SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Gelukkig maar danquote:Op donderdag 11 mei 2017 01:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ook, ik weet het een en ander van draaien
That's settled thenquote:
* knokkels legt agenda naast die van puzziequote:
Ik moet lachenquote:Op donderdag 11 mei 2017 01:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels legt agenda naast die van puzzie
Kijk, heulegaar leeg
Ik hoop alleen niet dat ik Iran voor het hoofd stootquote:
Ik kan het zienquote:Op donderdag 11 mei 2017 01:28 schreef tailfox het volgende:
Wordt nu afgespeeld : Martin Solveig - Hello
Nu een dode muis.quote:Op donderdag 11 mei 2017 01:28 schreef tailfox het volgende:
Wordt nu afgespeeld : Martin Solveig - Hello
rook zequote:Op donderdag 11 mei 2017 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nog een peuk en dan ga ik eens iets te eten tot mij nemen.
Lijkt me een strak plan en een mooi moment.
quote:
Tailfox maakt ons blij met een dode muisquote:
rawwwwwwwrrrrrrrquote:
ik heb wel een vraagjequote:
Where Brooklyn At?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Neem die vage cutouts weg van zijn verbinding en dan is tail ineens een topdjquote:
quote:
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 11 mei 2017 01:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Neem die vage cutouts weg van zijn verbinding en dan is tail ineens een topdj
ja graagquote:Op donderdag 11 mei 2017 01:50 schreef knokkels het volgende:
speaking of which, verlenging fixen?
[..]
Ik ben daar goed inquote:
yeaaa fansquote:Op donderdag 11 mei 2017 01:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maakt niet uit, Tail is er nog, en ik ook.
ik kam mijn haar wel ff naar benedenquote:Op donderdag 11 mei 2017 01:56 schreef knokkels het volgende:
Neelix
[ afbeelding ]
Louis Theroux
[ afbeelding ]
Het zouden broers kunnen zijn
Laat me niet lachen too old.quote:Op donderdag 11 mei 2017 01:56 schreef tailfox het volgende:
attention attention this is a warning if this is to loud you are to old
* knokkels geeft tail een ros met zijn wandelstokquote:Op donderdag 11 mei 2017 01:56 schreef tailfox het volgende:
attention attention this is a warning if this is to loud you are to old
quote:Programma van vandaag
01:14 - 03:00 DJ TestFox Maakt Staartjes
Een nerd.quote:Op donderdag 11 mei 2017 01:59 schreef tailfox het volgende:
[ afbeelding ] wat nu als ik zeg ik ben neelix
Ben jij dit?quote:Op donderdag 11 mei 2017 01:59 schreef tailfox het volgende:
[ afbeelding ] wat nu als ik zeg ik ben neelix
geeenn ideequote:Op donderdag 11 mei 2017 02:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn pic met festival bril ken je toch wel.
Festival bril?quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn pic met festival bril ken je toch wel.
Ver weg.quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Festival bril?![]()
Die heb ik ook een zooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:05 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ver weg.lol!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Jaquote:Op donderdag 11 mei 2017 02:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
daarom uit eerbetoon.
Dat kanker snel de wereld uit geholpen wordt vreselijke ziekte
Iedereen gaat dood, mijn pa begon te roken in 1944 en heeft nu longkanker, 84 mooie leeftijd toch?quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
daarom uit eerbetoon.
Dat kanker snel de wereld uit geholpen wordt vreselijke ziekte
kanker krijgen is nooit een mooie leeftijd voorquote:Op donderdag 11 mei 2017 02:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Iedereen gaat dood, mijn pa begon te roken in 1944 en heeft nu longkanker, 84 mooie leeftijd toch?
Dementie ook niet en zo kun je nog wel ff doorgaan. Het leven is betrekkelijk.quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
kanker krijgen is nooit een mooie leeftijd voor
Ik heb nog érgens een foto van mij met een festivalbril. Kan ik hem vinden? Nope tuurlijk nietquote:Op donderdag 11 mei 2017 02:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Festival bril?![]()
Die heb ik ook een zooi
Ooit is het voorbij, maak er wat van zolang het nog kan.quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dementie ook niet en zo kun je nog wel ff doorgaan. Het leven is betrekkelijk.
mapje onzin?quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb nog érgens een foto van mij met een festivalbril. Kan ik hem vinden? Nope tuurlijk niet
Ben je die jongen nou aan het bombarderen met verzoekjes?quote:
2 maarquote:Op donderdag 11 mei 2017 02:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je die jongen nou aan het bombarderen met verzoekjes?
Ik dacht op imgur, nope... Op facebook, nope.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |