SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met Riedewald, Tete en Van de Beek in de finale graag.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Smoofie gek we staan in de fucking finale en jij maakt je weer druk om je tete en riedewald waar RIEDEGOD SOWIESO SPEELTquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:31 schreef Smoofie het volgende:
Bosz moet zijn ogen open nu met de backs.
finale![]()
En Neres en Kluivert.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met Riedewald, Tete en Van de Beek in de finale graag.
wooblabalurg![]()
Als de selectie slim is, blesseren ze Traore op de training zaterdag.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
viergever dus!!quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:32 schreef skysherrif het volgende:
Zonder viergever stonden we uberhaupt niet in de halve finale![]()
Gast, veltman werd helemaal zoekgespeeld.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smoofie gek we staan in de fucking finale en jij maakt je weer druk om je tete en riedewald waar RIEDEGOD SOWIESO SPEELT
finaleAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
In Amsterdam gaan we weer mensen zien op lantaarnpalen na een verlies.
Naja ik hoop het niet natuurlijk.graag op anoniem![]()
Slecht voor mijn hart hoor dit soort wedstrijden.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Younes en Veltman in een triotackle.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als de selectie slim is, blesseren ze Traore op de training zaterdag.
wooblabalurg![]()
Vergeet je woonboot niet even weg te halenquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:33 schreef KingRoland het volgende:
In Amsterdam gaan we weer mensen zien op lantaarnpalen na een verlies.
Naja ik hoop het niet natuurlijk.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Man U speelt 14 mei, 17 mei, 21 mei en dan finale op 24 mei.
Ajax speelt 14 mei en dan pas weer finale de 24e.![]()
Bailly geschorst is niet heel ongunstig.
Viergever <> Sinkgraven lever je net een tikje meer mee in helaas.![]()
Pfffff jezus. Wat een zenuwen zeg... maar finale
Ajax
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, veltman werd helemaal zoekgespeeld.veltman hield zich de eerste helft prima overeind ouwe reus.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, veltman werd helemaal zoekgespeeld.![]()
haha dat is Smoofiequote:Op donderdag 11 mei 2017 23:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vergeet je woonboot niet even weg te halen
graag op anoniem![]()
Of Riedewald.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:33 schreef wimderon het volgende:
Bailly geschorst is niet heel ongunstig.
Viergever <> Sinkgraven lever je net een tikje meer mee in helaas.![]()
Ik ook niet, gewoon na meer dan 20 jaar weer een facking finale in Europa gek! Had je aan begin van het seizoen niet verwacht.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ik ben 22 jaar, kan je nagaanquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik ook niet, gewoon na meer dan 20 jaar weer een facking finale in Europa gek! Had je aan begin van het seizoen niet verwacht.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Goffer, moet de finale missen.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
5e al. Althans die ik bewust meemaakquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:34 schreef KingRoland het volgende:
Mijn 2e Nederlandse finale ooit.
kippenvelCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Haha, ik 25. Maar veel heb ik toen ook niet meegekregen hoorquote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Niet geklikt. Frontpage aids.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:36 schreef Vasion het volgende:
Gefeliciteerd
Ajax naar finale Europa League'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Speelde lyon ook matig.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
veltman hield zich de eerste helft prima overeind ouwe reus.AFCA
Frontpage, niet geklikt.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:36 schreef Vasion het volgende:
Gefeliciteerd
Ajax naar finale Europa LeagueVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ook in de tweede helft waren ze gewoon matig. Die 1-1 en 3-1 vielen uit het moederneukend nietsquote:![]()
José Mourinho: From Sunday Ajax will have 10 days to prepare for Europa final & Man United have to play 3 league games with not many players
José Mourinho: From Sunday Ajax will have 10 days to prepare for Europa final & Man United have to play 3 league games with not many players
Hhahahahahaha deze man deze man![]()
We staan in de finale EL, waar intussen zijn uitgeschakeld:quote:
Schalke, Zenit, Shakthar, Bilbao, Villareal, Inter Milaan, Fiorentina, Anderlecht, Salzburg, Roma, Fenerbahce, GENT, Celta Vigo, Nice, Schalke, Lyon, Rostov, Besiktas, Monchengladbach, Tottenham Hotspur en Kopenhagen![]()
Niet geklikt.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:37 schreef Vasion het volgende:
Goed kijken naar hoe Feyenoord korte metten maakte met Manchester United.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
En toch werd veltman overlopen, zegt ook wat?quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook in de tweede helft waren ze gewoon matig. Die 1-1 en 3-1 vielen uit het moederneukend nietsAFCA
genieten dat al die misgunners hier op fok nu lekker kunnen gaan uithuilen. echt zo droevig als je met zoiets tegen ajax bent.![]()
Jij hebt je ware gezicht laten zien in het livetopic vasion, jammer.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:36 schreef Vasion het volgende:
Gefeliciteerd
Ajax naar finale Europa League![]()
Stelling: kan dat te maken hebben met Traoré?quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En toch werd veltman overlopen, zegt ook wat?
Younes hielp uitstekend mee bij Viergever achterin
Mensen die Traoré willen kopen, log uit. Die man had ons de finale kunnen kosten in slechtere gevallen![]()
MU zit dan wel in een ritme, maar Ajax heeft meer rust.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:33 schreef BobW het volgende:
Man U speelt 14 mei, 17 mei, 21 mei en dan finale op 24 mei.
Ajax speelt 14 mei en dan pas weer finale de 24e.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
eensquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stelling: kan dat te maken hebben met Traoré?
Mensen die Traoré willen kopen, log uit. Die man had ons de finale kunnen kosten in slechtere gevallen![]()
PSV, NL elftal, Ajax X2, Feyenoord en weer Oranje als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:34 schreef KingRoland het volgende:
Mijn 2e Nederlandse finale ooit.
kippenvelVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Traore was weer erg stom bezig ja. En tete had ook traore maar die redde ons nog een paar keer, zonder geelquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stelling: kan dat te maken hebben met Traoré?
Mensen die Traoré willen kopen, log uit. Die man had ons de finale kunnen kosten in slechtere gevallenAFCA
Ik hoopte op een verlenging ja. Is niet gebeurd, dus gefeliciteerd.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij hebt je ware gezicht laten zien in het livetopic vasion, jammer.![]()
![]()
Vooruit dan maar!!quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik hoopte op een verlenging ja. Is niet gebeurd, dus gefeliciteerd.
Niet in stockholm doen he boef![]()
Tete is verdedigend superieur, Veltman is communicatief en coachend sterker en daarom speelt hij denk ik.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Traore was weer erg stom bezig ja. En tete had ook traore maar die redde ons nog een paar keer, zonder geel![]()
Viergever geschorst voor de finale, op het nieuws dat Ajax door gaat vanavond na het beste nieuws van vanavond
Die flapdrol valt als het even tegen zit als eerst direct door de mand.![]()
Volgens de commentator op Fox was Tete aanvallend beter. Dan vraag je je toch wel af waarom Veltman er überhaupt instaat.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tete is verdedigend superieur, Veltman is communicatief en coachend sterker en daarom speelt hij denk ik.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het kan nietquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We staan in de finale EL, waar intussen zijn uitgeschakeld:
Schalke, Zenit, Shakthar, Bilbao, Villareal, Inter Milaan, Fiorentina, Anderlecht, Salzburg, Roma, Fenerbahce, GENT, Celta Vigo, Nice, Schalke, Lyon, Rostov, Besiktas, Monchengladbach, Tottenham Hotspur en KopenhagenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Pff nog steeds hartslag 270Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hij had echt rood kunnen pakken, met de arm in het gezicht van die dwergquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tete is verdedigend superieur, Veltman is communicatief en coachend sterker en daarom speelt hij denk ik.AFCA
Valbuena is een smerige fransoos zoals elke fransoos is. wat een engnek.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij had echt rood kunnen pakken, met de arm in het gezicht van die dwerg![]()
Genot genot genotquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
OUWE REUS
ik hoor net dat bailly rood heeft gekregen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Waar is Klaas?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Man U nog 3 competitie wedstrijden tussendoor. Nu zal het voornamelijk b ploeg worden maar wel lekkerCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
OUWE REUS
ik hoor net dat bailly rood heeft gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
LEKKER
graag op anoniem![]()
Ze kunnen het niet veroorloven om 3x te verliezen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:46 schreef franklop het volgende:
Man U nog 3 competitie wedstrijden tussendoor. Nu zal het voornamelijk b ploeg worden maar wel lekkerAFCA
Naja kan je ook in het ritme houdenquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:46 schreef franklop het volgende:
Man U nog 3 competitie wedstrijden tussendoor. Nu zal het voornamelijk b ploeg worden maar wel lekkerMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die is nu stampvoetend alle drieëntwintig voorbereide trollposts aan het verwijderen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
en dus ook niet om zich te sparenquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet veroorloven om 3x te verliezen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ze weten niet of hij een toegevoegde waarde heeft binnen het elftalquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ondertussen n manchester topic:
FOURGIVER RECEIVED RED
graag op anoniem![]()
WE PAKKEN DIE CUP HEINTZIE WE GAAN NAAR HET STADHUISPLEIN (of was het nou museumplein)quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:47 schreef Heeinz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
neem aan dat ajax nog wel oefenwedstrijd in zal plannen voor vrijdag ofzo. Half wedstrijdje voor iedereenquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Naja kan je ook in het ritme houdenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Die Diakhaby had ook op twee momenten al wel rood kunnen hebben.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Slaapplek in Amsterdam vast geregeld
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ha ha haquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:48 schreef KingRoland het volgende:
''he played most matches with Ajax, so he must be important''
De onwetendheid
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: