abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170842909
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:06 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik had geen last van plaatsvervangende schaamte, ik lachte gewoon. :D
Mijn moeder vond het een stuk minder geslaagd, zacht gezegd. :P
Alleen Paul de Leeuw flikt zoiets ook he. Je moet maar durven zeg maar :D
  donderdag 11 mei 2017 @ 02:09:48 #152
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_170842913
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:07 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Alleen Paul de Leeuw flikt zoiets ook he. Je moet maar durven zeg maar :D
Ja, maar die man lijkt zelf ook gewoon geen schaamte te kennen. Als het in zijn hoofd opkomt zegt/doet hij het. Soms werkt het, soms niet. Zelfde met die vegan streaker oid die toen zijn show in kwam rennen. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170842915
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, maar die man lijkt zelf ook gewoon geen schaamte te kennen. Als het in zijn hoofd opkomt zegt/doet hij het. Soms werkt het, soms niet. Zelfde met die vegan streaker oid die toen zijn show in kwam rennen. :P
Gerard Joling nog zo'n baas. LAAT JE LIKKEN VOOR EEN KEER _O_
  donderdag 11 mei 2017 @ 02:14:44 #154
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_170842934
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Gerard Joling nog zo'n baas. LAAT JE LIKKEN VOOR EEN KEER _O_
Ja, dat is ook zo'n gast die aan de ene kant tenenkrommend vervelend kan zijn, maar waar je stiekem toch van dubbel ligt. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170843078
Zijn er al recap youtube filmpjes van esc kanalen? Wat ze ervan vonden etc?
  Redactie Sport donderdag 11 mei 2017 @ 06:59:20 #156
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170843702
Jammer na vanavond kunnen ze naar huis
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_170843818
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 06:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer na vanavond kunnen ze naar huis
Ga lekker pittige vleessnacks frituren of zo!
pi_170843821
Als wij dat nummer van Finland hadden gestuurd, had ik ook 100% zeker gedacht dat we door zouden gaan. Vind het daarom nog wel spannend eigenlijk. Je weet het nooit. :+
pi_170843926
Yup Finland is wel het beste bewijs dat je het nooit zeker kan weten.

Malta zal wel weer de nodige jurypunten gekocht hebben, daarnaast hebben Servie, Macedonië en Kroatië al een kleine voorsprong bij de televote te pakken dus je kunt er ook zomaar naast pissen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 11 mei 2017 @ 08:07:26 #160
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_170843962
Altijd als heel Nederland superenthousiast en zeker, echt zeker is dat we een hele goede inzending sturen wordt er heel hard gefaald. :')

Ik ga stiekem toch heel hard lachen als het vanavond voor Nederland afgelopen is. :6
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_170843968
Wat zijn jullie allemaal positief!

Ik denk zelf niet dat Nederland in de top 3 gaat eindigen, maar misschien houd ik mezelf dat wel voor om straks niet reuze-teleurgesteld te zijn ;)

Maar ik doe even met jullie mee: We gaan winnen *O* *O*
pi_170844004
Ik hou rekening met een Glennis Graceje, dat was toevallig ook in Kiev :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170844029
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 08:02 schreef TheVulture het volgende:
Yup Finland is wel het beste bewijs dat je het nooit zeker kan weten.

Malta zal wel weer de nodige jurypunten gekocht hebben, daarnaast hebben Servie, Macedonië en Kroatië al een kleine voorsprong bij de televote te pakken dus je kunt er ook zomaar naast pissen...
Alle optredens zijn online gezet door eurovisie op YouTube en de views van Finland is bedroevend laag. België en Portugal daarentegen.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 11 mei 2017 @ 08:43:18 #164
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_170844260
:B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_170844263
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 08:16 schreef hole1988 het volgende:

[..]

Alle optredens zijn online gezet door eurovisie op YouTube en de views van Finland is bedroevend laag. België en Portugal daarentegen.
Dat komt omdat 99 % van alle kijkers Finland voor het eerst zag die avond. Waarschijnlijk vonden ze het allemaal super saai en stemden ze er daarom niet op.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_170844379
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 08:07 schreef Roland_Deschain het volgende:
Altijd als heel Nederland superenthousiast en zeker, echt zeker is dat we een hele goede inzending sturen wordt er heel hard gefaald. :')

Ik ga stiekem toch heel hard lachen als het vanavond voor Nederland afgelopen is. :6
Grappig hoe een groot deel van de reacties deze strekking heeft, en elke negatieveling zichzelf uniek waant :) Typisch Nederlands.

Realistisch gezien moeten ze de finale halen, gezien de concurrentie. Als ze dat niet doen is er ook geen man overboord, winnen gaan ze toch niet met dit nummer.
  Moderator donderdag 11 mei 2017 @ 09:00:51 #167
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170844419
quote:
19s.gif Op donderdag 11 mei 2017 08:43 schreef Paul het volgende:
:B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN! :B w/ WIJ GAAN WINNEN!
Nee.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 11 mei 2017 @ 09:01:18 #168
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_170844425
Gaan ze de emotionele bagage van het nummer nog een beetje aanzetten in de voorstukjes? Je moet alle middelen inzetten die kunnen bijdragen aan de sympathie van het stemvee toch?

Kun je het je voorstellen, in de voorstukjes, vioolmuziek, beelden van de zusjes en de moeder.

Liedje.

Surprise: moeder is overgekomen en is aanwezig om de zusjes te verrassen na het liedje. Tearjerker. Kat in het bakkie.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 11 mei 2017 @ 09:30:44 #169
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_170844766
Ik lees op escnation dat de pers 9 van de 10 goed had bij semi 1. En nu heeft de pers voor semi 2 ons op plaatsje 10 gezet.

http://eurovision.votr.se/score_display/slideshow.cfm

De odds staan er beter voor, voor wat het waard is.
pi_170844776
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 09:01 schreef LuNaTiC het volgende:
Gaan ze de emotionele bagage van het nummer nog een beetje aanzetten in de voorstukjes? Je moet alle middelen inzetten die kunnen bijdragen aan de sympathie van het stemvee toch?

Kun je het je voorstellen, in de voorstukjes, vioolmuziek, beelden van de zusjes en de moeder.

Liedje.

Surprise: moeder is overgekomen en is aanwezig om de zusjes te verrassen na het liedje. Tearjerker. Kat in het bakkie.
Nou nee, in het voorstukje ga je ze zien shoppen... Gurllsss je weet wel :')
pi_170845564
Eén dingetje waar ik me aan stoor bij O'g3ne. Als ze tijdens interviews de vraag krijgen: 'Wat is jullie favoriete Nederlandse inzending uit het songfestival?' 'Ja, nee, we kennen heel veel artiesten dus we kunnen echt niet zeggen welk liedje we het leukste vonden.' En gister 'Wie vonden jullie het beste gisteren tijdens de eerste halve finale?' Ja, nee, iedereen heeft z'n eigen smaak en dat verschilt dus dat kunnen we ook niet echt zeggen.'

Wat maakt het nou uit om je daarover uit te spreken? Is iedere persoonlijke mening eruit gestampt door de mediatrainer of wat? Alsof je de rest meteen afkraakt als je ze niet noemt. :')
pi_170845718
Hoe laat moeten de dames vanavond ongeveer?
pi_170845817
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:25 schreef Cyntiaa het volgende:
Hoe laat moeten de dames vanavond ongeveer?
Rond 21.30 uur
pi_170845841
quote:
2s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:29 schreef iBenny het volgende:

[..]

Rond 21.30 uur
^O^ Thanks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')