En als je mag kiezen tussen Dan en Johnny?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:38 schreef Lutte het volgende:
Ik zou ook wel een partijtje huilen als me dat een high five van Johnny oplevert
Dan is een snoepje.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als je mag kiezen tussen Dan en Johnny?
Johnny! Ik vind MissJ een schat maar de fascinatie voor Dan ga ik nooit begrijpenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als je mag kiezen tussen Dan en Johnny?
Sorry ik was druk met andere dingenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:50 schreef babette21 het volgende:
Heb ik het nou goed als er twee wel goed lijken te klinken en eentje (de middelste??) niet...
Ik begrijp het zelf eigenlijk ook niet eensquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Johnny! Ik vind MissJ een schat maar de fascinatie voor Dan ga ik nooit begrijpen
Ahhquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik begrijp het zelf eigenlijk ook niet eensHij is namelijk eigenlijk "mijn type" helemaal niet. Maar toch.. hij heeft iets ofzo
Nou, kom op Dan. Schiet ff op.quote:In juni 2014 begon Karaty aan een taalcursus aan het Taleninstituut Regina Coeli, beter bekend als de Nonnen van Vught.
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:54 schreef Lutte het volgende:
Pro-tip; een schaar hoort niet in het stopcontact
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |