Dunne wenkbrauwen en magere kutjes doen het niet voor mijquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:05 schreef DjinN het volgende: [..] Iets met dikke wenkbrauwen dikke foef
![]()
Winnaars.quote:
Primaquote:
gaaf Je krijgt een ballon van mijquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:05 schreef Jedi_Pimp het volgende: ik heb ooit met een Roemeense gezoend.
quote:
Die schreeuwmiep net. Weet even niet meer waar ze van waren Die met die donkere man samenquote:
San Marinoquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Weer zo'n sneer van Jantje Smit... Og3ne is nog niet binnen he
Wat een arrogante lul, ongeacht of wij door zijn of niet..quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die schreeuwmiep net. Weet even niet meer waar ze van waren Die met die donkere man samen
Ah okquote:
Ik krijg er een beetje een ' We gaan naar de finale, dit kan niet meer fout' vibe van.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:
quote:
Ik sluit me hierbij aan!quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat mensen thuis gewoon helemaal niet stemmen, alles is kut vanavond
Dat is een beetje de bedoeling van dit topicquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:08 schreef G-Pier het volgende:
Ik ben hier alleen maar om zinloze kritiek te geven, de muziek is mijn achtergrond tijdens het posten lol.
Echt? Ik kan er zo vijf opnoemen, maar ik stem maar één keerquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat mensen thuis gewoon helemaal niet stemmen, alles is kut vanavond
maar als je het vertaaltquote:
Wat vind je van deze?quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt? Ik kan er zo vijf opnoemen, maar ik stem maar één keer
Ja, vind het sws een goed jaar.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:10 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het origineel van Mumford and Sons beter
Oh en ik vind het echt bagger, nummer na nummer, sommigen middelmatig, maar wat een kwaliteit dit jaar....quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
I love Belarusquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:10 schreef Martinello het volgende:
Lukashenko heeft ze de opdracht gegeven om te winnen.
Hay yayaya Hoquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:10 schreef Amarantha het volgende:
Dit mag door van mij. Alleen jammer dat ik niet weet wat ze zingt. :S
Het ís toch een cocktail?quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:11 schreef thesiren.nl het volgende:
White russia lijkt te veel op de cocktail.
Hey joh.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:10 schreef Amarantha het volgende:
Dit mag door van mij. Alleen jammer dat ik niet weet wat ze zingt. :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |