terwijl ze daar juist in Hongarije niks van moeten hebbenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou op zich wel van dit soort authentieke dingen. Maar ik hoor steeds moskeeën
Héél vroeger. Verplicht vind ik niet oké want sommige talen klinken niet echt lekker. Zoals Nederlandsquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk als er in de eigen taal gezongen wordt.
Was dat vroeger niet verplicht?
Daarmee wordt twintig keer gestemd op Hongarije.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:42 schreef So_Surreal het volgende:
De eerste rij is straks gerold van hun portemonnee en telefoon
Is altijd al geweest. Maar volgens mij zong Blanche gister in jurk, dus nu ook...quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:42 schreef Moira. het volgende:
Hoezo mogen ze outfits veranderen tussen de semi en de finaleItalië heeft ook al iets anders eraan, deze Hongaar ook. Zou me niks verbazen als Blanche wel in dat broekpak gaat zingen
De Wit-Russen hebben het er ook mee gered.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:42 schreef Greys het volgende:
Ik gunde deze iig heel erg de finale. Eigen taal wordt weer gewaardeerd dit jaar.
Ik ben nu echt heel benieuwd.quote:
De Franssen en Italianen ookquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De Wit-Russen hebben het er ook mee gered.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |