abonnement Unibet Coolblue
pi_170840001


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik




New/Oldbierit Apr 2014



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.



Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.


pi_170840018
mooie ducatti
pi_170840019
Dikkop Maegrim :(
pi_170840061
Anyway:

Beetje last minute misschien maar iemand interesse in een paar dagen Eifel? Ik dacht zelf aan zaterdagmiddag heen, zondag en maandag toeren en dinsdag na het ontbijt terug
pi_170840101
ga in de buurt van altenahr :D

edit: hiero http://www.amtunnel.de/nl/
pi_170840426
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 22:30 schreef Maegrim het volgende:
ga in de buurt van altenahr :D

edit: hiero http://www.amtunnel.de/nl/
kan ik aanhaken als er plek is? :D
pi_170840947
tuurlijk, geen idee of er plek is tho
pi_170841027
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 22:58 schreef Maegrim het volgende:
tuurlijk, geen idee of er plek is tho
ik zal eerst eens kijken morgen of ik de vrijdag kan snipperen en als dat nog mogelijk is dan zal ik ze even contacten :P
pi_170841447
1 en 2 persoons kamers kan je sowieso vergeten, misschien bij de 4 of 6 ;)
  donderdag 11 mei 2017 @ 05:50:36 #10
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_170843589
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 22:29 schreef Salatrel het volgende:
Anyway:

Beetje last minute misschien maar iemand interesse in een paar dagen Eifel? Ik dacht zelf aan zaterdagmiddag heen, zondag en maandag toeren en dinsdag na het ontbijt terug
Als ik niet midden in de verhuizing zat ging ik met je mee ;)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_170843598
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 22:29 schreef Salatrel het volgende:
Anyway:

Beetje last minute misschien maar iemand interesse in een paar dagen Eifel? Ik dacht zelf aan zaterdagmiddag heen, zondag en maandag toeren en dinsdag na het ontbijt terug
Mocht het niet lukken bij Maegrim aan te sluiten, evt weekend na hemelvaart? 26, 27, 28 mei? Of dan nog een keer?
Ik heb de vrijdag na hemelvaart vrij en zit er aan te denken om even een paar dagen naar de Eifel te gaan :)
pi_170845734
quote:
6s.gif Op donderdag 11 mei 2017 06:09 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Mocht het niet lukken bij Maegrim aan te sluiten, evt weekend na hemelvaart? 26, 27, 28 mei? Of dan nog een keer?
Ik heb de vrijdag na hemelvaart vrij en zit er aan te denken om even een paar dagen naar de Eifel te gaan :)
dat weekend heb ik helaas al andere verplichtingen :(
  donderdag 11 mei 2017 @ 11:44:09 #13
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_170847776
quote:
6s.gif Op donderdag 11 mei 2017 06:09 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Mocht het niet lukken bij Maegrim aan te sluiten, evt weekend na hemelvaart? 26, 27, 28 mei? Of dan nog een keer?
Ik heb de vrijdag na hemelvaart vrij en zit er aan te denken om even een paar dagen naar de Eifel te gaan :)
Dan is de 24u race bij de Ring :)
Veel pensions in der nähe zullen dan wel volgeboekt zijn.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_170848367
Wow.

Zojuist gebeld door Promotor. Ik mag een weekend proefrijden op een Tracer 700. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_170850568
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:44 schreef daNpy het volgende:

[..]

Dan is de 24u race bij de Ring :)
Veel pensions in der nähe zullen dan wel volgeboekt zijn.
Oh, goede tip. Wellicht kan ik dan beter een andere kant op gaan, of een stukje doorrijden.
Week later ga ik al naar Sauerland, 2 weekenden achter elkaar daarheen is ook weer een beetje overdreven :P

quote:
10s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:06 schreef Nero22 het volgende:
Wow.

Zojuist gebeld door Promotor. Ik mag een weekend proefrijden op een Tracer 700. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomaar word je daarvoor gebeld? Of heb je aan één of andere actie meegedaan waar je ons niets over hebt vertelt? :o
pi_170852750
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:53 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Oh, goede tip. Wellicht kan ik dan beter een andere kant op gaan, of een stukje doorrijden.

Vogezen een optie?

Tevens is nu ook 2e slot van mijn topkoffer gesneuveld :( nu dus helm meenemen in de trein en op het werk in de locker gooien :')
  donderdag 11 mei 2017 @ 16:12:57 #17
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_170853926
Wel die helm op in de trein hè :P
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_170855889
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:53 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Oh, goede tip. Wellicht kan ik dan beter een andere kant op gaan, of een stukje doorrijden.
Week later ga ik al naar Sauerland, 2 weekenden achter elkaar daarheen is ook weer een beetje overdreven :P

[..]

Zomaar word je daarvoor gebeld? Of heb je aan één of andere actie meegedaan waar je ons niets over hebt vertelt? :o
Meegedaan aan een actie. :@
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 11 mei 2017 @ 18:21:32 #19
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_170856911
Vandaag de regulator binnen gekregen, paste gelukkig door de brievenbus :)
Ik zie alleen op de oude staan "SH633-12" en op de nieuwe "SH603-12". Op internet kan ik niet veel vinden mbt het verschil tussen beide. Ik hoop niet dat het met het vermogen oid te maken heeft :?
Een marktplaatsadverterdeer beweert dat de 603 de opvolger is van de 633 (met koelribben, dat klopt wel). Dalijk even testen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_170857298
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:30 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Vogezen een optie?

Tevens is nu ook 2e slot van mijn topkoffer gesneuveld :( nu dus helm meenemen in de trein en op het werk in de locker gooien :')
Ja, bijvoorbeeld de Vogezen inderdaad. Zijn maar 3 dagen, vrijdag heen, zaterdag rondrijden en zondag terug. Hemelvaartsdag zelf heb ik al plannen. Dus kan ook niet te ver weg :o

quote:
10s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:34 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Meegedaan aan een actie. :@
En niet eens even ons ook de kans gegeven om mee te doen :{w

Toch gefeliciteerd hoor :P
  donderdag 11 mei 2017 @ 19:24:07 #21
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_170858541
Pekelfiets XJ600 kopen iemand? :P
pi_170870465
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:30 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Vogezen een optie?

Tevens is nu ook 2e slot van mijn topkoffer gesneuveld :( nu dus helm meenemen in de trein en op het werk in de locker gooien :')
Welk merk topkoffer heb je?
Lief mailtje sturen en je krijgt waarschijnlijk een nieuw slot. Afhankelijk van het merk dan..
pi_170871613
quote:
14s.gif Op donderdag 11 mei 2017 23:12 schreef Anne het volgende:

[..]

Welk merk topkoffer heb je?
Lief mailtje sturen en je krijgt waarschijnlijk een nieuw slot. Afhankelijk van het merk dan..
een h&b gobi
pi_170871665
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 23:41 schreef Salatrel het volgende:

[..]

een h&b gobi
Mailen :Y.
SD heeft hetzelfde gehad en gedaan als ik mij dat goed herinner.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 07:49:38 #25
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_170875140
Heb besloten om hier in plaats van een topkoffer voor een pelican koffer te gaan, is wat steviger en hij is toch permanent gemonteerd.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:52:31 #26
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_170880894
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 19:24 schreef Erasmo het volgende:
Pekelfiets XJ600 kopen iemand? :P
Noem je mijn hoofdfiets nou een pekelfiets :@ (wat vraag je er eigenlijk voor en welk bouwjaar)

Woensdag na een vergadering wil ik naar huis, shiet de koppelingskabel niet goed terug. Wat een treurnis om met een half gekoppelde fiets te rijden, veel herrie weinig snelheid, maar ik ben thuis gekomen. Net maar even een nieuwe kabel besteld, want had hem gisteren in mijn handen en er zat weinig beweging in die kabel. -O-
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:53:58 #27
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_170880923
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 07:49 schreef Erasmo het volgende:
Heb besloten om hier in plaats van een topkoffer voor een pelican koffer te gaan, is wat steviger en hij is toch permanent gemonteerd.
Je moet goed je best doen wil een pelicase sneuvelen. Ik heb er al heel wat mishandeld de afgelopen jaren maar meer dan een sluiting (die gratis vervangen werd) is er nog nooit gesneuveld.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_170886875
Vandaag was weer eens zon dag dat ik blij ben dat ik op de motor naar mijn werk ga :)
  vrijdag 12 mei 2017 @ 19:20:55 #29
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_170887607
Ik stond op het punt op de motor naar werk te gaan. Eerst maar even weerplaza gecheckt. Toch maar niet. Geen zin om in de regen in het donker naar huis te rijden :')

#mooiweerposer :P
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 12 mei 2017 @ 22:54:27 #30
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_170893569
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:53 schreef fathank het volgende:

[..]

Je moet goed je best doen wil een pelicase sneuvelen. Ik heb er al heel wat mishandeld de afgelopen jaren maar meer dan een sluiting (die gratis vervangen werd) is er nog nooit gesneuveld.
Daarom. Het enige wat ik een peli goed heb zien beschadigen was een hydraulisch systeem.

quote:
17s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:52 schreef whY... het volgende:

[..]

Noem je mijn hoofdfiets nou een pekelfiets :@ (wat vraag je er eigenlijk voor en welk bouwjaar)

Woensdag na een vergadering wil ik naar huis, shiet de koppelingskabel niet goed terug. Wat een treurnis om met een half gekoppelde fiets te rijden, veel herrie weinig snelheid, maar ik ben thuis gekomen. Net maar even een nieuwe kabel besteld, want had hem gisteren in mijn handen en er zat weinig beweging in die kabel. -O-
'92, voor ¤300 mag je hem meenemen :)

http://www.motor-forum.nl(...)rjaarsopruiming.html
pi_170899760
Iemand zin in motor treffen in Haarlemmermeer gratis ticket.

[ Bericht 2% gewijzigd door Salatrel op 13-05-2017 11:10:17 ]
pi_170913142
zo als je een goeie high zoekt zonder aan de drugs te gaan moet je hier ff een snuifje van nemen :')
pi_170935481

Rondje gedaan op de MT10 SP en MT09. Gekkigheid. :D
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 14 mei 2017 @ 23:31:23 #34
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_170950927
Schijnen wel felle fietsen te zijn!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_170951674
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 21:13 schreef Salatrel het volgende:
zo als je een goeie high zoekt zonder aan de drugs te gaan moet je hier ff een snuifje van nemen :')
[ afbeelding ]
Waar is deze goed voor ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_170960450
quote:
10s.gif Op maandag 15 mei 2017 00:02 schreef Geerd het volgende:

[..]

Waar is deze goed voor ?
mijn textiel pak is in de wasmasjien geweest
pi_170960472
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 15:37 schreef Salatrel het volgende:

[..]

mijn textiel pak is in de wasmasjien geweest
aah
Ik zwaai naar dieren.
pi_170968327
Eifel was weer leuk

  dinsdag 16 mei 2017 @ 17:42:36 #39
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_170986037
Nou nieuwe set banden en remschijven, hoe lang zou dat duren bij een garage?

Punkmuis is nu al 2 Maand!!!! aan het wachten.
Zou voor Pasen klaar zijn maar na het zoveelste belletje weer de belofte dat het nu meteen gebeurt. En ja helaas weer de zelfde garage (het xrv750 probleem)... is toch godver niet normaal, al helemaal dat je er zelf steeds weer achteraan moet bellen. Kortom dit is wel duidelijk dat was toch echt de laatste keer daar.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_170986368
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 17:42 schreef KneusTeun het volgende:
Nou nieuwe set banden en remschijven, hoe lang zou dat duren bij een garage?

Punkmuis is nu al 2 Maand!!!! aan het wachten.
Zou voor Pasen klaar zijn maar na het zoveelste belletje weer de belofte dat het nu meteen gebeurt. En ja helaas weer de zelfde garage (het xrv750 probleem)... is toch godver niet normaal, al helemaal dat je er zelf steeds weer achteraan moet bellen. Kortom dit is wel duidelijk dat was toch echt de laatste keer daar.
tijd qua arbeid? Een uurtje?

Toen ik belde voor een setje k60's voor de Ten was mijn garage ook blij dat ik ze pas eind juni wilde hebben want die hebben het ook stervensdruk. Wel gelijk 's ochtends vroeg een afspraak gemaakt zodat ik er op kan wachten.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 18:06:17 #41
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_170986432
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 17:42 schreef KneusTeun het volgende:
Nou nieuwe set banden en remschijven, hoe lang zou dat duren bij een garage?

Punkmuis is nu al 2 Maand!!!! aan het wachten.
Zou voor Pasen klaar zijn maar na het zoveelste belletje weer de belofte dat het nu meteen gebeurt. En ja helaas weer de zelfde garage (het xrv750 probleem)... is toch godver niet normaal, al helemaal dat je er zelf steeds weer achteraan moet bellen. Kortom dit is wel duidelijk dat was toch echt de laatste keer daar.
Banden en remschijven zelf bestellen en remschijven zelf doen scheelt al een hele zwik. Twee maanden is echt achterlijk... dat is dus duidelijk uitstelgedrag geweest.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 18:24:58 #42
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_170986805
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:06 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Banden en remschijven zelf bestellen en remschijven zelf doen scheelt al een hele zwik. Twee maanden is echt achterlijk... dat is dus duidelijk uitstelgedrag geweest.
Ja snap dat het druk kan zijn, maar hou dan je klant op de hoogte. Zeker als je zegt dat het waarschijnlijk voor pasen klaar is...
Achja we zullen horen wat issue is.
En zelf doen zou langer duren, want zoveel vrije tijd heb ik niet ;) dus ben ik nu lui en betaal ik liever :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 17 mei 2017 @ 12:11:53 #43
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_171000137
Nooit geweten, dat hier op Fok! zo'n actief motortopic is.
Maar dan kan ik me beter ook even voorstellen toch?
Vanaf 2008 in bezit van het motorrijbewijs en sinds 2011 in het bezit van mijn huidige GSX650F.
Als een van de weinige motorrijders heb ik geen problemen met (prof)wielrenners.
Waar andere naar profwielerwedstrijden gaan kijken met de fiets of met de auto vind ik niks leuker (en handiger!) om deze te bezoeken met de motor. Amper last van de files, waardoor je snel overal door kunt steken om de wedstrijd zo vaak mogelijk te zien (uiteraard op een legale manier)
Amstel Gold Race, Luik Bastenaken Luik etc.you name it.
Mede hierdoor al de nodige leuke routes en stuurwegen ontdekt in Nederland en België.

Volgens vele een kilometervreter maar wel een atypische motorrijder.
Vermogen, cilinderinhoud en sportuitlaten zeggen me niks.
Wil gewoon de motor starten en ‘gaan’. Lekker op het gemak een route rijden.

Vind het heerlijk om ’s ochtends thuis weg te rijden om een dagje heerlijk te sturen.
En of dat nu richting de Veluwe is, de Ardennen, Zuid Limburg, Luxemburg of de Eifel.
Leuke wegen en mooie omgevingen hebben we hier rondom Limburg genoeg.

Jammer genoeg hebben de meeste in mijn kennissenkring of geen motorrijbewijs of geen motor.
Degene die dan wel een motor hebben wonen dan weer in het westen van het land.

Mede daarom rij ik meestal alleen.

En wat foto's om het topic op te vrolijken.

Net efkes anges
  woensdag 17 mei 2017 @ 13:00:43 #44
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_171001252
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nooit geweten, dat hier op Fok! zo'n actief motortopic is.
Maar dan kan ik me beter ook even voorstellen toch?
Vanaf 2008 in bezit van het motorrijbewijs en sinds 2011 in het bezit van mijn huidige GSX650F.
Als een van de weinige motorrijders heb ik geen problemen met (prof)wielrenners.
Waar andere naar profwielerwedstrijden gaan kijken met de fiets of met de auto vind ik niks leuker (en handiger!) om deze te bezoeken met de motor. Amper last van de files, waardoor je snel overal door kunt steken om de wedstrijd zo vaak mogelijk te zien (uiteraard op een legale manier)
Amstel Gold Race, Luik Bastenaken Luik etc.you name it.
Mede hierdoor al de nodige leuke routes en stuurwegen ontdekt in Nederland en België.

Volgens vele een kilometervreter maar wel een atypische motorrijder.
Vermogen, cilinderinhoud en sportuitlaten zeggen me niks.
Wil gewoon de motor starten en ‘gaan’. Lekker op het gemak een route rijden.

Vind het heerlijk om ’s ochtends thuis weg te rijden om een dagje heerlijk te sturen.
En of dat nu richting de Veluwe is, de Ardennen, Zuid Limburg, Luxemburg of de Eifel.
Leuke wegen en mooie omgevingen hebben we hier rondom Limburg genoeg.

Jammer genoeg hebben de meeste in mijn kennissenkring of geen motorrijbewijs of geen motor.
Degene die dan wel een motor hebben wonen dan weer in het westen van het land.

Mede daarom rij ik meestal alleen.

En wat foto's om het topic op te vrolijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom!

Geheel in het verlengde van jouw verhaal past uiteraard de Fok! Friesland rit! Meld je dan ook snel aan om nog mee te kunnen! Gebruik hiervoor de volgende link:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te vinden in:
PTA / De 20e Motorrijders New/Oldbierit! Aanmelden! #35
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 17 mei 2017 @ 14:10:14 #45
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_171003010
Is de route ook te rijden met de wielerfiets?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 17 mei 2017 @ 21:10:05 #46
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_171013185
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:10 schreef KneusTeun het volgende:
Is de route ook te rijden met de wielerfiets?
Als je flink peddelt wel.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_171015499
Hij vraagt het niet voor zichzelf maar voor punkmuis want Teun z'n motor doet het gewoon
  donderdag 18 mei 2017 @ 07:48:10 #48
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_171020392
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:16 schreef Salatrel het volgende:
Hij vraagt het niet voor zichzelf maar voor punkmuis want Teun z'n motor doet het gewoon
Je/iemand potato potato tomato tomato 😂
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 18 mei 2017 @ 12:46:02 #49
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_171025795
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:16 schreef Salatrel het volgende:
Hij vraagt het niet voor zichzelf maar voor punkmuis want Teun z'n motor doet het gewoon
Als het goed is is die van muis vanmiddag op te halen....
Maar misschien jinx ik het nu wel weer _O-
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 18 mei 2017 @ 18:32:24 #50
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_171033381
ok I jinxed it...
Ze komen er net achter dat de rempomp vervangen moet worden en de carbs schoon gemaakt moeten worden :')
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 18 mei 2017 @ 19:25:32 #51
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_171034459
Wat een knakentent :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_171034534
Ook gelijk ff de bougiesvonkjes laten vervangen.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 00:04:45 #53
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_171043625
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:28 schreef Salatrel het volgende:
Ook gelijk ff de bougiesvonkjes laten vervangen.
Jup, heb de gevraagd of ze de banden willen vullen met gebakken lucht.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_171054774
BAM

Helemaal volgeladen Tracer 700 dit weekend :9


Het rijdt heerlijk in elk geval.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_171059997
Van die zijkoffers lijkt me altijd lastig met filteren.
Geen referral hier.
pi_171060320
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Van die zijkoffers lijkt me altijd lastig met filteren.
Filteren doe ik niet aan mee nee. :P Snelweg moet overigens wel te doen zijn, de stad absoluut niet. Veel te bang dat ik iets raak, hah.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_171060530
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:34 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Filteren doe ik niet aan mee nee. :P Snelweg moet overigens wel te doen zijn, de stad absoluut niet. Veel te bang dat ik iets raak, hah.
Wel jammer want het ziet er beter uit dan een topkoffer zoals ik nu heb.
Geen referral hier.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 21:31:54 #58
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_171061808
Op de bonnefooi touren vind ik redelijk saai. Ik moet altijd een doel hebben om ergens naartoe te gaan. Daarom voor morgen een rondje door 5 landen in 1 dag gepland https://goo.gl/maps/JDUbvq49TvD2
Net efkes anges
pi_171062372
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:14 schreef Nero22 het volgende:
BAM

Helemaal volgeladen Tracer 700 dit weekend :9
[ afbeelding ]

Het rijdt heerlijk in elk geval.
Heb je nou alweer een nieuwe?
  zaterdag 20 mei 2017 @ 01:01:23 #60
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_171066384
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 21:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
Op de bonnefooi touren vind ik redelijk saai. Ik moet altijd een doel hebben om ergens naartoe te gaan. Daarom voor morgen een rondje door 5 landen in 1 dag gepland https://goo.gl/maps/JDUbvq49TvD2
Je bedoelt eigenlijk een ruim rondje België. _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 08:00:50 #61
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_171067616
tsja om in 'France' en Luxemburg te komen moet ik inderdaad door België.
Wegen zijn daar de laatste jaren echt aardig verbeterd (vind wegen in Ardennen vaak nog beter dan in de Eifel)
Net efkes anges
pi_171067708
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 21:54 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Heb je nou alweer een nieuwe?
Heb een wedstrijdje gewonnen. Ik word vandaag geinteriewd voor ProMotor magazine over mooie motorroutes en krijg deze brommert mee van Yamaha. :7 Alleen voor dit weekend hoor.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_171067764
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 08:19 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Heb een wedstrijdje gewonnen. Ik word vandaag geinteriewd voor ProMotor magazine over mooie motorroutes en krijg deze brommert mee van Yamaha. :7 Alleen voor dit weekend hoor.
Nice _O_ Dat zijn nog eens leuke prijzen
  zaterdag 20 mei 2017 @ 15:46:21 #64
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_171073820
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 08:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
tsja om in 'France' en Luxemburg te komen moet ik inderdaad door België.
Wegen zijn daar de laatste jaren echt aardig verbeterd (vind wegen in Ardennen vaak nog beter dan in de Eifel)
Je komt niet eens in Frankrijk of Luxemburg. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_171073850
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:46 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je komt niet eens in Frankrijk of Luxemburg. :')
even inzoomen :P
pi_171090543
Bij motortreffen. Was als eerste van de bezoekers binnen dus gelijk naar Triumph! De tiger sport hadden ze niet meegenomen maar gelukkig kon ik dit pareltje wel meekrijgen.



De nieuwe street triple RS
  zondag 21 mei 2017 @ 10:57:34 #68
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_171091127
Gisteren dan eindelijk weer eens wat kilometers kunnen maken.
Zoals gezegd de 5 landentocht gereden.
Echt een leuk rondje.
Niet alleen 5landen bezocht, ook nog eens de oudste stad en kleinste gemeente van Nederland. En de hoogste punten van Luxemburg, Belgë en Nederland.

Enige saaie stuk is 1e uurtje van Maastricht via Tongeren naar Hoei. Vrijwel 1 lange rechte weg.
Daarna wordt het uitzicht (en ook de wegen) snel beter

De route door Nederland, België, Frankrijk, Luxemburg en Duitsland

Op weg naar Frankrijk

Dinant, stad van Adolphe Sax


Ergens daarachter moet Luxemburg liggen

Af en toe wat Rotsen tussendoor

Signal de Botrange
Net efkes anges
  zondag 21 mei 2017 @ 11:56:44 #69
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_171092038
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
Gisteren dan eindelijk weer eens wat kilometers kunnen maken.
Zoals gezegd de 5 landentocht gereden.
Echt een leuk rondje.
Niet alleen 5landen bezocht, ook nog eens de oudste stad en kleinste gemeente van Nederland. En de hoogste punten van Luxemburg, Belgë en Nederland.

Enige saaie stuk is 1e uurtje van Maastricht via Tongeren naar Hoei. Vrijwel 1 lange rechte weg.
Daarna wordt het uitzicht (en ook de wegen) snel beter

De route door Nederland, België, Frankrijk, Luxemburg en Duitsland
[ afbeelding ]
Op weg naar Frankrijk
[ afbeelding ]
Dinant, stad van Adolphe Sax
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ergens daarachter moet Luxemburg liggen
[ afbeelding ]
Af en toe wat Rotsen tussendoor
[ afbeelding ]
Signal de Botrange
[ afbeelding ]
Nice, hoelang heb je daar over gedaan?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 21 mei 2017 @ 12:06:05 #70
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_171092196
Reed half negen thuis weg. Begon rond 09:15u aan de route bij Maastricht, en was rond half zes bij het eindpunt (het meest westelijke puntje van Duitsland). Denk pure rijtijd zo'n 6,5u.
Route was 360km (komt er wel nog 60km bij van thuis naar Maastricht, en nog 20 van eindpunt naar huis.

ik hou wel van dat soort dagtripjes.
's ochtends vroeg weg, en dan wat kilometers maken.
In verleden ook rondje ijselmeer gedaan (langs de boorden van de oude zuiderzee), maar dat is van hieruit net te lang in 1 dag.
8u thuis weg, was half 10 in Nijkerk. Dan tegen de klok in. Was rond 12u in Lemmer, en rond 17u in Volendam, (en toen moest ik eigenlijk nog terug tot Nijkerk)

[ Bericht 13% gewijzigd door Sjoerd102 op 21-05-2017 12:16:42 ]
Net efkes anges
pi_171094158
en weer thuis. wilde op de tiger sport proefrijden maar die hadden ze helaas niet meegenomen dus toen die street triple RS maar gedaan :P ook leuk. Maegrim wilde een kwaak testen maar kwakasaki was er uberhaupt niet? :|W :? :')

hoop bezoekers maar als ik er voor had moeten betalen was het het niet waard geweest qua wat er te doen was. het ritje wat ze uitgezet hadden was (te) kort en weinig bochten. tevens reed een grijze duif voor van de knmv op een guzzi die er niet echt de vaart in had.

wellicht dat er, wanneer het een succes is, volgend jaar een iets groter opgezet evenement van gemaakt kan worden.
pi_171097594
Bij het wegrijden zag ik buiten wat kwawaswakwi medewerkers op z1000sx'en rijden :C
pi_171098456
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:06 schreef Maegrim het volgende:
Bij het wegrijden zag ik buiten wat kwawaswakwi medewerkers op z1000sx'en rijden :C
das een kwalijk zakie
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 17:31:45 #74
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_171099497
V&A / [TK] Kawasaki ninja zx-6r 2001

hoi, doe eens kopen

doei :*
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_171099832
Is dat hok nog steeds niet verkocht joh :P
  zondag 21 mei 2017 @ 18:31:18 #76
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_171100547
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:31 schreef Jimbo het volgende:
V&A / [TK] Kawasaki ninja zx-6r 2001

hoi, doe eens kopen

doei :*
oftewel elk rubber en dichtringetje is uitgedroogd en aan vervanging toe :X
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 18:36:54 #77
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_171100641
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:31 schreef stinkie het volgende:

[..]

oftewel elk rubber en dichtringetje is uitgedroogd en aan vervanging toe :X
ja want ik onderhoud de motor niet als ik er niet op rijd?

Ding is netjes elk jaar voor zn beurtje geweest en ik ben er goed mee omgegaan qua onderhoud en met rijden de laatste jaren

alleen dat rijden zelf, dat heb ik weinig gedaan.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 18:37:42 #78
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_171100663
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:50 schreef Maegrim het volgende:
Is dat hok nog steeds niet verkocht joh :P
nee joh, zit er veel te weinig achter aan :') elke x dan heb ik zo iets van 'ach hij staat niet in de weg' en dan is het lekker weer en trek ik hem toch weer uit de kast :')

ben gewoon te lui om achter die verkoop aan te zitten :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 21 mei 2017 @ 18:38:58 #79
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_171100690
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:36 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ja want ik onderhoud de motor niet als ik er niet op rijd?

Ding is netjes elk jaar voor zn beurtje geweest en ik ben er goed mee omgegaan qua onderhoud en met rijden de laatste jaren

alleen dat rijden zelf, dat heb ik weinig gedaan.
keerringen, banden en pakkingen drogen uit als je niet rijd. En dat zijn geen zaken die elke beurt vervangen worden. Ik zou er een paar k km mee rijden en dan zien wat er gebeurt. Weet je zelf ook meteen waar je aan toe bent
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 18:43:41 #80
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_171100784
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:38 schreef stinkie het volgende:

[..]

keerringen, banden en pakkingen drogen uit als je niet rijd. En dat zijn geen zaken die elke beurt vervangen worden. Ik zou er een paar k km mee rijden en dan zien wat er gebeurt. Weet je zelf ook meteen waar je aan toe bent
ah ik rijd er af en toe nog op hoor, maar geen honderden kilometers.
Denk dat ik op jaarbasis er misschien 1k op zet, dus vandaar de verkoop... gewoon zonde dat die mooie fiets er staat zonder dat ik hem gebruik

maar tegelijk ben ik te lui om achter de verkoop aan te zitten :') :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 22 mei 2017 @ 10:13:39 #81
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_171112027
Potverdikke. Is mijn motorbroek de afgelopen maanden ineens een maat groter geworden. Die zag ik ook niet aankomen.

Meer koekjes tijdens het rijden dus :9
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_171112465
meer koekjes tijdens het wassen bedoel je? je hebt toch een duc?
  maandag 22 mei 2017 @ 10:49:10 #83
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_171112603
quote:
10s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:41 schreef Salatrel het volgende:
meer koekjes tijdens het wassen bedoel je? je hebt toch een duc?
jup. Gewoon als woonwerk motor.

Maar goed dus dat ik niet zo vaak werk ;)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_171117211
Vanaf 2019 is Triumph de motorblokken leverancier voor de Moto2 ipv Honda. Waarschijnlijk op basis van het nieuwe 765 blok van de nieuwe street triple :D
pi_171120805
Saai blok hoor
pi_171136935
saai blok in je oog
pi_171143670
heeft Nero die tracer 700 trouwens om een boom heen gevouwen ofzo? helemaal niks meer gehoord hoe het weekendje bevallen is :P
pi_171145206
_O-
pi_171151055
Heeft iemand een idee waar ik een waterdichte smartphone houder (iphone 7) voor op het stuur zou kunnen kopen?
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:46:11 #90
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_171151485
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:20 schreef Qunix het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik een waterdichte smartphone houder (iphone 7) voor op het stuur zou kunnen kopen?
Action
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_171153399
Voor 2,95 (iPhone7 niet inbegrepen)
pi_171155067
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 13:53 schreef Salatrel het volgende:
heeft Nero die tracer 700 trouwens om een boom heen gevouwen ofzo? helemaal niks meer gehoord hoe het weekendje bevallen is :P
Ja, nee hoor. Het was super. :D

Ding is heeul erg goed bevallen!


Om en interview te geven over iets best normaals (je motorroute en jouw verhaal) is best raar, maar ik ben benieuwd wat de reporter er van gaat maken. Er is ook een gara foto genomen met koeien, dus ik ben benieuwd of die er ook in komt. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 21:38:47 #93
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_171156437
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:20 schreef Qunix het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik een waterdichte smartphone houder (iphone 7) voor op het stuur zou kunnen kopen?
Ding is waterdicht in principe.
Maar ik heb een ultimate-addons case die is bij verschillende shops tegen wisselende prijzen te krijgen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_171156598
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 20:55 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ja, nee hoor. Het was super. :D

Ding is heeul erg goed bevallen!
[ afbeelding ]

Om en interview te geven over iets best normaals (je motorroute en jouw verhaal) is best raar, maar ik ben benieuwd wat de reporter er van gaat maken. Er is ook een gara foto genomen met koeien, dus ik ben benieuwd of die er ook in komt. :P
ja ok nee ik heb jou wel eens zien rijden dus ik begon me beetje zorgen te maken...
  dinsdag 23 mei 2017 @ 23:22:59 #95
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_171159831
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:44 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ja ok nee ik heb jou wel eens zien rijden dus ik begon me beetje zorgen te maken...
_O-
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_171172862
Wat zijn de opties bij een (langzaam) leeg lopende voorband? Kan ik zelf makkelijk zoeken naar de oorzaak of gewoon zo snel mogelijk een afspraak maken voor een nieuwe -O-
pi_171173785
Een nieuw ventiel laten plaatsen.
  woensdag 24 mei 2017 @ 17:10:58 #98
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_171174217
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 16:19 schreef Piles het volgende:
Wat zijn de opties bij een (langzaam) leeg lopende voorband? Kan ik zelf makkelijk zoeken naar de oorzaak of gewoon zo snel mogelijk een afspraak maken voor een nieuwe -O-
Nieuwe. Plug in je voorband is gewoon vragen om problemen. Mits die lek is natuurlijk. Even met water en sop zoeken.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_171175263
Lekker tourweer zo :)
pi_171178373
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:44 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ja ok nee ik heb jou wel eens zien rijden dus ik begon me beetje zorgen te maken...
Ah ja. :@
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_171184125
Dank, ik ga overmorgen eens kijken bij de Action.
pi_171189382
Gegroet :W



Men heeft gepoogd mijn GSX te stelen. Vond hem vijfhonderd meter verderop in de berm tegen, (nog meer) valschade, slot geforceerd en dashboardbedraging doorgeknipt. :{


Voorkuip er dan maar af gesloopt, slot aan het frame getaped (bouten waren afgebroken) en een ritje gemaakt 8-)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_171209051
quote:
11s.gif Op donderdag 25 mei 2017 00:56 schreef BlackLining het volgende:
Gegroet :W

[ afbeelding ]

Men heeft gepoogd mijn GSX te stelen. Vond hem vijfhonderd meter verderop in de berm tegen, (nog meer) valschade, slot geforceerd en dashboardbedraging doorgeknipt. :{

Voorkuip er dan maar af gesloopt, slot aan het frame getaped (bouten waren afgebroken) en een ritje gemaakt 8-)
Mooi klote :{
In ieder geval fijn dat je de motor nog gevonden hebt.
Had je er een schijfremslot oid op zitten, of alleen stuurslot?
pi_171210179
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 23:00 schreef Morivar het volgende:

[..]

Mooi klote :{
In ieder geval fijn dat je de motor nog gevonden hebt.
Had je er een schijfremslot oid op zitten, of alleen stuurslot?
Geen van beide. Schrijfremslot vind ik teveel gedoe, stuurslot heeft ie überhaupt niet.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_171215901
Ging er iemand van het weekend nog (een dagje) naar Duitsland? Ik wil dat daar wel eens gaan ontdekken, maar vind het toch wel spannend in mijn eentje. :@
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_171216313
Ik moet werken ;(


Tevens:
De conclusie :')!!!
pi_171217243
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 10:28 schreef Nero22 het volgende:
Ging er iemand van het weekend nog (een dagje) naar Duitsland? Ik wil dat daar wel eens gaan ontdekken, maar vind het toch wel spannend in mijn eentje. :@
Volgend weekend, indien droog?

Edit: Oh, kan waarschijnlijk alleen de zondag dan :')
pi_171217397
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:32 schreef Morivar het volgende:

[..]

Volgend weekend, indien droog?

Edit: Oh, kan waarschijnlijk alleen de zondag dan :')
Dan zit ik al wel in Duitsland, maar dan voor vakantie in Berlijn. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_171218263
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:38 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Dan zit ik al wel in Duitsland, maar dan voor vakantie in Berlijn. :P
Ook niet onplezierig! :D
pi_171223292
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 10:28 schreef Nero22 het volgende:
Ging er iemand van het weekend nog (een dagje) naar Duitsland? Ik wil dat daar wel eens gaan ontdekken, maar vind het toch wel spannend in mijn eentje. :@
Ik zou misschien dit weekend gaan, maar dat wordt hem niet meer. Volgend weekend ga ik wel (MF weekend).
Ik ga vast in juni/juli/augustus nog wel eens een weekend of een dag :P
pi_171225858
Niet veel animo hier (en bij de buren). Misschien moet ik dan toch maar op de zeilboot van mijn ouders gaan hangen met ze. Ook heel kut. :+

Het is toch ook wel heel warm morgen.
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 29 mei 2017 @ 11:35:55 #112
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_171296706
Dit zijn geen dagen om op de motor te zitten.
En ik wil best een keer met je Duitsland in hoor ;)

Het is vanaf hier maar liefst 5 min rijden naar de grens.
Ik kreeg van een Duitser de tip om richting Bielefeld te rijden, mooie bochten en weinig Nederlanders die daar heen gaan met de motor.
Dei zitten allemaal in Harz/Eiffel etc.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  Moderator maandag 29 mei 2017 @ 11:39:58 #113
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171296768
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:35 schreef KneusTeun het volgende:
Dit zijn geen dagen om op de motor te zitten.
En ik wil best een keer met je Duitsland in hoor ;)

Het is vanaf hier maar liefst 5 min rijden naar de grens.
Ik kreeg van een Duitser de tip om richting Bielefeld te rijden, mooie bochten en weinig Nederlanders die daar heen gaan met de motor.
Dei zitten allemaal in Harz/Eiffel etc.
Hij heeft je voor de gek, Bielefeld bestaat helemaal niet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 29 mei 2017 @ 12:05:29 #114
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_171297221
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hij heeft je voor de gek, Bielefeld bestaat helemaal niet.
Ik snap deze referentie
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  Moderator dinsdag 30 mei 2017 @ 09:44:44 #115
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171320529
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:05 schreef whY... het volgende:

[..]

Ik snap deze referentie
_O_

Voor zij die hem niet snappen

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bielefeldcomplot
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_171322127
Nou, het schijnt dat GSX-550's nogal gewild zijn in het criminele circuit van Den Bosch

:r :r :r
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 11:25:12 #117
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_171322189
Ik mag minimaal 10 weken geen motor starten.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_171322698
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_171330457
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:25 schreef Amoeba het volgende:
Ik mag minimaal 10 weken geen motor starten.
Zelfs niet starten? Je rechter duim gebroken?
  dinsdag 30 mei 2017 @ 19:37:14 #120
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_171332485
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 17:58 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Zelfs niet starten? Je rechter duim gebroken?
Nee. Wel rechter knie, beide polsen en elleboog links
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_171333686
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 19:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee. Wel rechter knie, beide polsen en elleboog links
Wa hedde gij gedaon dan?
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 20:29:14 #122
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_171333742
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:22 schreef BlackLining het volgende:
Nou, het schijnt dat GSX-550's nogal gewild zijn in het criminele circuit van Den Bosch

:r :r :r
Nog een keer kwijt?
pi_171333865
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:22 schreef BlackLining het volgende:
Nou, het schijnt dat GSX-550's nogal gewild zijn in het criminele circuit van Den Bosch

:r :r :r
Wat. :o
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_171334536
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 20:29 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Nog een keer kwijt?
Jup, en deze keer nergens te vinden ;(
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_171334976
Kut man was zeker alleen wa verzekerd?
pi_171335862
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:14 schreef Salatrel het volgende:
Kut man was zeker alleen wa verzekerd?
Jup, ding kwam uit '83. Was al total loss als ik moest tanken dus die had gewoin de goedkoopste WA verzekering.

Tyfusvolk.

Er kwam vanmiddag nog een traumaheli over. Ik hoop van harte dat iemand zich er helemaal kapot op gereden heeft :r
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 21:47:22 #127
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_171335864
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:00 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Jup, en deze keer nergens te vinden ;(
Shit man. Heb je die Bandit nog?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 21:48:49 #128
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_171335903
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 20:27 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Wa hedde gij gedaon dan?
Van zo'n 6-10 meter op het beton geklapt
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_171337378
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:47 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Shit man. Heb je die Bandit nog?
Ja, die staat veilig in een schuur in Oisterwijk. Ik ga die Bandit dus absoluut niet hier in de straat zetten :{ Die GSX is héél kut want ik vond dat echt een geweldige motor en men heeft er sowieso met den klauwen af te blijven natuurlijk, maar dat is al bij al maar een pekelfiets die ik ooit voor 250 euro heb gekocht. Als ze die Bandit weghalen sta ik niet voor mezelf in :{

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:48 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Van zo'n 6-10 meter op het beton geklapt
Tijdens motorrijden of was je gewoon iets doms aan het doen?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 23:09:29 #130
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_171338056
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 22:44 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, die staat veilig in een schuur in Oisterwijk. Ik ga die Bandit dus absoluut niet hier in de straat zetten :{ Die GSX is héél kut want ik vond dat echt een geweldige motor en men heeft er sowieso met den klauwen af te blijven natuurlijk, maar dat is al bij al maar een pekelfiets die ik ooit voor 250 euro heb gekocht. Als ze die Bandit weghalen sta ik niet voor mezelf in :{

[..]

Tijdens motorrijden of was je gewoon iets doms aan het doen?
Ik was wat doms aan het doen.

Freeclimbing en shit. Maar stapte in een gat, zaklamp lag nog in de auto, geen klimfout. Ga nog vaak nachtmerries hebben dat ik met heel veel breuken net de maan kan zien door een opening.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 23:36:13 #131
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_171338571
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 19:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee. Wel rechter knie, beide polsen en elleboog links
Tyvus, dat is een hoop gips en ellende -O-

Sterkte man. :{
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 31 mei 2017 @ 05:16:37 #132
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_171340822
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 23:36 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Tyvus, dat is een hoop gips en ellende -O-

Sterkte man. :{
Eerste keer dat ik überhaupt wat breek ook. Voelt als een gevangenisstraf dit.

Als kers op de taart 2x geopereerd in Ottignies LLN, ik hoop vandaag terug naar Nederland te mogen na een verblijf sinds vrijdagavond.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 31 mei 2017 @ 09:44:01 #133
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_171342588
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 05:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Eerste keer dat ik überhaupt wat breek ook. Voelt als een gevangenisstraf dit.

Als kers op de taart 2x geopereerd in Ottignies LLN, ik hoop vandaag terug naar Nederland te mogen na een verblijf sinds vrijdagavond.
Dat snap ik.. operaties horen er een beetje bij als je gewrichten breekt, maar het is wel belabberd als je gewoon in één keer alle 4 je ledematen om zeep helpt; moet er niet aan denken :|W

Ik hoop voor je dat het allemaal weer gaat genezen zonder blijvende ellende..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator woensdag 31 mei 2017 @ 10:11:19 #134
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171343047
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 19:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee. Wel rechter knie, beide polsen en elleboog links
Poah, das niet best. Beterschap.
Hoop dat het allemaal weer goed hersteld.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 31 mei 2017 @ 11:40:41 #135
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_171344527
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 09:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat snap ik.. operaties horen er een beetje bij als je gewrichten breekt, maar het is wel belabberd als je gewoon in één keer alle 4 je ledematen om zeep helpt; moet er niet aan denken :|W

Ik hoop voor je dat het allemaal weer gaat genezen zonder blijvende ellende..
Mijn linkerbeen is OK buiten wat blauwe plekken. Rechterarm in kort gips en linkerarm in lang gips,
dus ik ben 2.25 ledemaat kwijt nu.

Mag ook naar huis vandaag. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Amoeba op 31-05-2017 12:16:44 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_171348506
10 juni speeddaten met een R NineT pure :P
pi_171351789
niet alle modellen dit jaar ;(?
pi_171352004
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:30 schreef Maegrim het volgende:
niet alle modellen dit jaar ;(?
alle modellen RnineT :P
http://www.bmw-motorrad.n(...)zicht.html¬rack=1
pi_171352025
deze zaterdag is bij goedhart trouwens green days... demorijden op alle kwakasaki's :P
pi_171352270
oeh da's wel leuk, heb je tijd?
pi_171352532
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:38 schreef Salatrel het volgende:
deze zaterdag is bij goedhart trouwens green days... demorijden op alle kwakasaki's :P
Deze zaterdag kan ik niet, maar volgende week zaterdag is de Ducati Live Experience bij Goedhart. Als het mooi weer is ga ik daar wel even heen :D
pi_171353017
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:49 schreef Maegrim het volgende:
oeh da's wel leuk, heb je tijd?
ben vrij wel een afloper vrijdag maar slapen kan ook later :P
pi_171353025
Op zich wel zin in een rondje op de z900 :P
  donderdag 1 juni 2017 @ 08:28:41 #144
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_171368089

Drie jaar terug alweer! Zondag de 25ste alweer de derde editie. Vergeet je niet in te schrijven :D
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_171368153
Taludkaarten voor de TT Assen 31 euro bij de Hema :s)
  donderdag 1 juni 2017 @ 11:05:39 #146
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_171370593
quote:
Is dat weer met groepjes rijden?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_171370794
Nee das een uurtje zelf de hort op
  donderdag 1 juni 2017 @ 12:15:25 #148
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_171371950
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 10:28 schreef Nero22 het volgende:
Ging er iemand van het weekend nog (een dagje) naar Duitsland? Ik wil dat daar wel eens gaan ontdekken, maar vind het toch wel spannend in mijn eentje. :@
wellicht dat ik zondag of maandag nog ga toeren. Lijkt me leuk.
Net efkes anges
pi_171371958
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 08:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
Drie jaar terug alweer! Zondag de 25ste alweer de derde editie. Vergeet je niet in te schrijven :D
Ninja :D
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 1 juni 2017 @ 14:18:29 #150
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_171374860
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 11:15 schreef Maegrim het volgende:
Nee das een uurtje zelf de hort op
Zag ik inderdaad net, hier in Enschede zijn de dagen Dinsdag en Woensdag.... das niet echt handig.
Wel tof dat ook alle modellen te rijden zijn!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_171376433
alle modellen? ik kan alleen de R nineT en de GS'en vinden

eind van de maand maar eens een keer met een 1200GS rijden dan :s)
  donderdag 1 juni 2017 @ 16:35:01 #152
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_171377354
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 15:42 schreef Maegrim het volgende:
alle modellen? ik kan alleen de R nineT en de GS'en vinden

eind van de maand maar eens een keer met een 1200GS rijden dan :s)
Ben je van plan zoiets aan te schaffen?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_171377363
nah veel te duur, maar goed om te weten wat er allemaal te koop is.
vorig jaar heb ik de R1200R al gereden, die cilinders van de boxer zitten me veel te veel in de weg
  donderdag 1 juni 2017 @ 17:18:46 #154
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_171378188
Heb de 10e ook een uurtje proeftijden met de R nineT Racer staan. Is tenminste leuker dan bij bijv goedhart demo rijden. Zo lafjes met 10 man achter een voorrijder aan :r
Op elke fokker past een bril.
pi_171385384
Och bij KTM vond ik het goed te doen, leuke route en vlotte begeleiding. Mega motortreffen van laatst was kort, alleen rechtdoor en met bejaarden van het KNMV :Z
pi_171385491
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 17:18 schreef Catch_me het volgende:
Heb de 10e ook een uurtje proeftijden met de R nineT Racer staan. Is tenminste leuker dan bij bijv goedhart demo rijden. Zo lafjes met 10 man achter een voorrijder aan :r
ja en het is nog net niet aan het eind van de straat voor mij dus ik ben bekend in de buurt voor een leuk stukje tuffen
pi_171394443
Ook maar even ingeschreven voor een rondje op de nineT Pure *O* Ben wel benieuwd, zo'n boxer.

In ander nieuws: de politie heeft mijn GSX teruggevonden *O* *O* *O*
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 12:15:15 #158
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_171394561
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 12:10 schreef BlackLining het volgende:
Ook maar even ingeschreven voor een rondje op de nineT Pure *O* Ben wel benieuwd, zo'n boxer.

In ander nieuws: de politie heeft mijn GSX teruggevonden *O* *O* *O*
De vraag is in welke staat?
Ik hoop voor je dat ie nog beetje netjes is.

Zou hem vervolgens gewoon neerzetten zonder olie in het blok en de remkabels lek, de eerst volgende idioot die er op weg knalt is de sigaar.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_171394586
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 12:15 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

De vraag is in welke staat?
Ik hoop voor je dat ie nog beetje netjes is.

Zou hem vervolgens gewoon neerzetten zonder olie in het blok en de remkabels lek, de eerst volgende idioot die er op weg knalt is de sigaar.
Vooralsnog vraag ik me dat ook af. Ik probeer hem nu terug te krijgen.

Politie: "Hij staat bij de verzekeraar!"
Verzekeraar: "Hij staat bij de politie!"

:z
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_171395046
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 12:16 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Vooralsnog vraag ik me dat ook af. Ik probeer hem nu terug te krijgen.

Politie: "Hij staat bij de verzekeraar!"
Verzekeraar: "Hij staat bij de politie!"

:z
hij staat iig ipv dat hij ligt :)
  zondag 4 juni 2017 @ 19:23:33 #161
183523 Salatrel
Salatrel
pi_171455396
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 19:23 schreef Salatrel het volgende:

ff doorspoelen naar 2:40
Wat gebeurd daar eigenlijk? Eerst zie je iets gebeuren/kapot gaan bij die gele motor, daarna komt er iemand langs die op z'n motor ligt en crasht? :?
pi_171455532
die gele verliest z'n bellypan die vervolgens bij die andere op z'n kop knalt
pi_171456234
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 20:35 schreef Maegrim het volgende:
die gele verliest z'n bellypan die vervolgens bij die andere op z'n kop knalt
Lijkt alsof ie daardoor al out is. En dan met een paar honderd km/u op een motor zitten. :{
pi_171505617
550 euro voor groot onderhoud kwijt en eventueel nog een nieuwe achterband nodig :')

Zit een stuk metaal in dat er morgen uitgehaald wordt.

Volgende keer toch maar weer zelf aanklooien.
Geen referral hier.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 20:09:43 #166
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_171507860
best redelijk toch?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_171508284
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:09 schreef KneusTeun het volgende:
best redelijk toch?
Nieuwe ervaring voor mij.
Geen referral hier.
pi_171514098
Mijn luiheid is weer afgestraft. Geen ketting door mijn hoes gedaan en nu midden op de dag gevlogen. Zat aan de onderkant wel vast en lijkt mij onwaarschijnlijk dat ie door die wind gepakt is. :(
pi_171536926
Nou, 2 oktober de rechtzaak tegen de heikneuter die mijn GSX verdonkeremaand had. :s)

Ben hem net even wezen bekijken bij de berger. Op zich valt het mee qua schade, maar hij is er wel mee op zijn bek gegaan.

Hopen dat het zeer deed *O*
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_171537463
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 23:17 schreef Mathijz het volgende:
Mijn luiheid is weer afgestraft. Geen ketting door mijn hoes gedaan en nu midden op de dag gevlogen. Zat aan de onderkant wel vast en lijkt mij onwaarschijnlijk dat ie door die wind gepakt is. :(
Dat is wel echt pauper. Ik heb mijn hoes nog nooit vastgezet
pi_171537967
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:54 schreef BlackLining het volgende:
Nou, 2 oktober de rechtzaak tegen de heikneuter die mijn GSX verdonkeremaand had. :s)

Ben hem net even wezen bekijken bij de berger. Op zich valt het mee qua schade, maar hij is er wel mee op zijn bek gegaan.

Hopen dat het zeer deed *O*
je hebt hem de 2e keer ook nog teruggevonden? *O* beter koop je een staatslot :P
pi_171538607
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 22:29 schreef Salatrel het volgende:

[..]

je hebt hem de 2e keer ook nog teruggevonden? *O* beter koop je een staatslot :P
Jup :)

De politie heeft er iemand mee aangehouden. Komt ook voor de rechter, en ik kan een schadeclaim indienen. ^O^
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_171538634
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 22:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Jup :)

De politie heeft er iemand mee aangehouden. Komt ook voor de rechter, en ik kan een schadeclaim indienen. ^O^
nice
  donderdag 8 juni 2017 @ 01:53:34 #174
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_171541009
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:54 schreef BlackLining het volgende:
Nou, 2 oktober de rechtzaak tegen de heikneuter die mijn GSX verdonkeremaand had. :s)

Ben hem net even wezen bekijken bij de berger. Op zich valt het mee qua schade, maar hij is er wel mee op zijn bek gegaan.

Hopen dat het zeer deed *O*
Kun je die vent mooi nog een goede zak geld lichter maken. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_171541270
Kwam net deze op Marktplaats tegen:

http://link.marktplaats.nl/m1169826752

Wat een ontzettend gaaf ding. _O_

Ben op termijn (jaartje) op zoek naar wat nieuws dus dit komt net te vroeg voor me. ;(
pi_171551806
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 01:53 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kun je die vent mooi nog een goede zak geld lichter maken. :)
dat ding is een halve tank benzine waard :')
pi_171552342


Nou, daar istie weer :s)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_171552788
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:08 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]

Nou, daar istie weer :s)
Dat valt me stiekem toch nog wel tegen. Eigenlijk. Maar hij is er weer! O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_171552851
Zaterdag eens proefrijden op de ktm 1290.
Een zwarte die hij had staan was al verkocht.....
Ik zwaai naar dieren.
pi_171553035
Mooie ratbike BL ;)
pi_171553722
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:08 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]

Nou, daar istie weer :s)
Stuur enzo nog recht ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_171554733
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:10 schreef Geerd het volgende:

[..]

Stuur enzo nog recht ?
Jups. Is eigenlijk alleen maar optisch, hij rijdt verder prima. Op wat elektrische bugs na dan :')

Het licht werkt niet, maar als ik het uitzet slaat ie af. De toerenteller werkt alleen als één van de knipperlichten aan is (en zwaait dan ook vrolijk mee op en neer :') ), en starten kan alleen met dimlicht aan.

Ach ja :z elektra..

quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:34 schreef Maegrim het volgende:
Mooie ratbike BL ;)
Zoiets zal het worden ja. Nieuw koplampje en tellerset heb ik besteld, likje verf tegen de roest, en dan zal het verder wel.

Fuck knows wanneer ie voor de derde keer gestolen wordt natuurlijk. :X
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 8 juni 2017 @ 21:27:48 #183
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_171559110
Wel knap van de dief dat ie zo snel roest op alles heeft gekregen ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_171560153
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 05:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kwam net deze op Marktplaats tegen:

http://link.marktplaats.nl/m1169826752

Wat een ontzettend gaaf ding. _O_

Ben op termijn (jaartje) op zoek naar wat nieuws dus dit komt net te vroeg voor me. ;(
vind die 4-1 uitlaten altijd zo jammer. Gewoon een dikke pijp per kant
pi_171560445
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:05 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

vind die 4-1 uitlaten altijd zo jammer. Gewoon een dikke pijp per kant
Eens, en dan bij deze motor in het zwart.

En de spiegels kunnen een stuk mooier. Maar verder zou dit echt een perfecte motor voor me zijn.
pi_171601963
Even zitten knutselen om de boel weer toonbaar te maken :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door BlackLining op 10-06-2017 23:39:16 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 19:27:38 #187
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_171602359
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Eens, en dan bij deze motor in het zwart.

En de spiegels kunnen een stuk mooier. Maar verder zou dit echt een perfecte motor voor me zijn.
Kep nog en mooie CB1300 staan.. veel mooierderder.

Van de week verse accu ingezet, binnenkort een nieuwe achterband..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 10 juni 2017 @ 19:29:07 #188
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_171602397
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Jups. Is eigenlijk alleen maar optisch, hij rijdt verder prima. Op wat elektrische bugs na dan :')

Het licht werkt niet, maar als ik het uitzet slaat ie af. De toerenteller werkt alleen als één van de knipperlichten aan is (en zwaait dan ook vrolijk mee op en neer :') ), en starten kan alleen met dimlicht aan.

Ach ja :z elektra..

[..]

Zoiets zal het worden ja. Nieuw koplampje en tellerset heb ik besteld, likje verf tegen de roest, en dan zal het verder wel.

Fuck knows wanneer ie voor de derde keer gestolen wordt natuurlijk. :X
Toerenteller is een massaprobleem denk ik.. zet er eens een extra touwtje naar massa op om te proberen ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_171604473
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:05 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

vind die 4-1 uitlaten altijd zo jammer. Gewoon een dikke pijp per kant
die kentekenplaathouder is nog veel jammerder
pi_171605463
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Eens, en dan bij deze motor in het zwart.

En de spiegels kunnen een stuk mooier. Maar verder zou dit echt een perfecte motor voor me zijn.
het is ook een erg fijne motor. Ben blij met de mijne.


Dacht bestel wel dagje later nieuwe laptoprugzak bij xlmoto.
Leuke aanbieding op een hardshell slipstream tas. Is hij niet meer leverbaar :')
Dingen uitstellen :(
pi_171606488
Nou, testritje gemaakt, ging weer perfect ^O^

Ik moet natuurlijk de 15e wel op deze motor naar de rechtbank :7
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 22:08:21 #192
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_171606491
Morgen eens toeren door het bergisches land (oostelijk van Keulen) mooie omgeving
Net efkes anges
pi_171606559
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 19:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Toerenteller is een massaprobleem denk ik.. zet er eens een extra touwtje naar massa op om te proberen ;)
Zou kunnen ja.

Maar die hele tellerbak is gaar. Een van de vorige eigenaren (en dat zijn er 8 :') ) heeft er lekker op los gehobby't in ieder geval. De helft van de stekkertjes is er ook af en vervangen door van die klem dingen, verpakt in een hoop verlept isolatietape. Een aantal draden zijn ook gewoon afgeknipt in de tellerbak, en zijn vervolgens ook door kortsluiting tegen andere draden aan gesmolten.

Ik heb een nieuw tellertje besteld, als die binnen is dan knip ik de hele handel onder de tellerbak af en soldeer er een nieuwe stekker aan. Dit is een verloren zaak.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_171607254
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 22:08 schreef BlackLining het volgende:
Nou, testritje gemaakt, ging weer perfect ^O^

Ik moet natuurlijk de 15e wel op deze motor naar de rechtbank :7
de fok!MC knokploeg als backup voor als het resultaat niet bevredigend is?
  zaterdag 10 juni 2017 @ 23:17:36 #195
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_171608053
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 22:12 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Zou kunnen ja.

Maar die hele tellerbak is gaar. Een van de vorige eigenaren (en dat zijn er 8 :') ) heeft er lekker op los gehobby't in ieder geval. De helft van de stekkertjes is er ook af en vervangen door van die klem dingen, verpakt in een hoop verlept isolatietape. Een aantal draden zijn ook gewoon afgeknipt in de tellerbak, en zijn vervolgens ook door kortsluiting tegen andere draden aan gesmolten.

Ik heb een nieuw tellertje besteld, als die binnen is dan knip ik de hele handel onder de tellerbak af en soldeer er een nieuwe stekker aan. Dit is een verloren zaak.
das ook een idee idd.. Knoeien in knoeiwerk is meestal zondetijd :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_171611740
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 22:12 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Zou kunnen ja.

Maar die hele tellerbak is gaar. Een van de vorige eigenaren (en dat zijn er 8 :') ) heeft er lekker op los gehobby't in ieder geval. De helft van de stekkertjes is er ook af en vervangen door van die klem dingen, verpakt in een hoop verlept isolatietape. Een aantal draden zijn ook gewoon afgeknipt in de tellerbak, en zijn vervolgens ook door kortsluiting tegen andere draden aan gesmolten.

Ik heb een nieuw tellertje besteld, als die binnen is dan knip ik de hele handel onder de tellerbak af en soldeer er een nieuwe stekker aan. Dit is een verloren zaak.
hobbyisten en elektronica is altijd een slechte combi.
Mijne had toen ik kocht alleen groot licht en deed maar 1 van de twee lampen het.
Tijdens de beurt meteen dit laten verbeteren
pi_171612278
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 19:27 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Kep nog en mooie CB1300 staan.. veel mooierderder.

Van de week verse accu ingezet, binnenkort een nieuwe achterband..
Pics dan
  zondag 11 juni 2017 @ 10:02:37 #198
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_171612300
Nog een foto gemaakt tijdens die BMW speeddate:



Grappig ding die racer, trilt als je gas geeft en er komen knalletjes uit de uitlaat :o

[ Bericht 7% gewijzigd door Catch_me op 11-06-2017 10:17:32 ]
Op elke fokker past een bril.
pi_171612376
Doe eens resizen, 3mb :')

Bij die boxers zitten die cilinders mij te veel in de weg.

quote:
11s.gif Op zondag 11 juni 2017 09:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Pics dan
http://www.motor-forum.nl(...)00/Honda-CB1300.html
  zondag 11 juni 2017 @ 12:07:11 #200
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_171614170
quote:
11s.gif Op zondag 11 juni 2017 09:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Pics dan
Eentje van eergisteren, toen hij voor het eerst weer daglicht zag in een jaar ofzo :X :@ :@



En nog wat oudere toen hij net weer opgebouwd was met de matzwarte set erop.









2015 schuivertje mee gemaakt, tank, een zijdeksel, koplamp en cockpit beschadigd, compleet nieuwe spuitset op gegaan in matzwart met matte blanke lak, nieuwe cockpit, nieuw zijdeksel en koplamp op gezet.. ook meteen een zwart LED achterlicht LED knippers erop gegooid en andere, verstelbare alu remhendels, daarna nog 300 km ofzo mee gereden.. achterband was op en hij heeft een storinkje in de neutraalschakelaar waar hij binnenkort voor weg gaat om te laten fiksen, geen tijd meer voor gehad, veel gewerkt en in het buitenland gezeten, dus had geen prio.

Nu staat ie me een beetje in de weg, en ik wil weer een brommer die ik niet mooi en netjes hoef te houden, dus hij mag naar een nieuw baasje, ga ik weer op zoek naar een AT of een dikke KTM allroad of zo.

Enige wat er nog op zou kunnen/moeten is een andere einddemper, zit een beschadiging op, maar ik heb ook de originele erbij, alleen klinkt ie dan als een verkouden Nilfisk :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 11 juni 2017 @ 12:10:40 #201
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_171614243
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 10:11 schreef Maegrim het volgende:
Doe eens resizen, 3mb :')

Bij die boxers zitten die cilinders mij te veel in de weg.

[..]

http://www.motor-forum.nl(...)00/Honda-CB1300.html
Koopie, maar ook bijna 2 keer zoveel km's als de mijne..

Waarom doe je hem weg?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_171614809
Lijkt dat de Motorprijzen in het algemeen flink aan het stijgen zijn.
  zondag 11 juni 2017 @ 12:48:22 #203
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_171614985
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lijkt dat de Motorprijzen in het algemeen flink aan het stijgen zijn.
Is altijd in de zomer toch?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_171616073
quote:
14s.gif Op zondag 11 juni 2017 12:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Koopie, maar ook bijna 2 keer zoveel km's als de mijne..

Waarom doe je hem weg?
30k op gezet, nu ben ik em zat :+

en stiekem wil ik weer iets zonder valschade
  zondag 11 juni 2017 @ 14:09:42 #205
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_171616712
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:40 schreef Maegrim het volgende:

[..]

30k op gezet, nu ben ik em zat :+

en stiekem wil ik weer iets zonder valschade
be a man, fiks die schade... Dingen zijn zeldzaam genoeg om er een goede prijs voor te krijgen.

Veel schade?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_171616781
quote:
14s.gif Op zondag 11 juni 2017 12:07 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Eentje van eergisteren, toen hij voor het eerst weer daglicht zag in een jaar ofzo :X :@ :@

[ afbeelding ]

En nog wat oudere toen hij net weer opgebouwd was met de matzwarte set erop.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

2015 schuivertje mee gemaakt, tank, een zijdeksel, koplamp en cockpit beschadigd, compleet nieuwe spuitset op gegaan in matzwart met matte blanke lak, nieuwe cockpit, nieuw zijdeksel en koplamp op gezet.. ook meteen een zwart LED achterlicht LED knippers erop gegooid en andere, verstelbare alu remhendels, daarna nog 300 km ofzo mee gereden.. achterband was op en hij heeft een storinkje in de neutraalschakelaar waar hij binnenkort voor weg gaat om te laten fiksen, geen tijd meer voor gehad, veel gewerkt en in het buitenland gezeten, dus had geen prio.

Nu staat ie me een beetje in de weg, en ik wil weer een brommer die ik niet mooi en netjes hoef te houden, dus hij mag naar een nieuw baasje, ga ik weer op zoek naar een AT of een dikke KTM allroad of zo.

Enige wat er nog op zou kunnen/moeten is een andere einddemper, zit een beschadiging op, maar ik heb ook de originele erbij, alleen klinkt ie dan als een verkouden Nilfisk :+
Ziet er strak uit !
Ik zwaai naar dieren.
pi_171617052
Gister na de proef rit was ik meteen verkocht....man man man wat een fun bike in zijn 3 en 4 gewoon perongeluk voorwiel in de lucht... en dan trek je hem niet eens vol open.

Ondanks het enorme vermogen kun je gewoon heerlijk rustig puffelen, lekker rechtop, best grote hoek binnenkant knie zeg maar..
Collegas zeiden al van ja maar naked vol in de wind enzo.

Kan je zeggen juist minder last van de wind dan met een ruitje die stuwd juist alles naar 1 punt.
Naja maar eentje besteld, hij had helaas geen zwarte staan wel een oranje witte.

Ik twijfelde nog even zou ik die gewoon doen ben ik woensdag aan het inrijden, toch maar niet gedaan even wachten op een zwarte })
Ik zwaai naar dieren.
pi_171617978
Superduke ja? :9
pi_171618438
quote:
14s.gif Op zondag 11 juni 2017 12:07 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Eentje van eergisteren, toen hij voor het eerst weer daglicht zag in een jaar ofzo :X :@ :@

[ afbeelding ]

En nog wat oudere toen hij net weer opgebouwd was met de matzwarte set erop.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

2015 schuivertje mee gemaakt, tank, een zijdeksel, koplamp en cockpit beschadigd, compleet nieuwe spuitset op gegaan in matzwart met matte blanke lak, nieuwe cockpit, nieuw zijdeksel en koplamp op gezet.. ook meteen een zwart LED achterlicht LED knippers erop gegooid en andere, verstelbare alu remhendels, daarna nog 300 km ofzo mee gereden.. achterband was op en hij heeft een storinkje in de neutraalschakelaar waar hij binnenkort voor weg gaat om te laten fiksen, geen tijd meer voor gehad, veel gewerkt en in het buitenland gezeten, dus had geen prio.

Nu staat ie me een beetje in de weg, en ik wil weer een brommer die ik niet mooi en netjes hoef te houden, dus hij mag naar een nieuw baasje, ga ik weer op zoek naar een AT of een dikke KTM allroad of zo.

Enige wat er nog op zou kunnen/moeten is een andere einddemper, zit een beschadiging op, maar ik heb ook de originele erbij, alleen klinkt ie dan als een verkouden Nilfisk :+
Dat matzwarte is echt mooi. Al een vraagprijs in gedachten?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2017 15:28:40 ]
pi_171618487
Ja !
Man man man die cbr1000f kon je gewoon in elke versnelling veilig opentrekken of de bocht uit.
1 en 2 zijn vrij korte gearing, dat zou even wennen worden..maar dat koppel dat is verslavend.

Trok hem even door ff auto inhalen 80 weg, had hem iets onderschat voelde net alsof die waterskie filmpjes en die speedboot trekt volgas weg je armen worden gewoon uit de kom getrokken :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_171618677
quote:
10s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:29 schreef Geerd het volgende:
Ja !
kaal of heb je er nog een powerpartscatalogus tegenaan gegooid?
  zondag 11 juni 2017 @ 15:41:58 #212
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_171618755


[ Bericht 100% gewijzigd door Sjoerd102 op 11-06-2017 15:42:57 ]
Net efkes anges
  zondag 11 juni 2017 @ 15:42:38 #213
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_171618774
Edit foute topic
Net efkes anges
pi_171618823
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:38 schreef Salatrel het volgende:

[..]

kaal of heb je er nog een powerpartscatalogus tegenaan gegooid?
Voor nu even kaal, maar ik hoor verschillende verhalen over een full akra systeem gezeur met EURO4 etc ? En of dat niet teveel db's geeft in buitenland?

Verzekering is ook gezeur, ik heb der geen kloten verstand van maar SMC beveiliging enzo moet er op anders krijg je hem niet diefstal verzekerd lees ik hier en daar (verzekerings mannetje is er mee bezig)

Laten vertellen dat er een M1 beveiliging opzit standaard startonderbreker.
Dusja anders komt er nog een compleet akra systeem onder en misschien nog alarm om te verzekeren.
Ik zwaai naar dieren.
pi_171618952
Heb wel dat hele powerpartsboek en prijslijst erbij gekregen maar word er nou niet echt geil van ofzo...
Misschien ooit een ander zitje kan 3cm hoger plus stuur hoger.
En navi erop !

[ Bericht 0% gewijzigd door Geerd op 11-06-2017 16:05:29 ]
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 11 juni 2017 @ 16:49:54 #216
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_171620365
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dat matzwarte is echt mooi. Al een vraagprijs in gedachten?
betere vraag is; weet je al wat je ervoor wilt hebben? Vraagprijzen hanteer je op MP als je pingelwerk verwacht..
Ga maar eens rondkijken op de sites wat zijn kosten icm kilometerstanden, je mag altijd bieden, maar beter is langskomen en van dichtbij kijken, misschien rondje rijden als je serieus geïnteresseerd bent (lees: geld bij je)..

Prijzen bespreken doe je naast de motor.. Ik zit ig niet heel erg aan de onderkant van de markt, dan moet je die van Mir kopen.. De mijne staat ergens onderin de 30k op de klok en is van 2005 dacht ik.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_171620688
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

betere vraag is; weet je al wat je ervoor wilt hebben? Vraagprijzen hanteer je op MP als je pingelwerk verwacht..
Ga maar eens rondkijken op de sites wat zijn kosten icm kilometerstanden, je mag altijd bieden, maar beter is langskomen en van dichtbij kijken, misschien rondje rijden als je serieus geïnteresseerd bent (lees: geld bij je)..

Prijzen bespreken doe je naast de motor.. Ik zit ig niet heel erg aan de onderkant van de markt, dan moet je die van Mir kopen.. De mijne staat ergens onderin de 30k op de klok en is van 2005 dacht ik.
Dat kilometer gedoe is ook wel een dingetje, volgens mij gaan meer dan 80% van alle blokken autos motors naar de sloop door andere om kosten of schade, maar niet omdat het blok op is volgens mij...
Ik zwaai naar dieren.
pi_171621542
Gave aankoop geerd, erg indrukwekkend rijdende fiets :Y

Die vraagprijs van m'n CB is wel met laag biedende mensen in gedachten ja :+
pi_171622417
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 17:43 schreef Maegrim het volgende:
Gave aankoop geerd, erg indrukwekkend rijdende fiets :Y

Die vraagprijs van m'n CB is wel met laag biedende mensen in gedachten ja :+
Ja zeg dat wel.... laatste paar maand lees je je beetje in kijk je wat youtube over die 1290, overal wheelie dit wheelie zo en zus.

Denk je van naah eerst maar eens zien, maar idd ook al zijn het onbewuste hopjes, powerwheelies overal/als je wilt.

En toch die zithouding weer magnifiek lekker aggresief je voelt je wel beetje het "mannetje"
Maar ook totale controle over de motor
Nog steeds euforisch gevoel, maja ga je ook van een 20 jaar oude fiets naar een moderne motor, zonder referentiekader verder
Ik zwaai naar dieren.
pi_171622500
"Doe je wel voorzichtig jongen?"
pi_171622631
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 18:30 schreef Salatrel het volgende:
"Doe je wel voorzichtig jongen?"
Was wel de bedoeling ja, emoties lopen er een beetje uit sorry :+
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 12 juni 2017 @ 15:14:34 #222
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_171643566
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 17:04 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat kilometer gedoe is ook wel een dingetje, volgens mij gaan meer dan 80% van alle blokken autos motors naar de sloop door andere om kosten of schade, maar niet omdat het blok op is volgens mij...
Ligt erg aan de brommer; heb me bij een grote KTM dealer wel eens laten wijs maken dat een Adventure geen ton gaat lopen omdat KTM hun blokken heel competitief afstellen en ze dus redelijk hard slijten (olieverbruik op hogere standen).. Het blok is ook niet het enige wat slijt aan een motorfiets en dan heb ik het niet over ketttingen en remblokkies, de rest maakt ook kilometers, net als een auto met 4 ton.. Blok redt dat wel, maar de rest plettert er op een gegeven moment ook onderuit.. Bak, pivotpoins, balhoofd, frame, vorkpoten, achtervering, roestende tanks, diverse lagers..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_171646537
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 15:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ligt erg aan de brommer; heb me bij een grote KTM dealer wel eens laten wijs maken dat een Adventure geen ton gaat lopen omdat KTM hun blokken heel competitief afstellen en ze dus redelijk hard slijten (olieverbruik op hogere standen).. Het blok is ook niet het enige wat slijt aan een motorfiets en dan heb ik het niet over ketttingen en remblokkies, de rest maakt ook kilometers, net als een auto met 4 ton.. Blok redt dat wel, maar de rest plettert er op een gegeven moment ook onderuit.. Bak, pivotpoins, balhoofd, frame, vorkpoten, achtervering, roestende tanks, diverse lagers..
Geloof ik meteen zou met een nieuwe ducati panigale niet veel anders zijn.
Maar als je een xj900 hebt ofzo of nog een oude bmw of die bak van mij cbr1000f die blokken gaan langer mee dan de eigenaar denk ik...
Ik zwaai naar dieren.
pi_171646995
m'n woonwerk VFR staat op 140 :+

  maandag 12 juni 2017 @ 19:50:42 #225
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_171649446
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 17:39 schreef Geerd het volgende:

[..]

Geloof ik meteen zou met een nieuwe ducati panigale niet veel anders zijn.
Maar als je een xj900 hebt ofzo of nog een oude bmw of die bak van mij cbr1000f die blokken gaan langer mee dan de eigenaar denk ik...
ligt aan het aantal kms per jaar natuurlijk, maar de gemiddelde mooiweer rijder is wel effe zoet om een ton op een motorfiets te zetten.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_171656696
Mijn xjr1300 staat op 47k. Denk daar gij minimaal tot 200k meegaat. Blok staat echt niet scherp afgesteld
pi_171659978
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:05 schreef Maegrim het volgende:
m'n woonwerk VFR staat op 140 :+


Wat schattig :+


Moet straks dan wel de Bandit weer eens uit de schuur halen anders haal je me nog in. Staat op 156k zo uit mijn hoofd. Alleen nieuwe remschijven zijn duur :r
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 14 juni 2017 @ 08:47:40 #228
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_171683185
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 19:13 schreef BlackLining het volgende:
Even zitten knutselen om de boel weer toonbaar te maken :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou iemand dat willen stelen :P
  donderdag 15 juni 2017 @ 12:22:59 #229
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_171708230
Is de anwb de beste pechhulp voor motoren?
Want hoor wel eens dat bij pech ze de motor gewoon bij een benzine pomp droppen wanneer ze je niet rijdend krijgen.
En hoe zit dat met europa? mensen in buitenland goede of slechte ervaringen?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_171708305
ANWB kwam tijdens een nachtdienst een keer een veter m'n achterband duwen, prima :s)
verder niet nodig gehad
  donderdag 15 juni 2017 @ 12:31:26 #231
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_171708426
Ben vooral benieuwd wat er gebeurd als het het ding niet verder wil.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_171708849
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:31 schreef KneusTeun het volgende:
Ben vooral benieuwd wat er gebeurd als het het ding niet verder wil.
Met de KNMV werd ik gewoon opgehaald door een bergingsbedrijf.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_171709113
Ik heb ervaring met zowel ANWB als Allianz (die ook een vervangende motor aanbiedt). Allianz stuurt gewoon een bergingsbedrijf naar je toe. Als het iets is wat ze makkelijk ter plaatse kunnen fixen (brandstof, lege accu) dan heb je geluk... Die mensen van het bergingsbedrijf zijn geen monteurs... Oh, die vervangende motor is ook op basis van beschikbaarheid (terwijl de optie voor vervangende motor je ¤ 1 per maand extra kost).

Onlangs stond ik stil bij een pompstation, motor wilde niet meer starten na het tanken. Accu was blijkbaar leeg (en ik had die dag al honderden kilometers gereden). Monteur is ongeveer twintig minuten beziggeweest om mij weer op weg te helpen. De volgende dag maar snel een nieuwe accu geplaatst. ;)

Vorig jaar heeft de ANWB ook een geknapte koelvloeistofslang vervangen bij iemand met wie ik op reis was. Dat zie ik een bergingsbedrijf niet zo 1,2,3 doen.
pi_171709255
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:22 schreef KneusTeun het volgende:
Is de anwb de beste pechhulp voor motoren?
Want hoor wel eens dat bij pech ze de motor gewoon bij een benzine pomp droppen wanneer ze je niet rijdend krijgen.
En hoe zit dat met europa? mensen in buitenland goede of slechte ervaringen?
nou toen ik een spijker in mijn band had wat ze niet ter plekke konden repareren want ook nog een binnenband hebben ze (ANWB) mijn motor netjes bij de motorzaak afgezet. de benzinepomp was juist waar ik stond.
pi_171709283
Ik had hem wel even sneaky een paar 100 meter geduwd zodat ie in Barendrecht stond ipv mijn eigen woonplaats :D
pi_171709334
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 13:08 schreef Salatrel het volgende:
Ik had hem wel even sneaky een paar 100 meter geduwd zodat ie in Barendrecht stond ipv mijn eigen woonplaats :D
_O-
pi_171709902
ja stond ie meteen bij een benzinepomp en dat is makkelijker doorgeven waar je staat en ik kon gelijk een bakkie doen tijdens het wachten :P
  donderdag 15 juni 2017 @ 13:45:47 #238
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_171710064
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 13:08 schreef Salatrel het volgende:
Ik had hem wel even sneaky een paar 100 meter geduwd zodat ie in Barendrecht stond ipv mijn eigen woonplaats :D
Dat geintje deed een maat van mij met de auto, liet zich even uit de stad slepen _O_
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_171718099
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:22 schreef KneusTeun het volgende:
Is de anwb de beste pechhulp voor motoren?
Want hoor wel eens dat bij pech ze de motor gewoon bij een benzine pomp droppen wanneer ze je niet rijdend krijgen.
En hoe zit dat met europa? mensen in buitenland goede of slechte ervaringen?
ik heb tijdens mijn werk wel eens met de taxi iemand op moeten halen en naar huis brengen, 100km verderop. Had pech met de motor en was verzekerd bij Univé geloof ik. Dat was wel netjes geregeld toen.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 15 juni 2017 @ 22:23:14 #240
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_171720381
Ik werd bij een gebroken koppelingskabel geholpen door de ANWB, ingezet via de KNMV :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 00:24:32 #241
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_171724230
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:22 schreef KneusTeun het volgende:
Is de anwb de beste pechhulp voor motoren?
Want hoor wel eens dat bij pech ze de motor gewoon bij een benzine pomp droppen wanneer ze je niet rijdend krijgen.
En hoe zit dat met europa? mensen in buitenland goede of slechte ervaringen?
Toen ik vorig jaar strandde met mijn GPZ en ze konden er ter plaatse niets aan doen (ik heb er nog steeds niets mee gedaan :') ) hebben ze de berger geregeld en me naar mijn stalling gebracht.

Ik heb zelf een paar maanden in de zomer bij de ANWB gewerkt, als je in het buitenland strandde was het óf naar een garage of repatriëring. Vervangende motor hing af van je pakket geloof ik.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_171762246
Nou, wat een week ging ineens snel woensdag een mailtje ja, kenteken dit dat.Vrijdag kun je hem ophalen.
Door gemaild, naar de verzekering
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alles rond no problemo.
Vrijdag ochtend opgehaald moest smiddags om 1430 al beginnen dus klein ommetje gemaakt net 80km tot aan huis.

Dit weekend vrij, vandaag 340km erop gezet ff 0830/ 1400 thuis...
Wat een machine, zoveel power en toch is het beheersbaar

Grondspeling net of der geen einde aan komt, bij die oude honda cbr100f moest je je poten echt intrekken (ganzenpootjes) maar dat lukt dan niet meteen kramp _O- in je poten,,

Je wilt gewoon blijven rijden, of het nou snelweg is of niet.
100 in zijn 6 kun je wel vergeten laat staan 80 _O-

Euforisch gevoel, heerlijk rustig tokkelen kan ook, wat je dan wel eens hoort van bokken enzo...
Niks..
Meer weten van het sterretje dm is open
Ik zwaai naar dieren.
pi_171763972
gisteren en vandaag ff 1001 km gereden naar luxemburg en terug :s)

~180km snelweg
pi_171765511
quote:
10s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:18 schreef Geerd het volgende:
Nou, wat een week ging ineens snel woensdag een mailtje ja, kenteken dit dat.Vrijdag kun je hem ophalen.
Door gemaild, naar de verzekering
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alles rond no problemo.
Vrijdag ochtend opgehaald moest smiddags om 1430 al beginnen dus klein ommetje gemaakt net 80km tot aan huis.

Dit weekend vrij, vandaag 340km erop gezet ff 0830/ 1400 thuis...
Wat een machine, zoveel power en toch is het beheersbaar

Grondspeling net of der geen einde aan komt, bij die oude honda cbr100f moest je je poten echt intrekken (ganzenpootjes) maar dat lukt dan niet meteen kramp _O- in je poten,,

Je wilt gewoon blijven rijden, of het nou snelweg is of niet.
100 in zijn 6 kun je wel vergeten laat staan 80 _O-

Euforisch gevoel, heerlijk rustig tokkelen kan ook, wat je dan wel eens hoort van bokken enzo...
Niks..
Meer weten van het sterretje dm is open
komende week eerste beurt en zondag de friesland rit? :P
  zondag 18 juni 2017 @ 09:12:24 #245
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_171765857
Ook wat nieuws geregeld

Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_171768747
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:08 schreef Salatrel het volgende:

[..]

komende week eerste beurt en zondag de friesland rit? :P
Who who who mensen ontmoeten enzo eng!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_171769171
quote:
17s.gif Op zondag 18 juni 2017 09:12 schreef Amoeba het volgende:
Ook wat nieuws geregeld

[ afbeelding ]
EN ??
Ik zwaai naar dieren.
pi_171769631
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:08 schreef Salatrel het volgende:

[..]

komende week eerste beurt en zondag de friesland rit? :P
en een week later is ie gejat :')
pi_171769850
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 13:36 schreef Maegrim het volgende:

[..]

en een week later is ie gejat :')
Verhaal iets van gelezen ooit, fiets van sound of anne toch ??
Ik zwaai naar dieren.
pi_171769876
Nieuwe werkgever heeft speciale motorplekken in de parkeergarage, yay.
Geen referral hier.
pi_171770080
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 13:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nieuwe werkgever heeft speciale motorplekken in de parkeergarage, yay.
Beter !
Ik zwaai naar dieren.
pi_171770657
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 13:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nieuwe werkgever heeft speciale motorplekken in de parkeergarage, yay.
dat is/was bij ons ook... wel beperkt helaas en uiteraard waren de mooiweerrijders er als de kippen bij om de pasjes te claimen waardoor ze 98% van het jaar ongebruikt blijven
pi_171770994
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:43 schreef Salatrel het volgende:

[..]

dat is/was bij ons ook... wel beperkt helaas en uiteraard waren de mooiweerrijders er als de kippen bij om de pasjes te claimen waardoor ze 98% van het jaar ongebruikt blijven
JIj kunt hem toch gewoon lopend door het station deur door lift in en bij de koffie automaten neerzetten ?
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 18 juni 2017 @ 15:13:11 #254
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_171771173
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:43 schreef Salatrel het volgende:

[..]

dat is/was bij ons ook... wel beperkt helaas en uiteraard waren de mooiweerrijders er als de kippen bij om de pasjes te claimen waardoor ze 98% van het jaar ongebruikt blijven
Gewoon naast de hoofdingang parkeren.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_171771231
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Gewoon naast de hoofdingang parkeren.
daar staat ie nu juist maar ik loop liever 100m verder alsie daar droog en bewaakt staat
pi_171773368
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 13:49 schreef Geerd het volgende:

[..]

Verhaal iets van gelezen ooit, fiets van sound of anne toch ??
Hayabusa van Stinkie (ook)
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_171773382


Vandaag hier mee gereden. Bohhh. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_171773522
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 19:13 schreef BlackLining het volgende:
Even zitten knutselen om de boel weer toonbaar te maken :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was jij in Zwolle gister??
Ik zwaai naar dieren.
pi_171773529
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 17:25 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]

Vandaag hier mee gereden. Bohhh. :9
Nog rechterop dan de naked denk ik ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_171775115
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 17:25 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]

Vandaag hier mee gereden. Bohhh. :9
Naarling! Jaloersheid }:|

Proefrit, gehuurd, of wat?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_171775770
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 17:34 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nog rechterop dan de naked denk ik ?
Yup. Heel relaxed rijden dit. En voldoende oempf. :9
quote:
14s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:00 schreef mjan het volgende:

[..]

Naarling! Jaloersheid }:|

Proefrit, gehuurd, of wat?
Open Dag/KTM Orange Days bij Molenaar in IJsselstein. :D
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_171776427
quote:
10s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:37 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Yup. Heel relaxed rijden dit. En voldoende oempf. :9

[..]

Open Dag/KTM Orange Days bij Molenaar in IJsselstein. :D
Ga je ook echt kamperen enzo offroad?
Ik zwaai naar dieren.
pi_171776482
Nero en kamperen :D Dat moet ik zien.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_171778600
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 17:25 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]

Vandaag hier mee gereden. Bohhh. :9
Rijd wel lekker he :P
De 1290 ook wel trouwens!
pi_171779078
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:12 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ga je ook echt kamperen enzo offroad?
Neuh, ik zou er zo eentje zijn die hem alleen koopt voor de looks en het gemak van een grote brommert. :P
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:15 schreef mjan het volgende:
Nero en kamperen :D Dat moet ik zien.
Kamperen zie je mij niet zo snel zien doen nee. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 18 juni 2017 @ 22:22:19 #266
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_171779523
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 13:13 schreef Geerd het volgende:

[..]

EN ??
Ja mooi om naar te kijken. :)

Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_171779748
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 22:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja mooi om naar te kijken. :)

[ afbeelding ]
Niet gereden "?>
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 18 juni 2017 @ 22:34:00 #268
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_171779790
quote:
11s.gif Op zondag 18 juni 2017 22:32 schreef Geerd het volgende:

[..]

Niet gereden "?>
Ik heb 2 gebroken polsen en een verbrijzelde knieschijf dus dat heb ik maar aan m'n pa overgelaten.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_171779945
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 22:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb 2 gebroken polsen en een verbrijzelde knieschijf dus dat heb ik maar aan m'n pa overgelaten.
En het fappen dan ??
Aan wie laat je dat over ?

Dikke crash gemaakt ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_171779960
Schopje SEX.
  zondag 18 juni 2017 @ 22:59:02 #271
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_171780185
quote:
10s.gif Op zondag 18 juni 2017 22:44 schreef Geerd het volgende:

[..]

En het fappen dan ??
Aan wie laat je dat over ?

Dikke crash gemaakt ?
6 meter omlaag gedonderd, geen verkeersongeluk
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_171783338
Moet je ook niet doen
pi_171783978
Ach je kunt ook 6 meter naar beneden donderen terwijl het wel een verkeersongeluk is....
pi_171790233


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_171795181
quote:
14s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:37 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelang heb jij onder een steen geleefd? Dat is al 5 jaar oud ofzo, google maar eens op 'yamaha fjr1300 falls into sea on harbour' _O-
pi_171796681
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 18:36 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Hoelang heb jij onder een steen geleefd? Dat is al 5 jaar oud ofzo, google maar eens op 'yamaha fjr1300 falls into sea on harbour' _O-
hij is het gifje zelf op wezen halen op de ninja250
pi_171796858
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 18:36 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Hoelang heb jij onder een steen geleefd? Dat is al 5 jaar oud ofzo, google maar eens op 'yamaha fjr1300 falls into sea on harbour' _O-
Ja jonguh. Ik vond hem wel relevant. ;(
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 19:49 schreef Salatrel het volgende:

[..]

hij is het gifje zelf op wezen halen op de ninja250
lol :D
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_171819418
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 17:50 schreef Maegrim het volgende:
Rondje op een R1200GS gedaan, omdat het kan :s)

[ afbeelding ]

oeps verkeerde topic :')
Nice :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_171886012


Hij ligt in de winkel hoor. 8-)
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_171886570
je koplamp is stuk
pi_171889531
Ik hoop dat ie in de winkel staat want anders zit die onder de krassen
pi_171890089
Nou lekker begin zo :X :X Die linker dopmoer weg rechter is los...


Zouden het gewoon trekstangen kunnen zijn die zonder die dopmoer ook gewoon vast zitten?
Dopmoer meer voor de afwerking zegmaar...

[ Bericht 7% gewijzigd door Geerd op 23-06-2017 18:05:11 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_171891207
Lijkt mijn Yamaha wel :D
pi_171891213
Gewoon een superduke superleggera
pi_171892320
Ze komen er nu aan ff kijken
Ik zwaai naar dieren.
pi_171894122
En alweer gefixed
Ik zwaai naar dieren.
pi_171912875
Bij gebrek aan lekker rijweer maar even de administratie doen en de formulieren voor tijdelijke import motorvoertuig naar IJsland invullen... blijkt alleen dat de groene kaart al sinds 1-5 verlopen is dus gelijk maar even nieuwe aangevraagd. Is zowel per mail als per post onderweg :')
pi_171919018
Krijg je die groenekaart niet altijd automatisch ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_171919034
tegenwoordig digitaal, gelijk maar drie nieuwe uitprinten
pi_171919107
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 18:32 schreef Geerd het volgende:
Krijg je die groenekaart niet altijd automatisch ?
ja normaal wel maar ik heb hem dus niet ontvangen. Univé gebeld en ze sturen hem alsnog een keer op. En ook een kopie per mail ontvangen.
pi_171927835
Voor diegene die MotoGP op tv willen kijken let op!

Omdat de race samen viel met de start van Formule 1 heeft men schema aangepast... Na de moto3 race gaat eerst de MotoGP van start en de moto2 neemt de plek van MotoGP over
pi_171928793


Present
pi_171928939
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:41 schreef Maegrim het volgende:
[ afbeelding ]

Present
poncho bij je?
pi_171933600
Wel grappig dat op eurosport tijdens en na de race nog reclames worden uitgezonden om tickets te kopen voor de TT :')
pi_171933714
Gister ook ff de poser uitgehangen 8-)



De wens naar een SuperDuke of een xDiavel wordt toch wel steeds groter :+ (en het budget steeds kleiner :'))
pi_171933739
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 14:10 schreef FranticDJ het volgende:
Gister ook ff de poser uitgehangen 8-)

[ afbeelding ]

De wens naar een SuperDuke of een xDiavel wordt toch wel steeds groter :+ (en het budget steeds kleiner :'))
Dat zijn wel 2 hele verschillende motoren
Ik zwaai naar dieren.
pi_171933743
Superduke _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_171933744
quote:
10s.gif Op zondag 25 juni 2017 14:11 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat zijn wel 2 hele verschillende motoren
Op beiden al zeer veel plezier beleefd ;)
pi_171933779
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 14:11 schreef Geerd het volgende:
Superduke _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
:Y Staat wel op nummer 1. XDiavel nummer 2..

Na een geintje met m'n enkel (en sinds kort ook m'n knie) trek ik 't opgevouwen zitten op m'n GSX-R niet echt meer.. Ff in dubio wat ik er mee ga doen, heb net namelijk een huis gekocht :P Dus een '17 superduke zit er voorlopig niet in ('14-'16 ook niet :P). Wellicht ff naar iets tweedehands kijken komend jaar.
pi_171933798
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 14:13 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

:Y Staat wel op nummer 1. XDiavel nummer 2..

Na een geintje met m'n enkel (en sinds kort ook m'n knie) trek ik 't opgevouwen zitten op m'n GSX-R niet echt meer.. Ff in dubio wat ik er mee ga doen, heb net namelijk een huis gekocht :P Dus een '17 superduke zit er voorlopig niet in ('14-'16 ook niet :P). Wellicht ff naar iets tweedehands kijken komend jaar.
Feli !!
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 26 juni 2017 @ 09:20:26 #301
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_171956595
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:41 schreef Maegrim het volgende:
[ afbeelding ]

Present
Daar zaten muis en ik normaal ook elk jaar, nu zaten we wat verder naar links!
Toffe race was het en gelukkig "droog".
Mooi ritje via Duitsland terug gedaan, de motor van de vrouw op zaterdag nog moeten fixen, carbs afstellen, benzine slangen schoonmaken en spanningsregelaar vervangen. Gelukkig allemaal net op tijd gelukt en het beest heeft het gewoon perfect gedaan.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')