Ja, die snap ik wel. Maar door de zoete stem...quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik wilde een Midnight Souls Still Remain opmerking maken over de muziek maar niemand zou dat snappen
Zou je minder willen vloeken? Je weet dat er hier ook mensen zijn die dat niet kunnen waarderen.quote:
quote:
Beetje jouw bouw.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Lazarev vorig jaar dan.
[ afbeelding ]
Het is dat het niet mag nu, maar die man vraagt om een gifje.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
Jan Smit die zegt: "dit gaat geheid naar de finale"
Inderdaad, Jan, dit kan niet meer mis...
Mijn liefdesverklaring voor hetzelfde geslacht vind je verder prima?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zou je minder willen vloeken? Je weet dat er hier ook mensen zijn die dat niet kunnen waarderen.
Ik heb betere abs, meer definitie.quote:
Godver ik moest lachen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:41 schreef Zipportal het volgende:
Heeft Zweden de vrachtwagen al klaar gezet?
#IkBenVeilig
Ik had portugal in mijn TT maar toen werd die gekaaptquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Uh ja, dit zal wel verder. Wanneer moet Portugal?
Vet genaaid.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik had portugal in mijn TT maar toen werd die gekaapt
18 acts treden op waar er na vanavond 10 van doorgaan naar de finale op zaterdagquote:
Goed gebit voor een kraker.quote:
Zolang je niet praktiseert krijg je mijn zegen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn liefdesverklaring voor hetzelfde geslacht vind je verder prima?
Trus!quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doe normaal, je bent zelf belachelijk cute.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |