Scheelt, vorige week was echt een enorme kutshow.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:16 schreef Lutte het volgende:
Jaa we mogen weerVorige week kwamen er onverwacht wat vrienden langs maar vanavond probeer ik aan te haken!
quote:
Er zat inderdaad geen enkel origineel talent tussen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scheelt, vorige week was echt een enorme kutshow.
Denk dat ze daarom GTST zo uit laten lopen, na 10 minuten daarvan lijkt alles en iedereen relatief getalenteerdquote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scheelt, vorige week was echt een enorme kutshow.
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Denk dat ze daarom GTST zo uit laten lopen, na 10 minuten daarvan lijkt alles en iedereen relatief getalenteerd
Met Carlo als Lumiere is het niet?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:51 schreef babette21 het volgende:
Volgens mij heb ik Chantal jaren terug als Belle in Belle & het Beest gezien.... dus die mag kritisch zijn
dat vroeg ik me dus ook de hele tijd afquote:
Pfff Carlo zat er wel in ja. Lumiere is die kandelaar he? Zou goed kunnen!quote:
Ik schatte ze van een leeftijd waarbij ze naar de knikkerbaan moesten shufflen, of word ik nu oud?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:05 schreef TigerXtrm het volgende:
Al met al zullen die gastjes wel zo bij een bakvisje naar keuze in bed shuffelen met zo'n kanaal en gratis reclame bij HGT.
Ja maar hij schijt de hele boel onder (uiteraard).quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:07 schreef Lutte het volgende:
Even poulen, redt de pony het tot het podium?
Gegarandeerd plezier op feesten! Werkt altijd. Zelfs bij HGTquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:17 schreef Lutte het volgende:
Ik betwijfel of er vraag is naar een imitator van de zangeres zonder naam. Maar wie ben ik.
Ahh je bent er! Was al bang dat de aflevering van vorige week je af had laten hakenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gegarandeerd plezier op feesten! Werkt altijd. Zelfs bij HGT
Ik kijk met een half oog. Beetje moe dus ik lummel rond ipv afzeikposts typenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ahh je bent er! Was al bang dat de aflevering van vorige week je af had laten haken
Eigenlijk zijn we ook maar een stel nare lui zo veilig vanachter de televisie!quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk met een half oog. Beetje moe dus ik lummel ipv afzeikposts typen
Ja nu kunnen we onze dikke lijven verhullen enzoquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we ook maar een stel nare lui zo veilig vanachter de televisie!
Puntige knieënquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja nu kunnen we onze dikke lijven verhullen enzoklagen over puntige knieën.
En als je mag kiezen tussen Dan en Johnny?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:38 schreef Lutte het volgende:
Ik zou ook wel een partijtje huilen als me dat een high five van Johnny oplevert
Dan is een snoepje.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als je mag kiezen tussen Dan en Johnny?
Johnny! Ik vind MissJ een schat maar de fascinatie voor Dan ga ik nooit begrijpenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als je mag kiezen tussen Dan en Johnny?
Sorry ik was druk met andere dingenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:50 schreef babette21 het volgende:
Heb ik het nou goed als er twee wel goed lijken te klinken en eentje (de middelste??) niet...
Ik begrijp het zelf eigenlijk ook niet eensquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Johnny! Ik vind MissJ een schat maar de fascinatie voor Dan ga ik nooit begrijpen
Ahhquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik begrijp het zelf eigenlijk ook niet eensHij is namelijk eigenlijk "mijn type" helemaal niet. Maar toch.. hij heeft iets ofzo
Nou, kom op Dan. Schiet ff op.quote:In juni 2014 begon Karaty aan een taalcursus aan het Taleninstituut Regina Coeli, beter bekend als de Nonnen van Vught.
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:54 schreef Lutte het volgende:
Pro-tip; een schaar hoort niet in het stopcontact
Ja en ze speelt trompet in de brievenbus!quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Ze sorteert post bij begrafenissen? Hoorde ik dat nou goed?
Denken dat 9 jarigen tegenwoordig niet vanaf hun geboorte Engels sprekenquote:
Ik kon ook al een beetje Engels toen, maar ik denk niet dat ik op 9-jarige leeftijd zulke teksten kon verstaan. Ik denk zij ook nietquote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Denken dat 9 jarigen tegenwoordig niet vanaf hun geboorte Engels spreken
Nee joh! Tegenwoordig al in de kleuterklas. Of je daar blij van moet worden als het door een normale juf of meester wordt gegeven is een tweedequote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:09 schreef richolio het volgende:
Overigens krijg je toch pas Engels vanaf groep 7? Dan ben je dus 10 ofzo
Serieus? Kleuterklas? Damnquote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee joh! Tegenwoordig al in de kleuterklas. Of je daar blij van moet worden als het door een normale juf of meester wordt gegeven is een tweede
Mijn nichtje van 8 heeft laatst voor het eerst Engelse les gehad op school. Ze zit in groep 4.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:09 schreef richolio het volgende:
Overigens krijg je toch pas Engels vanaf groep 7? Dan ben je dus 10 ofzo
Beter dan op de bank weg zitten kwijnenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:22 schreef Onnoman het volgende:
Net alsof je een pizza komt bezorgen bij een bejaardenhuis en er een bejaardefeestje is waar je zsm weer weg wil
daar heb je wel een punt eigenlijkquote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beter dan op de bank weg zitten kwijnenHelemaal top dit, waren alle oudjes maar zo!
Nou iddquote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:47 schreef MissJ het volgende:
ze hebben hun gezichten ietwat te bruin geplamuurd
Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:56 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Ja, hij heeft gelijk denk. Mensen vinden dat leuk
Hij heeft een paar jaar geleden een psychose gehad.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het verhaal gemist. Kan iemand me nog bijpraten?
Psychose gehad en jaren herstel, al eerder meegedaan met hgtquote:Op vrijdag 19 mei 2017 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het verhaal gemist. Kan iemand me nog bijpraten?
Thanks! (en MissJ).quote:Op vrijdag 19 mei 2017 21:03 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Psychose gehad en jaren herstel, al eerder meegedaan met hgt
Kwam hij ver?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 21:03 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Psychose gehad en jaren herstel, al eerder meegedaan met hgt
Net wel een prima talent, ( dans) kreeg gouden ticket.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 21:05 schreef babette21 het volgende:
Ik val laat in en zie meteen weer dieren-ellende. Wordt het weer zo'n avond?!
Dat.quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 21:19 schreef -Magica- het volgende:
Arme kinderen, die moeten ook naar school maandag
Op de danser na dan.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hebben alle idiote acts bewaard voor deze inzending?
Ja gelukkig stond de stoel an klaarquote:Op vrijdag 19 mei 2017 21:28 schreef babette21 het volgende:
Lekker in scene gezet met deze "spontane" extra deelnemer
Zowel naar vrouwen als mannen, tenminste hij is aanhalig naar iedereen.quote:
Wij zijn de doorzetters.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 21:57 schreef ato het volgende:
[..]
Bijna iedereen dan, op Magica, jou en mij na.
Haha ja, ik ook.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 21:59 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Doe ondertussen wel andere dingen zoals was ophangen enzo
jaaaaaaquote:
Merk je weinig van als je ligtquote:
Oh dat had ik niet opgemerkt, wel dat zij strak danstenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 08:34 schreef Onnoman het volgende:
Dit flmpje vond ik ernstig shocking
de tering
een groep van 12 jarigen die spreken over sexy dansen..
een meisje van wat lijkt zwangerschap op haar 12e (zie 1:35)
een chineze gast van 12 met erectie die omgebouwd is als vrouw (zie 2:00)
ik vond het echt wanstaltig gewoon
Wait whut?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 08:34 schreef Onnoman het volgende:
de tering
Nee joh, gewoon een dikke buik... dacht ik iig. Het viel wel op, dacht nog had ze geen langer shirt aan kunnen doenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wait whut?Dat grietje van 12 is echt zwanger?
nie zomaar een dikke bij meisie.. zit gewoon een organisme inquote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:24 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een dikke buik... dacht ik iig. Het viel wel op, dacht nog had ze geen langer shirt aan kunnen doen
Dat begin van de muziek, hoe heet het.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 08:34 schreef Onnoman het volgende:
de tering
quote:
Dus datquote:Op vrijdag 26 mei 2017 20:52 schreef Disana het volgende:
Syrische cultuur, het is weer eens iets anders dan oorlog.
quote:
Adje was wél leuk en goed gedaan.quote:
Ja zo goed, dat bijna iedereen dacht dat hij verstandelijk beperkt was.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Adje was wél leuk en goed gedaan.
Nee, er werd al aangekondigd dat hij er voor het eerst ook een had. Kennelijk werd het tijd dat ding in te zetten.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:10 schreef ato het volgende:
Wel gegund, maar ook zo gespeeld door Johnny..
Ik dacht dat de gouden tickets op waren..
OKquote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, er werd al aangekondigd dat hij er voor het eerst ook een had. Kennelijk werd het tijd dat ding in te zetten.
Ja, veel leuke acts vanavond.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:18 schreef ato het volgende:
[..]
OK
Ik vind deze laatste auditie aflevering het leukst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |