De grap is dat ik helemaal niet op dat argument reageer.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geen zin in. Interesseert mij het of je me gelooft.
Nogmaals: voor het argument verandert niets. Als we de bruto uurlonen die jij geeft (en inderdaad uit de CAO komen) hanteren, is het nog steeds zo dat een 23-jarige pakweg drie keer zoveel verdient/kost dan een 16-jarige. En het dus volkomen logisch is dat een supermarkt de goedkoopste kiest om dozen te schuiven.
Ik doe geen wilde gok, ik weet het uit ervaring.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De grap is dat ik helemaal niet op dat argument reageer.
Ik weet ook wel dat er een groot gat zit qua salaris tussen een vijftienjarige en een drieëntwintigjarige.
Punt is dat jij een wilde gok doet. Want hoeveel betaalt een werkgever aan belastingen, premies, verzekeringen en pensioensopbouw? Is dat gewoon ¤5 tegenover ¤15 euro?
Iemand die ¤3,31 verdient, kost ¤5.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik doe geen wilde gok, ik weet het uit ervaring.
Dus niets. Hoezo?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus?
Als dat alles is wat je kan krijgen, dan schik je je maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |