Hè wat ongezellig.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:46 schreef Moira. het volgende:
Straks komt een vriendin langs waarmee ik samen ga kijken, ben dus niet in de topics te vinden denk ikmisschien af en toe tussendoor
Lekker nummer voor op het strand! Zomerhit potentie,quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:47 schreef Nexum het volgende:
Hahahaha ik had al gevoel dat Hongarije next zou zijn
Dat ging met Glennis Grace nou niet echt goed.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:45 schreef Status het volgende:
[..]
Die Romy bedoel je.
Waarom sturen ze niet eens iemand met echt een dijk van een stem en enigszins uniek is
quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:47 schreef Redefine het volgende:
Bij dit nummer zit Wim de Bie toch steeds te poepen?
Of de moeder van Carlo.quote:
De eerste halve finale zeker gemist?quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:49 schreef Perrin het volgende:
Zo'n ontzettend laag niveau is het niet dit jaar, vind ik.
Eens.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, Carlo mag voortaan helemaal zijn bek houden over het ESF. Meerdere mensen daar trouwens.
Gewoon allemaal FOK!kers daar neerzetten om commentaar te geven.quote:
Oh jawel, hij is homofoob.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:51 schreef Amarantha het volgende:
Dit komt gelovig over zeg. Maar is vast niet zo.
Wij hadden daar allemaal kunnen zitten, zou een veel zinniger programma opleveren.quote:
En er zullen meer mensen fokkers kennen dan die twee mannen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Als Carlo zijn moeder mag, waarom worden wij dan niet eens gevraagd voor zo'n programma? Tjonge jonge...
Ja, best wel.quote:
Ah joh laat gaanquote:
VANAVOND!quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:55 schreef Bolasie het volgende:
Het is vast al 50 keer gevraagd maar WANNEER MOETEN WE???!!!
Oh, toch wel.quote:
Cat-zondercijfersquote:
We meet again@ESFquote:
Ja, dit is het rustige topic vandaagquote:Op donderdag 11 mei 2017 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, we kunnen hier natuurlijk veilig zitten omdat er vanavond voetbal is
Ja, daarom zijn er nog geen drie topics vol gifjes verwijderd.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Hah!quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Gelukkig is het merendeel onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:59 schreef Redefine het volgende:
Straks weer genieten van Oekraïense humor van de drie presentatoren...
Zijn het dezelfde van dinsdag?quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:59 schreef Redefine het volgende:
Straks weer genieten van Oekraïense humor van de drie presentatoren...
Vooral die in de green room is inderdaad.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig is het merendeel onbegrijpelijk.
Ik vrees van wel. Zoveel mooie vrouwen en dan zet je drie gasten neer...quote:
Romy is cutequote:Op donderdag 11 mei 2017 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
Romy volgend jaar pls. Dijk van een stem en een ontzettend lekker wijf
Voetbal kijken.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Verstandig.quote:
Ben je er toch bij vanavond?quote:Op donderdag 11 mei 2017 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom moet Jantje Shit toch bijzonder aangekondigd worden?
Ik vond het hoogstaand, ja!quote:Op donderdag 11 mei 2017 21:02 schreef Redefine het volgende:
Zo in een samenvatting lijkt die uitzending van dinsdag nog wat.
quote:Op donderdag 11 mei 2017 21:03 schreef DjinN het volgende:
Iemand een livestream van fatsoenlijke kwaliteit hier ? Online tv kijken van Telfort knalt er ineens uit.
Bij vader uit de kast gehaald of zo.quote:
Ja, ik zou er sowieso wel zijn maar mogelijk later, maar ik heb mezelf vrij gegeven vanavond. Ik kreeg zelfs 'ruzie' met een collega die zei 'kom ik thuis, zie ik Songfestival! Dan moet jij niet hier zijn, maar thuis op de bank!'quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2017 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom moet Jantje Shit toch bijzonder aangekondigd worden?
Ja, die kan een frikandel speciaal dwars in zijn mond steken.quote:Op donderdag 11 mei 2017 21:03 schreef Redefine het volgende:
Als die middelste gaat lachen heb je wel een breedbeeld tv nodig.
Eentje heet er Voldemort.quote:Op donderdag 11 mei 2017 21:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan echt niet verstaan hoe hun heten.
Thnx!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |