A state of armed conflict between societies in the coldest season of the year in polar and temperate climates, between autumn and spring.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:35 schreef Postbus100 het volgende:
Oorlogswinter in het Engels. Hoe zou de Engelse titel zijn? War winter? Winter war?
Ik heb een keer bij de dochter van Sanne, oftewel de kleindochter van Jan Terlouw in de trein gezetenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:49 schreef tong80 het volgende:
Je moet nooit op personen stemmen. Hans van Mierlo en Jan Terlouw maakten het wel moeilijk. 85 jaar. Oorlogswinter. Vreselijk boek, Maar wat een held Zo ben ik niet bang voor m'n ouwe dag. Het touwtje uit het raam. Jan Terlouw is altid welkom. Zonder aan te bellen.
We hadden allang de doodstraf gehad namens het volk. De onderzoeken van Peter R. de Vries hadden geen nu meer.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:43 schreef Postbus100 het volgende:
Als 51% lauwtjes voor is, en 49% fel tegen, vind ik dat die 49% best z'n gelijk mag halen. Daarom ben ik ook niet voor absolute democratie. Ik vind democratie een mooi middel, maar geen hoogste doel.
Zeg maar waar je het cool over wil hebben. Ben 54.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:50 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik heb een keer bij de dochter van Sanne, oftewel de kleindochter van Jan Terlouw in de trein gezetenBen ik nou cool?
Ik ben voor 50 minuten Lucky en 1 minuut DWDD.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben voor 50 minuten Lucky en 1 minuut DWDD.
quote:Op maandag 15 mei 2017 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijk dit. De informatie is mislukt en we gaan een beetje over Feyenoord lullen. Clownesk.
Je kunt al die mensen ook niet opeens wegsturen want dan breken ze de studio afquote:Op maandag 15 mei 2017 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijk dit. De informatie is mislukt en we gaan een beetje over Feyenoord lullen. Clownesk.
Derksen afbellen was makkelijker ja.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kunt al die mensen ook niet opeens wegsturen want dan breken ze de studio af
nodig die tokkies dan niet uitquote:Op maandag 15 mei 2017 19:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kunt al die mensen ook niet opeens wegsturen want dan breken ze de studio af
Ben je bang dat Eddy PG en Piet Romijn de studio gaan afbreken ?quote:Op maandag 15 mei 2017 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nodig die tokkies dan niet uit
sowieso ben je totaal contactgestoord als je nu als feyenoorder in een studio in Amsterdam gaat zitten
Photoshopquote:Op maandag 15 mei 2017 19:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Wel een leuk meisje in de achtergrond met die grote bos haar.
Jammer.quote:
Heb je op 'm gestemd ?quote:Op maandag 15 mei 2017 19:12 schreef marcodej het volgende:
Ik ben ook wel een liefhebber van het werk van Geert.
Je moet de boeken lezen, elke bladzijde is genieten, je wordt er helemaal ingezogenquote:Op maandag 15 mei 2017 19:14 schreef DrDentz het volgende:
In Europa vond ik wel een goede serie. 2x helemaal bekeken.
Hij is alleen wel viesdikquote:Op maandag 15 mei 2017 19:22 schreef marcodej het volgende:
Johan Derksen vindt dit mooi. Ik ook wel.
Lijken?quote:Op maandag 15 mei 2017 19:26 schreef Pedroso het volgende:
Lijken wel een stel mongolen. Twijfel erover of dat het alleen lijkt.
quote:Op maandag 15 mei 2017 19:26 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Hoe PSV dit seizoen dramatisch heeft gespeeld idd.
quote:Op maandag 15 mei 2017 19:27 schreef marcodej het volgende:
Al het verstand van Arie zat in zijn benen.
hahahaquote:Op maandag 15 mei 2017 19:27 schreef marcodej het volgende:
Godverdommequote:Op maandag 15 mei 2017 19:27 schreef marcodej het volgende:
Prima ondernemer dus. Anderen voor je laten werken.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:28 schreef Stabiel het volgende:
Eigenaar van een pizzeria die zelf geen pizza's kan bakken.
Die grap is echt stompquote:Op maandag 15 mei 2017 19:27 schreef marcodej het volgende:
Hij is Italiaan. In Italië zouden ze hem uitlachen en nooit serieus nemen. Met je Calvinistische ondernemerschap geleuter.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima ondernemer dus. Anderen voor je laten werken.
Wist niet dat je boos werd.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:30 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Hij is Italiaan. In Italië zouden ze hem uitlachen en nooit serieus nemen. Met je Calvinistische ondernemerschap geleuter.
In Italië lachen ze die pizzabakkers van hem ook uit waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:30 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Hij is Italiaan. In Italië zouden ze hem uitlachen en nooit serieus nemen. Met je Calvinistische ondernemerschap geleuter.
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:32 schreef Vatta het volgende:
Krijg je weer die oude verhalen waar niemand geen ene neuk om geeft.
True.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In Italië lachen ze die pizzabakkers van hem ook uit waarschijnlijk.
quote:Op maandag 15 mei 2017 19:35 schreef Joezi het volgende:
haha hoe kom je erop, gewoon in die fontein en alles
Nouchka?quote:
Flinke barbecue voor nodig.quote:
PC Hooft heeft geen ovens groot genoeg hiervoorquote:
Meer vet dan vlees.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:39 schreef Oscar. het volgende:
Mag zoveel menselijk vlees wel op de vroege avond?
nee, dit krijg je als je mongolen uitnodigtquote:Op maandag 15 mei 2017 19:39 schreef DrDentz het volgende:
Dit krijg je als je voetbalsupporters uitnodigt
Met dat stukje spoken word is de kans groot. Verder wel leuk hoor dat voetbalgedoe, net iets te lang alleen.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:41 schreef marcodej het volgende:
Ik ben vast weer de enige die dit mooi vond.
Hij gaat een nieuw nummer zingen.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Lee komt daar alleen zitten om te janken ? Of gaat ie ook nog wat nuttigs doen (voor zover dat bij hem kan) ?
Dat is mooie emotie, geen woorden maar daden, enzoquote:Op maandag 15 mei 2017 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Lee komt daar alleen zitten om te janken ? Of gaat ie ook nog wat nuttigs doen (voor zover dat bij hem kan) ?
Mathijs ook.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:45 schreef marcodej het volgende:
Graafland is een beetje bang voor deze man. En terecht.
wie niet. als ie bovenop je gaat liggen ben je wegquote:Op maandag 15 mei 2017 19:45 schreef marcodej het volgende:
Graafland is een beetje bang voor deze man. En terecht.
quote:Op maandag 15 mei 2017 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt wel een aflevering van Knoop in je Zakdoek
Schijnt volgende week de alarmschijf te worden.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:49 schreef Pedroso het volgende:
Hey, deze kon ik nog niet. Kan wel eens hoge ogen gaan gooien in de hitparade.
Beetje het niveau zoals het de afgelopen paar jaar al is toch?quote:
quote:Op maandag 15 mei 2017 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt wel een aflevering van Knoop in je Zakdoek
zaterdag weer naar de all you can eat wokquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |