quote:Op woensdag 10 mei 2017 08:38 schreef Ludachrist het volgende:
Wel mooi dat alleen complotidioten als hunter2011 en Nintex dit soort dingen verdedigen. De directeur van de FBI ontslaan terwijl hij een onderzoek naar je doet, dubieuzer dan dat zie je het niet vaak hoor.
Nou ja, in Turkije wellicht, maar ik zie niemand Erdogan een 4D-chessmaster noemen.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 08:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hij had het volgens bronnen al de hele week over het ontslaan van Comey, omdat hij boos was dat ze dat hele Rusland-verhaal niet onder controle kregen en de media er bezig mee bleef. Tevens was hij wat chagrijnig omdat Comey weigerde zijn claims naar die wiretaps van Obama te steunen. Toen hebben Sessions en Rosenstein een brief opgesteld om dat mogelijk te maken.
Waarom zien mensen hun hypocrisie nou nooitquote:Op woensdag 10 mei 2017 09:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gelezen. Mijn punt blijft dat Trump boos was op Comey en een rechtvaardiging zocht om hem te ontslaan. Die hebben ze hierin gevonden, maar in eerste instantie kwam het idee voor het ontslag van Trump.
[..]
Dat zal, maar ontsla hem dan direct als dat écht het probleem was. Zelfs al was dat de reden, hem op dit moment eruit kieperen zorgt alleen maar voor meer onrust rondom dat onderzoek.
Nou ja, ik baseer mijn verhaal dus wel op normale bronnen die er daadwerkelijk bij waren, dus ik voel me nog steeds beter dan de gemiddelde complotgelover inderdaad.quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom zien mensen hun hypocrisie nou nooit
Maar hey iedereen is een complotgelover enzo hoor behalve jij.
Jij was er blijkbaar bij.
'normale bronnen',quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou ja, ik baseer mijn verhaal dus wel op normale bronnen die er daadwerkelijk bij waren, dus ik voel me nog steeds beter dan de gemiddelde complotgelover inderdaad.
Ik zeg niet dat hij geen team om zich heen had, hoor. Ik geef al aan dat Sessions en Rosenstein hem geholpen hebben bijvoorbeeld, dus daar heb je al twee mensen die hem helpen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'normale bronnen',.
Blijft gespeculeer jij kan net zo goed juist zijn maar een ander persoon ook.
Zo gek zijn die ideeën nog niet als je niet compleet naïef bent.
Het is ook een beetje raar om ipv een heel team die beslissingen maakt te ontzien en alleen Trump te beschuldigen als of die in het geniep zelf dat plan maakt in zijn eentje en dit helemaal zelf persoonlijk er door drukt.
Als Trump jou een brug in Manhattan wil verkopen, zou je het volgens mij zo doen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 09:36 schreef Elzies het volgende:
[..]
Fake news. Eerst hard en onomstotelijk bewijs voor de stelling.
De fabeltjes die de Democraten sinds het aantreden van Trump verspreiden kennen we nu onderhand wel. De spreekwoordelijke leugen hangt nu eenmaal aan de Democratische kont. En die stinkt.
De huidige positie van deze man was onhoudbaar. Dan lijkt me schoon schip maken een meer voor de hand liggende conclusie. Weliswaar op zijn Trumpiaans.Maar daar heeft Amerika nu eenmaal voor gekozen.
Ja hoor heel normaal om de baas van de recherche te ontslaan op het moment dat hij subpoenas uitstuurt in een onderzoek naar jou. Dat is zo normaal dat het nog nooit eerder is gebeurd, met de dichtstbijzijnde parallel Richard Nixon die de aanklager ontslaat die Watergate ging onderzoeken.quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zien mensen hun hypocrisie nou nooit
Maar hey iedereen is een complotgelover enzo hoor behalve jij.
Jij was er blijkbaar bij.
EN alles wat in het verleden is gebeurd moet dan ook wel in de toekomst gebeuren.. geen uitzonderingenquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja hoor heel normaal om de baas van de recherche te ontslaan op het moment dat hij subpoenas uitstuurt in een onderzoek naar jou. Dat is zo normaal dat het nog nooit eerder is gebeurt, met de dichtstbijzijnde parallel Richard Nixon die de aanklager ontslaat die Watergate ging onderzoeken.
Not a crook! Not a puppet! Not a crook! Not a puppet!
Echt die Trumpfans, het is inmiddels alsof je tegen Branch Davidians praat. Nouja die zagen de FBI ook aankomen.
Ik zie hier geen Godwin in, daar hij het niet over Hitler heeft. Weet je wel wat een Godwin is?quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
EN alles wat in het verleden is gebeurd moet dan ook wel in de toekomst gebeuren.. geen uitzonderingen
Ik ben geen trump fan hoor... maar leuke godwin
Nouja zijn we het in ieder geval eens met waar we de aanhang van Trump moeten plaatsen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ben geen trump fan hoor... maar leuke godwin
quote:Op woensdag 10 mei 2017 09:36 schreef Elzies het volgende:
[..]
Fake news. Eerst hard en onomstotelijk bewijs voor de stelling.
De fabeltjes die de Democraten sinds het aantreden van Trump verspreiden kennen we nu onderhand wel. De spreekwoordelijke leugen hangt nu eenmaal aan de Democratische kont. En die stinkt.
De huidige positie van deze man was onhoudbaar. Dan lijkt me schoon schip maken een meer voor de hand liggende conclusie. Weliswaar op zijn Trumpiaans.Maar daar heeft Amerika nu eenmaal voor gekozen.
yep.quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja hoor heel normaal om de baas van de recherche te ontslaan op het moment dat hij subpoenas uitstuurt in een onderzoek naar jou. Dat is zo normaal dat het nog nooit eerder is gebeurd, met de dichtstbijzijnde parallel Richard Nixon die de aanklager ontslaat die Watergate ging onderzoeken.
Not a crook! Not a puppet! Not a crook! Not a puppet!
Het is ongelooflijk hoe je die gast nog kunt steunen. Zo verblind door zijn praatjes.quote:Echt die Trumpfans, het is inmiddels alsof je tegen Branch Davidians praat. Nouja die zagen de FBI ook aankomen.
Men raakt gewend aan de nieuwe situatie. Nog 6 maanden en de VS is een dictatuur.quote:Op woensdag 10 mei 2017 11:30 schreef nixxx het volgende:
Best snel doodgebloed dit topic... iedereen een beetje Trump-moe geworden?
Merkte het bij mezelf ook al.. je raakt eraan gewend, het wordt "normaal". Als een kikker in een pan water...quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Men raakt gewend aan de nieuwe situatie. Nog 6 maanden en de VS is een dictatuur.
Althans, het gaat wel hard die kant op. Zorgwekkend.
Holy fucking shittwitter:th3j35t3r twitterde op woensdag 10-05-2017 om 23:29:05RUMINT: Chris Christie, Rudy 'Cyberman' Giuliani, Trey Gowdy, & Ray Kelly on FBI director short list. reageer retweet
FBI Director Alex Jonesquote:Op woensdag 10 mei 2017 23:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Als hij Hitlery aan zou stellen lig ik dubbel
Dat zouden de transshumamisten niet fijn vindenquote:Op woensdag 10 mei 2017 23:52 schreef Nintex het volgende:
[..]
FBI Director Alex Jones
Nou het scheelt niet veel, volgens media ook op de short list: Sheriff David Clarke
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds blij dat Trump het geworden is en niet Clinton.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vraag me af hoe lang de Trump-fans nog blijven volhouden dat het presidentschap van Trump geslaagd is. De man zit er pas een paar maanden en holt van schandaal naar schandaal, snapt niet half waar hij het over heeft, kan het werk totaal niet aan, is totaal incapabel en mist elke vorm van stijl en klasse die je bij een president zou verwachten.
never. underestimate. Donald. J. Trump.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij dat Trump het geworden is en niet Clinton.
Maar idd Trump is compleet ongeschikt voor dit vak.
Dus ik gun Amerika snel nieuwe verkiezingen.
Tot nu toe is het gewoon vermakelijk hoor, dit alles is gewoon simpel te repareren met een nieuwe president.
Nog wel
twitter:Cernovich twitterde op woensdag 10-05-2017 om 23:23:27Sean Spicer was not told about Comey's firing before it happened, for good reason. Today Spicer did not give a press briefing. reageer retweet
Daar kijk ik dus niet van opquote:Op donderdag 11 mei 2017 00:01 schreef Nintex het volgende:
[..]
never. underestimate. Donald. J. Trump.
Sean Spicer mogelijk ook op het hakblok volgens razende trump reporter Cernovich.twitter:Cernovich twitterde op woensdag 10-05-2017 om 23:23:27Sean Spicer was not told about Comey's firing before it happened, for good reason. Today Spicer did not give a press briefing. reageer retweet
twitter:RalphHornsby twitterde op woensdag 10-05-2017 om 21:57:39BREAKING: Cernovich on Infowars: Susan Rice lawyers asking FBI for immunity. She is scared shitless now that her Comey is gone! #SpyingSusan reageer retweet
twitter:Cernovich twitterde op woensdag 10-05-2017 om 23:27:46To identify leakers, Trump brought in team to selectively leak (and not leak) info. Many people are in for some big surprises. Gotcha! reageer retweet
twitter:mitchellvii twitterde op woensdag 10-05-2017 om 18:14:35FOX Expert Herridge: Comey Was Fired Because He Refused to Reveal Obama Unmaskers (VIDEO) https://t.co/RiCooHg4zc reageer retweet
Je krijgt Trump daar niet meer weg. Hij gooit gewoon weer red meat de arena in.quote:Op donderdag 11 mei 2017 00:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daar kijk ik dus niet van op
Maar ik vraag mij wel af, stel ze vinden niets.
Hoe krijgen ze Trump dan weg, waar ligt de grens dat je hem op legale manier wegkrijgt.
De democraten schoppen hem, maar elke keer schopt Trump harder terug.quote:Op donderdag 11 mei 2017 00:07 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je krijgt Trump daar niet meer weg. Hij gooit gewoon weer red meat de arena in.
quote:Sean Spicer hid behind bushes near the White House as reporters clamoured to question him over James Comey's sacking, it has been reported.
The White House press secretary was much in demand on Tuesday night and, after giving a TV interview on an outside set, retreated to the safety of a nearby hedge, according to the Washington Post.
twitter:RealJamesWoods twitterde op woensdag 10-05-2017 om 18:54:33Lots of bed wetting going on in the #Hillary camp sweating who @POTUS is going to appoint as FBI Director. #Podesta may be in Bolivia by now reageer retweet
twitter:larryelder twitterde op woensdag 10-05-2017 om 04:10:21Lost in the media's hyperventilation over Comey's firing is that a majority of Americans believe Hillary should have been indicted. reageer retweet
Trump is die constante media-aandacht voor het Rusland gedoe beu, en vond waarschijnlijk dat Comey zichzelf in de schijnwerpers trachtte te werken. Dus zag ie een mooie gelegenheid om hem te lozen, dacht waarschijnlijk dat de Democraten nog blij zouden zijn ook.quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:51 schreef Broomer het volgende:
[..]
Als Trump jou een brug in Manhattan wil verkopen, zou je het volgens mij zo doen.
En als we het over leugens hebben, daar kan het white house nogal wat van. Wat daar uit komt moet je met twee grote kerels zout nemen. Hun reden dat ze Comey ontslaan vanwege het mishandelen van de Clinton e-mail zaak, terwijl trump hem specifiek daarover heeft geprezen, is dus zeer ongeloofwaardig. Als er dan tegelijkertijd een onderzoek naar de Trump campagne is, die juist nu met subpoenas komt... Ja dat is natuurlijk fake news, denken dat daar een verband zou zijn.
Je wilt stellen dat Clinton nog ongeschikter was dan Trump?quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tot nu toe is het gewoon vermakelijk hoor, dit alles is gewoon simpel te repareren met een nieuwe president.
Nog wel
Het ligt uiteraard aan alles en iedereen, behalve aan Trump zelf....quote:Op donderdag 11 mei 2017 00:01 schreef Nintex het volgende:
[..]
never. underestimate. Donald. J. Trump.
Sean Spicer mogelijk ook op het hakblok volgens razende trump reporter Cernovich.twitter:Cernovich twitterde op woensdag 10-05-2017 om 23:23:27Sean Spicer was not told about Comey's firing before it happened, for good reason. Today Spicer did not give a press briefing. reageer retweet
Nintex heeft inmiddels elke maand al verkondigd dat Spicer bijna ontslagen is, dat Paul Ryan gesaboteerd werd, dat alles wat er gebeurd conform plan is en dat Zijne Oranjeheid veel verder vooruitkijkt dan de rest.quote:Op donderdag 11 mei 2017 08:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het ligt uiteraard aan alles en iedereen, behalve aan Trump zelf....
Best bijzonder dat je kunt blijven volhouden dat dit allemaal onderdeel is van een of ander vooropgezet 36D schaakspel, dat met verve wordt gespeeld door grootmeester Trump.quote:Op donderdag 11 mei 2017 08:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nintex heeft inmiddels elke maand al verkondigd dat Spicer bijna ontslagen is, dat Paul Ryan gesaboteerd werd, dat alles wat er gebeurd conform plan is en dat Zijne Oranjeheid veel verder vooruitkijkt dan de rest.
Dat al die voorspellingen niet uitkomen maakt hem verder niet uit.
Wat ik bizar vind is dat alle democraten die een paar maanden geleden nog riepen om het ontslag van deze FBI directeur hem nu ineens als een slachtoffer zien.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Je hoeft de beste man niet altijd almaar met compleet gebrek aan kritiek - alleen maar omdat zijn ideologie in jouw straatje ligt - te blijven verdedigen hoor. Je hebt het niet door, maar dit is nogal bizar.
Dan nog heeft bijna de meerderheid van de Amerikaanse kiezers gelukkig niet op dat kreng gestemd.quote:Op woensdag 10 mei 2017 10:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Clinton heeft verloren omdat het verkiezingssysteem in de VS nu eenmaal zo werkt. De meerderheid van de stemmers wilde Clinton immers als president.
Jij niet? Met Clinton was het nu al oorlog geweest in diverse landen, waaronder Syrie. En bovendien zou de SJW-idioterie helemaal los zijn gegaan met in openbare gebouwen voor ieder van de 74 genders een eigen toilet.quote:Op donderdag 11 mei 2017 08:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wilt stellen dat Clinton nog ongeschikter was dan Trump?
De VS doet niet aan tussentijdse verkiezingen. Als Trump wordt afgezet of aftreedt wordt het de volgende op een reeds vaststaande opvolgingslijst. Volgende is Pence, daaropvolgende Ryan etc.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nog wel
Ik denk dat figuren als Elzies, Braindeadnogiets, Weltschmerz, Klopkoek, enz. het tot het bittere eind vol zullen houden. Deels omdat iemand die nu nog niet ziet hoe ongeschikt hij is, dat nooit zal zien (dan denk ik vooral aan de eerste twee) en deels omdat ze waarschijnlijk het helemaal prima vinden dat Trump alles afbreekt (waarbij ik vooral aan de laatste twee denk). Een beetje het idee 'ik heb liever dat iedereen het kut heeft dan alleen ik'.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vraag me af hoe lang de Trump-fans nog blijven volhouden dat het presidentschap van Trump geslaagd is. De man zit er pas een paar maanden en holt van schandaal naar schandaal, snapt niet half waar hij het over heeft, kan het werk totaal niet aan, is totaal incapabel en mist elke vorm van stijl en klasse die je bij een president zou verwachten.
Nee, het is volkomen logisch dat de Democraten pissig zijn. Is je al een paar keer uitgelegd ook.quote:Op donderdag 11 mei 2017 09:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wat ik bizar vind is dat alle democraten die een paar maanden geleden nog riepen om het ontslag van deze FBI directeur hem nu ineens als een slachtoffer zien.
Dit zijn gewoon politieke spelletjes. (van beide kanten)
Er hebben er nog minder op Trump gestemd..quote:Op donderdag 11 mei 2017 09:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dan nog heeft bijna de meerderheid van de Amerikaanse kiezers gelukkig niet op dat kreng gestemd.
Ik leg juist het onderliggende hypocriete gedrag van de democraten uit.quote:Op donderdag 11 mei 2017 09:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, het is volkomen logisch dat de Democraten pissig zijn. Is je al een paar keer uitgelegd ook.
Zou de beste man zijn bijdragen gewoon telkens copy-pasten, of tikt hij hetzelfde verhaal gewoon keer op keer uit?quote:Op donderdag 11 mei 2017 10:07 schreef Ludachrist het volgende:
Zet eens een nieuwe langspeelplaat op, deze kennen we inmiddels wel Elzies.
*viel tegen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:33 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Na zijn 100 dagen zei hij: president zijn is veel meer dan ik dacht. Ik dacht dat het leuk en makkelijk zou zijn, maar dat viel mee.
Ja fucking no shit.
Ik sluit niet uit dat hij een Elzies-generator heeft, waar je alleen maar een onderwerp in hoeft te stoppen om een kant-en-klare post te krijgen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou de beste man zijn bijdragen gewoon telkens copy-pasten, of tikt hij hetzelfde verhaal gewoon keer op keer uit?
Inclusief stropop-versterker.quote:Op donderdag 11 mei 2017 10:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat hij een Elzies-generator heeft, waar je alleen maar een onderwerp in hoeft te stoppen om een kant-en-klare post te krijgen.
Daarbij denk ik meer aan Braindead, Elzies is toch meer van het willekeurige woorden tikken en doen alsof dat inhoud is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |