Omdat jij het kennelijk logisch vindt dat die 'kortkapselige 50'ers' daar toch niet aangenomen worden.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom niet? Is dat minderwaardig werk ofzo?
Doordeweeks moet er ook iemand achter die kassa zitten.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat jij het kennelijk logisch vindt dat die 'kortkapselige 50'ers' daar toch niet aangenomen worden.
Oh, dan wel.. Het moet passen in de wereld van snowflake vemquote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Doordeweeks moet er ook iemand achter die kassa zitten.
Achter de kassa zitten bij de supermarkt is volgens mij een van de simpelste en slchtst betaalde banen die er is...quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom niet? Is dat minderwaardig werk ofzo?
Simpelste wel! Maar niet slecht betaald... CAO van de appie is best goed (relatief ver boven minimumloon)quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Achter de kassa zitten bij de supermarkt is volgens mij een van de simpelste en slchtst betaalde banen die er is...
Van mij moet niets. Ik vind het alleen dom gezeik om van de Albert Heijn te verlangen dat ze in het weekend trager personeel voor een hogere prijs in gaan huren.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, dan wel.. Het moet passen in de wereld van snowflake vem
Dus?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Achter de kassa zitten bij de supermarkt is volgens mij een van de simpelste en slchtst betaalde banen die er is...
Zonder diploma is er tegenwoordig helemaal niks beters meer te krijgen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Van 4 euro per uur kun je niet rondkomen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus?
Als dat alles is wat je kan krijgen, dan schik je je maar.
Sinds wanneer krijg je bij Albert Heijn achter de kassa slechts 4 euro per uur?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:29 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Van 4 euro per uur kun je niet rondkomen.
Met als gevolg dat tieners geen werk meer krijgen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:19 schreef vaduz het volgende:
Tijd om het minimumjeugdloon af te schaffen. Ofwel werkgevers betalen een deel van het loon in de vorm van een opleiding, ofwel ze betalen gewoon de volle mep.
Tieners horen naar school te gaan of het leger in te gaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Met als gevolg dat tieners geen werk meer krijgen.
Ja, laten we 15 jarigen met een uzi leren schieten. Daar hebben ze wat aan!quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:16 schreef vaduz het volgende:
[..]
Tieners horen naar school te gaan of het leger in te gaan.
Bij de AH leren ze wel wat zeker? De meesten kunnen uit hun hoofd niet eens berekenen hoeveel wisselgeld ze verschuldigd zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, laten we 15 jarigen met een uzi leren schieten. Daar hebben ze wat aan!
Iemand van 16 kost bruto ¤3,31 per uur.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:26 schreef Janneke141 het volgende:
Wat een nieuws. Wie had dit nu verwacht.
Een werknemer van 16 kost vijf euro per uur en een van 23 kost drie keer zo veel. Nou, even nadenken wie ze gaan aannemen om vakken te vullen.
Jij dacht dat het bruto uurloon dat iemand op zijn of haar loonstrookje ziet de enige kosten voor de werkgever waren?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Iemand van 16 kost bruto ¤3,31 per uur.
Iemand van 23, ¤9,58 per uur.
Een mooie wilde gok van je dus.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij dacht dat het bruto uurloon dat iemand op zijn of haar loonstrookje ziet de enige kosten voor de werkgever waren?
Geen zin in. Interesseert mij het of je me gelooft.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jawel.
Laat maar eens zien waar die ¤5 vandaan komt. Hoe die opgebouwd is.
Dan zijn ze daar mooi op hun plek om het wel te leren.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:26 schreef vaduz het volgende:
Bij de AH leren ze wel wat zeker? De meesten kunnen uit hun hoofd niet eens berekenen hoeveel wisselgeld ze verschuldigd zijn.
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan zijn ze daar mooi op hun plek om het wel te leren.
Ga ergens anders trollen.quote:Dank voor het bevestigen van mijn punt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |