quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:21 schreef Momo... het volgende:
http://pokemongolive.com/en/post/adventureweek2017
Hoeveel van die miljarden kilometers zou van spoofers en bots zijnquote:
Het wordt inderdaad weer een toppertje van een eventquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:22 schreef Amarantha het volgende:
En ik heb tegenwoordig een Magikarp op mijn hoofd:En eendenschoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
quote:
ach ja zonder ons heb jij die mogelijkheid nietquote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gronings blauw past bij jou.
Gisteren nog bij DUO ingecheckt. Wel vrij snel weer weg.
Ach, had mn 10 puntjes wel weer.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:30 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
ach ja zonder ons heb jij die mogelijkheid niet
Aerodactyl... Maar, wel weer 2 nieuwe 10 km eieren om door teleurgesteld te worden!quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:19 schreef Gurian het volgende:
[..]
En????
Ik heb het geluk van een Larvitar. Zelfs eentje van 82.2 IVmet 29 candy
4/5 larfjes (x 6 candy) is met gemak te vinden per middag/avond in omgeving Kijkduin en dan niet alleen op het plein maar de duinen in of richting kijkduinparkquote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, een Larvitar- of Snorlax-event heb ik nog niet meegemaakt hoor. Genoeg mensen die cheaten, zie alleen al dit topicAls ik de gyms moet geloven moeten deze beesten met bosjes tegelijk te vinden zijn
Ik wil een stop bij mijn huis! Liefst twee!quote:
Net zelfs een derde nieuwe stop ontdekt, morgen maar eens verder rondkijken!quote:Op woensdag 17 mei 2017 01:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik wil een stop bij mijn huis! Liefst twee!
Hoe komen ze tot nieuwe stops, is dat bekend?
https://pokemongohub.net/request-new-pokestop-using-ingress/quote:Op woensdag 17 mei 2017 01:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In Ingress is er een portal challenge, daar kunnen lvl16+ spelers lokaties voor nieuwe portals aanmelden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 01:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |