Oh, dan liegt hij weer eens.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:20 schreef Disana het volgende: [..] Maar veinst alsof hij tussen de partijen staat.
samen met Lenin een land met wat armetierige boeren in een generatie in een wereldmacht verandertquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:21 schreef Verfassungsschutz het volgende: [..] Nou en. Stalin was een klootzak.
Simon Carmiggelt noemde indertijd de dragers van de doodskist "schrale veinzers". Hij werd daar voor veroordeeld. Just saying.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar veinst alsof hij tussen de partijen staat.
Je wilt veroordeeld worden?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:23 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Simon Carmiggelt noemde indertijd de dragers van de doodskist "schrale veinzers". Hij werd daar voor veroordeeld. Just saying.
Nonsens. Dat hebben de Russen samen gedaan, die flikkers aan de top waren enkel parasieten.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
samen met Lenin een land met wat armetierige boeren in een generatie in een wereldmacht verandert
Ergens wel begrijpelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:24 schreef Disana het volgende:
Ik hou het hier niet lang meer vol als mensen partij gaan kiezen en het eigenlijk wel lollig vinden.
Doet 'ie ook, vandaar de rommel hier.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:23 schreef Kaas- het volgende:
Haha. Beter steek je die energie in nuttigere zaken Euri.
Gewoon een historisch feitje. Een kwinkslag om de zinnen te verzetten. Carmiggelt werd trouwens vrijgesproken. We moeten het niet mooier maken dan het was.quote:
Oké John.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Gewoon een historisch feitje. Een kwinkslag om de zinnen te verzetten. Carmiggelt werd trouwens vrijgesproken. We moeten het niet mooier maken dan het was.
Dit geloof ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:28 schreef Elan het volgende:
Kaas je krijgt zondag je abonnement, als we geen kampioen worden.
Max sterren dan ook gelijk.
Sowwwquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:36 schreef skysherrif het volgende:
Hey kaas, heb je al gezien dat douwe naakt staat in l'homo
Ik heb je anders gisteren nog bedankt....quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is alleen maar stank voor dank inderdaad.
Dat geeft een zekere troost, het besef dat je NOOIT de enige bent.quote:
Wat mij betreft wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:43 schreef Euribob het volgende:
Is het persoonlijke gehakketak nu weer klaar?
Is het watquote:
Ach ja, wat is het. Liedjes, sommige goed, sommige slecht. Ik ben niet van plan het uit te kijken.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is het wat, voetbal is wel beslist.
Nederland moet donderdag zeker, volgens mij staan we in de top 10 kanshebbers
Wat, met die grietjes van Ogyne?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is het wat, voetbal is wel beslist.
Nederland moet donderdag zeker, volgens mij staan we in de top 10 kanshebbers
yes, lag dat we bij de bookmakers rond plek 10 zaten.quote:
Wss om dezelfde reden dat ook deze post gaat verdwijnenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom verdween er een post van mij die op geen enkele manier in strijd was met de policy?
Noodtoestand.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom verdween er een post van mij die op geen enkele manier in strijd was met de policy?
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wss om dezelfde reden dat ook deze post gaat verdwijnen
Dat lijkt me sterk. GS zou ik daar nog voor aanzien, maar een goeie mod als Bobje niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wss om dezelfde reden dat ook deze post gaat verdwijnen
Ogene, wat een gemaakte flutwijven zijn dat.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
yes, lag dat we bij de bookmakers rond plek 10 zaten.
Live kunnen ze enorm mooi zingen, dus dat zal er mee te maken vinden.
Ben iig blij dat we de toppers en sienekes van deze wereld thuis laten. Wel jammer, want de mensen die we sturen (og3ne, common linnets, anouk en douwe bob) maken dan steeds net een nummer dat minder is wat ze normaal doen.
Hecht je dan veel waarde aan het songfestival? Mij zal het eerlijk gezegd bommen wie er wint en of we goed zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
yes, lag dat we bij de bookmakers rond plek 10 zaten.
Live kunnen ze enorm mooi zingen, dus dat zal er mee te maken vinden.
Ben iig blij dat we de toppers en sienekes van deze wereld thuis laten. Wel jammer, want de mensen die we sturen (og3ne, common linnets, anouk en douwe bob) maken dan steeds net een nummer dat minder is wat ze normaal doen.
Nou zeg.quote:
Waarvan akte.quote:
Ja, die indruk heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ogene, wat een gemaakte flutwijven zijn dat.
Al vanaf hun tiende actief in de business, daar zit geen greintje authenticiteit bij.quote:
Ik juich nog voor curling als we een nederlandse delegatie sturenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hecht je dan veel waarde aan het songfestival? Mij zal het eerlijk gezegd bommen wie er wint en of we goed zijn.
Ik ben zelfs boven iets anders gaan kijken om die shit niet te hoeven zienquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hecht je dan veel waarde aan het songfestival? Mij zal het eerlijk gezegd bommen wie er wint en of we goed zijn.
Oh echt, haha. Dat heb ik niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik juich nog voor curling als we een nederlandse delegatie sturen
En aangezien hier heel europa aan meedoet, het toch een groot evenement is en nederland al lang niet meer heeft gewonnen.... een beetje
Het valt wel mee, maar er zit zoveel bagger tussen en er doen zo ontzettend veel landen mee.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben zelfs boven iets anders gaan kijken om die shit niet te hoeven zien
Bijna 3-0!quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben zelfs boven iets anders gaan kijken om die shit niet te hoeven zien
Nou, dat idd.... het was leuk toen het één avond was met een overzichtelijk aantal liedjes, maar nu doen er landen mee waarvan ik twijfel of het wel Europa is.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Het valt wel mee, maar er zit zoveel bagger tussen en er doen zo ontzettend veel landen mee.
Dick is wel oke, het is de KNVB die niet functioneert. Met Van Breukelen als lichtend voorbeeld. Waarom die man op een bestuurlijke functie is gekomen is mij onduidelijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:58 schreef skysherrif het volgende:
Kan ook eigenlijk weinig sporten opnoemen waar Nederland niet goed in is/aan meedoet waar ik wel naar kijk. Nouja voetbal, komend wk zijn we er ook weer niet bij wss
Stellen we dick advocaat aan
Komend WK is toch in een land wat we al zouden moeten boycotten toch? En die daarna ook, dus ik zou zeggen: deze lijn even voortzetten.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:58 schreef skysherrif het volgende:
Kan ook eigenlijk weinig sporten opnoemen waar Nederland niet goed in is/aan meedoet waar ik wel naar kijk. Nouja voetbal, komend wk zijn we er ook weer niet bij wss
Ja, het is niet meer beperkt tot Europa. Alhoewel Israël volgens mij altijd al meedeed.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dat idd.... het was leuk toen het één avond was met een overzichtelijk aantal liedjes, maar nu doen er landen mee waarvan ik twijfel of het wel Europa is.
Alsof je altijd een straatfeestje had dat nu een wijkfeest is geworden.... dat geeft toch een heel andere sfeer.
Volgende WK is toch in Rusland?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Komend WK is toch in een land wat we al zouden moeten boycotten toch? En die daarna ook, dus ik zou zeggen: deze lijn even voortzetten.
Zijn daar ook van die slaventoestanden als in Qatar dan?quote:
In ieder geval een dictatuur.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zijn daar ook van die slaventoestanden als in Qatar dan?
Mwuah, we hebben iemand nodig die het oppakt en iets op gaat bouwen. Dat doe je niet met gloryhunter en 70 jarige advocaat.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dick is wel oke, het is de KNVB die niet functioneert. Met Van Breukelen als lichtend voorbeeld. Waarom die man op een bestuurlijke functie is gekomen is mij onduidelijk.
Dat is idd een mooie spin die we er aan kunnen gevenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Komend WK is toch in een land wat we al zouden moeten boycotten toch? En die daarna ook, dus ik zou zeggen: deze lijn even voortzetten.
Want dat is de enige reden om een land te boycotten? Gelukkig gaat men in Rusland bijvoorbeeld wel fatsoenlijk met homo's om, gedragen ze zich voorbeeldig in Oekraïne, enz....quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zijn daar ook van die slaventoestanden als in Qatar dan?
Ah, op die manier.quote:
Nee dat lijkt mij niet de enige reden.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want dat is de enige reden om een land te boycotten? Gelukkig gaat men in Rusland bijvoorbeeld wel fatsoenlijk met homo's om, gedragen ze zich voorbeeldig in Oekraïne, enz....
Rugby is nog wel leuk.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:58 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb echt het idee dat dat om de paar minuten stil ligt, eigenlijk nooit naar gekeken. Zelfde geld voor de football variant, of basketbal en honkbal (alhoewel we in het laatste trouwens verbazingwekkend goed zijn).quote:
Ik denk dat met Trump het op een gegeven moment nog wel tot een boycot kan komen van het een en ander.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:05 schreef skysherrif het volgende:
Zouden we dan amerika ook moeten boycotten?
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:16 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Het meest treffende bericht dat ik vandaag langs zag komen.
Vast niet, Bart.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik zou het helemaal niet zo gewichtig kunnen schrijven.
Dat zijn de vragen John, dat zijn de vragen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:21 schreef john2406 het volgende:
Er is flink geknipt hier en daar, hebben zich er een paar uit de kast laten lokken?
Als U dat schrijft is dat zo uiteraard.quote:
Helaas moeten wij mededelen dat hierbij de procedure met uw niet zal worden voortgezet.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:18 schreef Ryon het volgende:
https://www.hoemannendenk(...)eert-undercover-pvv/
Dit is ook een mooie. De PVV scoort weer punten.
Het belooft wat als racistische nagelstudio eigenaressen binnen het gewenste profiel vallen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Helaas moeten wij mededelen dat hierbij de procedure met uw niet zal worden voortgezet.
De PVV dankt uw voor de reactie en wenst uw veel succes in de toekomst.
Is ze eigenaar van een racistische nagelstudio?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het belooft wat als racistische nagelstudio eigenaressen binnen het gewenste profiel vallen.
Nee, alleen. Gister en morgen wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je ook iemand om je lekker in te stoppen?
Weet ik niet. Ik had het over racistische nagelstudio eigenaressen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is ze eigenaar van een racistische nagelstudio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |