SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Gelukkig maar danquote:Op donderdag 11 mei 2017 01:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ook, ik weet het een en ander van draaien
That's settled thenquote:
* knokkels legt agenda naast die van puzziequote:
Ik moet lachenquote:Op donderdag 11 mei 2017 01:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels legt agenda naast die van puzzie
Kijk, heulegaar leeg
Ik hoop alleen niet dat ik Iran voor het hoofd stootquote:
Ik kan het zienquote:Op donderdag 11 mei 2017 01:28 schreef tailfox het volgende:
Wordt nu afgespeeld : Martin Solveig - Hello
Nu een dode muis.quote:Op donderdag 11 mei 2017 01:28 schreef tailfox het volgende:
Wordt nu afgespeeld : Martin Solveig - Hello
rook zequote:Op donderdag 11 mei 2017 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nog een peuk en dan ga ik eens iets te eten tot mij nemen.
Lijkt me een strak plan en een mooi moment.
quote:
Tailfox maakt ons blij met een dode muisquote:
rawwwwwwwrrrrrrrquote:
ik heb wel een vraagjequote:
Where Brooklyn At?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Neem die vage cutouts weg van zijn verbinding en dan is tail ineens een topdjquote:
quote:
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 11 mei 2017 01:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Neem die vage cutouts weg van zijn verbinding en dan is tail ineens een topdj
ja graagquote:Op donderdag 11 mei 2017 01:50 schreef knokkels het volgende:
speaking of which, verlenging fixen?
[..]
Ik ben daar goed inquote:
yeaaa fansquote:Op donderdag 11 mei 2017 01:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maakt niet uit, Tail is er nog, en ik ook.
ik kam mijn haar wel ff naar benedenquote:Op donderdag 11 mei 2017 01:56 schreef knokkels het volgende:
Neelix
[ afbeelding ]
Louis Theroux
[ afbeelding ]
Het zouden broers kunnen zijn
Laat me niet lachen too old.quote:Op donderdag 11 mei 2017 01:56 schreef tailfox het volgende:
attention attention this is a warning if this is to loud you are to old
* knokkels geeft tail een ros met zijn wandelstokquote:Op donderdag 11 mei 2017 01:56 schreef tailfox het volgende:
attention attention this is a warning if this is to loud you are to old
quote:Programma van vandaag
01:14 - 03:00 DJ TestFox Maakt Staartjes
Een nerd.quote:Op donderdag 11 mei 2017 01:59 schreef tailfox het volgende:
[ afbeelding ] wat nu als ik zeg ik ben neelix
Ben jij dit?quote:Op donderdag 11 mei 2017 01:59 schreef tailfox het volgende:
[ afbeelding ] wat nu als ik zeg ik ben neelix
geeenn ideequote:Op donderdag 11 mei 2017 02:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn pic met festival bril ken je toch wel.
Festival bril?quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn pic met festival bril ken je toch wel.
Ver weg.quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Festival bril?![]()
Die heb ik ook een zooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:05 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ver weg.lol!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Jaquote:Op donderdag 11 mei 2017 02:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
daarom uit eerbetoon.
Dat kanker snel de wereld uit geholpen wordt vreselijke ziekte
Iedereen gaat dood, mijn pa begon te roken in 1944 en heeft nu longkanker, 84 mooie leeftijd toch?quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
daarom uit eerbetoon.
Dat kanker snel de wereld uit geholpen wordt vreselijke ziekte
kanker krijgen is nooit een mooie leeftijd voorquote:Op donderdag 11 mei 2017 02:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Iedereen gaat dood, mijn pa begon te roken in 1944 en heeft nu longkanker, 84 mooie leeftijd toch?
Dementie ook niet en zo kun je nog wel ff doorgaan. Het leven is betrekkelijk.quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
kanker krijgen is nooit een mooie leeftijd voor
Ik heb nog érgens een foto van mij met een festivalbril. Kan ik hem vinden? Nope tuurlijk nietquote:Op donderdag 11 mei 2017 02:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Festival bril?![]()
Die heb ik ook een zooi
Ooit is het voorbij, maak er wat van zolang het nog kan.quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dementie ook niet en zo kun je nog wel ff doorgaan. Het leven is betrekkelijk.
mapje onzin?quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb nog érgens een foto van mij met een festivalbril. Kan ik hem vinden? Nope tuurlijk niet
Ben je die jongen nou aan het bombarderen met verzoekjes?quote:
2 maarquote:Op donderdag 11 mei 2017 02:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je die jongen nou aan het bombarderen met verzoekjes?
Ik dacht op imgur, nope... Op facebook, nope.quote:
Ik weetquote:
Tailfox draait lekker , niks mis meequote:Op donderdag 11 mei 2017 02:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het gaat prima met Tailfox zijn set nu.
Ik zou die persoon verrot schelden, dat zal ze leren.quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Welke mongool belt er op dit tijdstip?
Sorry, even crank callenquote:Op donderdag 11 mei 2017 02:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik laat het ding gewoon gaan.quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou die persoon verrot schelden, dat zal ze leren.
schoon broerquote:Op donderdag 11 mei 2017 02:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heeft hij enig idee hoe laat het isquote:
hij wilde dat ik de deur op ging doenquote:Op donderdag 11 mei 2017 02:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heeft hij enig idee hoe laat het is
Awwquote:Op donderdag 11 mei 2017 02:24 schreef knokkels het volgende:
En als we dan toch foto's delen
[ afbeelding ]
Had me toen opgesloten op het balkon![]()
Sleutel vergeten. Binnen 5 seconden naar boven geklommen en daar aangekomen erachter gekomen dat ik al mijn deuren op slot had van binnenuit
Waarop moest die deur dan?quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
hij wilde dat ik de deur op ging doen
Wat doet die jonko daar?quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:24 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Sleutel vergeten. Binnen 5 seconden naar boven geklommen en daar aangekomen erachter gekomen dat ik al mijn deuren op slot had van binnenuit
we hebben US niet nodig.28ste kom ik je balkon onveilig makenquote:Op donderdag 11 mei 2017 02:24 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Fusioncooking Met Moquote:Op donderdag 11 mei 2017 02:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Frites met hachee op zijn Grieks alla Mo.![]()
Ik heb er zin an.
Da's gewoon een shaggiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:28 schreef puzziepie het volgende:
Dit is eigenlijk de meest recente foto die ik van mezelf heb
Die ringen snap ik niet zo en de schaduwen zijn wat vreemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zaten allemaal op de haakquote:Op donderdag 11 mei 2017 02:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoe sloten open te maken weet ik wel aardig.
Ditquote:
Jammer genoeg had ik geen mannetjesschaap voor handen.quote:
Herkenbaar, ik had ook skills waarvan men dacht, hoe doet ie dat.quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:33 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Op mijn werk moest ik oppassen om er geen slechte naam door te krijgen.
Prodigyquote:
Komt wel dichtbij zo hequote:Op donderdag 11 mei 2017 02:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Prodigy, daar had ik het vanmiddag nog over.
Verrek!!quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:44 schreef knokkels het volgende:
wacht wat.. Dope D.O.D. is een Nederlandse muziekgroep?
Jack Parrowquote:
Er komt best lekkere muziek uit Groningen. Noisia. Dope D.O.D.quote:
Moet jou wel lukkenquote:Op donderdag 11 mei 2017 02:46 schreef tailfox het volgende:
gaaf even kijken of ik ooit naar een optreden backstage kan
wacht, hoe wat?quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
Geweldige kerel beetje mee mogen praten
Noisiaquote:Op donderdag 11 mei 2017 02:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Er komt best lekkere muziek uit Groningen. Noisia. Dope D.O.D.
Huilende Rappersquote:
Alleen die eerste met iron shirt vind ik goedquote:Op donderdag 11 mei 2017 02:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Prodigy, daar had ik het vanmiddag nog over.
Gaak doen!!quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:54 schreef tailfox het volgende:
https://www.facebook.com/DjTailless/ mocht je mijn show leuk vinden ik heb een FB en dan kan je daar een berichtje plaatsen of mij liken
Sideproject van Noisiaquote:
klopt wel met het thema van de muziekquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:55 schreef tailfox het volgende:
want na dit nummer gaat mijn internet kabel slapen.
Oh dat ken ik dan weer nietquote:
Ben niet zo'n fan van deze muziek. Ieder zo zijn smaak.quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:55 schreef tailfox het volgende:
lettting the cables sleep van bush.
vond ik wel een toepasselijk eind nummer.
quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Festival bril?![]()
Die heb ik ook een zooi
lol!! Ik heb allemaal vage roze brillen met dito glazenquote:
maar he buiten dat ik een keer vergat het volgende nummer aan te zetten door de tel best netjes gedraaid toch?quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van deze muziek. Ieder zo zijn smaak.
quote:Gavin Rossdale, the lead singer of Bush and writer of this song, said that this song is about a friend of his who contracted HIV. His friend didn’t tell him for six months. Gavin wished his friend would have told him sooner and that he wouldn’t have been ashamed about contracting the disease. He said that it could literally have happened to anyone because everyone has done something stupid in their life.
Best wel onbevlekt vlekkeloosquote:Op donderdag 11 mei 2017 02:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar he buiten dat ik een keer vergat het volgende nummer aan te zetten door de tel best netjes gedraaid toch?
Ik vind dat je super lekker gedraaid hebt !!quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar he buiten dat ik een keer vergat het volgende nummer aan te zetten door de tel best netjes gedraaid toch?
Ja hoor top na wat aanloop problemen, de instellingen zo laten staan.quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
vierdubbel saven op verschillende locatiesquote:Op donderdag 11 mei 2017 02:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja hoor top na wat aanloop problemen, de instellingen zo laten staan.
ik blijf er af enheb screenshot en sotware backupquote:Op donderdag 11 mei 2017 02:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja hoor top na wat aanloop problemen, de instellingen zo laten staan.
Als je referentiemateriaal gehad had van wat het wás...quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat je super lekker gedraaid hebt !!
vanaf nu meer tailshowsquote:Op donderdag 11 mei 2017 03:01 schreef knokkels het volgende:
Dank voor de deuntjes Tail. Blij dat we het hebben kunnen fixen
Het gaat om het nuquote:Op donderdag 11 mei 2017 03:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als je referentiemateriaal gehad had van wat het wás...
purtyquote:
Meteen ff je gelikedquote:Op donderdag 11 mei 2017 03:12 schreef tailfox het volgende:
https://www.facebook.com/DjTailless/ nog een keer :p
yea likess.quote:Op donderdag 11 mei 2017 03:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Meteen ff je geliked![]()
Anders vergeet ik dat weer met mijn ADD![]()
Ik was helemaal niet in de war door Tailquote:
Vraag Mo om zijn gedachten over clubsquote:Op donderdag 11 mei 2017 03:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
yea likess.
maandag gesprek met een club
mooooo ik moet je iets vragenquote:Op donderdag 11 mei 2017 03:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vraag Mo om zijn gedachten over clubs
Ik mot er niks van hebben.quote:Op donderdag 11 mei 2017 03:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat voor een clubs?quote:Op donderdag 11 mei 2017 03:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zie mijn onderschrift, zodra ze mij accepteren haak ik af.quote:
ik denk niet eens dat je binnen mag komen ;pquote:Op donderdag 11 mei 2017 03:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie mijn onderschrift, zodra ze mij accepteren haak ik af.
Sta jij bij de deur dan?quote:Op donderdag 11 mei 2017 03:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik denk niet eens dat je binnen mag komen ;p
Go go girl.quote:Op donderdag 11 mei 2017 03:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ooit danseres in een house clubje![]()
Jij bent ook enorm onacceptabelquote:Op donderdag 11 mei 2017 03:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie mijn onderschrift, zodra ze mij accepteren haak ik af.
Van zulke clubs wil ik geen member zijn.
Oehquote:Op donderdag 11 mei 2017 03:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ben er mijn vrouw tegengekomen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 03:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Oh ja? wat grappig!!quote:Op donderdag 11 mei 2017 03:23 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben er mijn vrouw tegengekomen.
Danste jij in een homobar?quote:Op donderdag 11 mei 2017 03:23 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben er mijn vrouw tegengekomen.
Ze ging met 2 homo's naar vele concerten. Ik was gewoon de DJ daarquote:Op donderdag 11 mei 2017 03:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Danste jij in een homobar?
Oh nee, de DJ, danste zij er?
Ik ken dat soort tenten, waar drank was daar was ik vroeger ook te vinden.quote:Op donderdag 11 mei 2017 03:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze ging met 2 homo's naar vele concerten. Ik was gewoon de DJ daar
Ze ging mee na sluitingstijd nog wat plaatjes draaien bij me op de bovenverdieping, ze is gelijk 3 dagen gebleven.quote:
Awwquote:Op donderdag 11 mei 2017 03:30 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze ging mee na sluitingstijd nog wat plaatjes draaien bij me op de bovenverdieping, ze is gelijk 3 dagen gebleven.
Langspeelplaten?quote:Op donderdag 11 mei 2017 03:30 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze ging mee na sluitingstijd nog wat plaatjes draaien bij me op de bovenverdieping, ze is gelijk 3 dagen gebleven.
quote:
Ik ben liefhebber dus love them all.quote:
Mo, wat zeg je daar nouquote:
Dit klinkt echt als de taal die de aliens (gespeeld door Monty Python) spreken in Absolutely Anythingquote:
Hij had mijn tekst in de kwoot aangepast.quote:
Ik legde hem subtiel wat woorden in de mond door een paar woorden te veranderenquote:
Ik snappum nietquote:Op donderdag 11 mei 2017 03:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij had mijn tekst in de kwoot aangepast.
Het is allemaal hierboven terug te lezen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 03:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snappum niet![]()
Maar dat hoeft ook niet
quote:Op donderdag 11 mei 2017 03:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is allemaal hierboven terug te lezen.
samen "spelen" tussen de platenquote:Op donderdag 11 mei 2017 03:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snappum niet![]()
Maar dat hoeft ook niet
quote:
Nee dat kan ik niet gezegd hebben. Dat was tailfoxquote:
Ik heb ook leuk spul van hem op (org) CD.quote:
I'm a Little Teapot Short And Stoutquote:
Heb ik op LP.quote:Op donderdag 11 mei 2017 03:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit is ook lekker.
Als we het toch over oudere muziek hebben.
zekerquote:
Jaaaaaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |