het volgende:
[..]
En de infra kan gaan slopen, omdat die tegen die ene rails kan aanlopen
Dwarsliggers vinden het ook niet echt leuk als ze ineens het gewicht van een loc of rijtuig moeten dragen...quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:20 schreef greavy het volgende:
[..]
En de infra kan gaan slopen, omdat die tegen die ene rails kan aanlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |