abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170826227
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel leggen ze het af tegen Denemarken en gaat dat veel van de clichéstemmers weghalen.... Ik zou echt niet verrast zijn, als het niet door gaat. Maar ik heb mezelf wel morgen vrijgegeven ter mentale voorbereiding :7
Het zou me wel zeer verbazen. Maar goed, ik was bij Finland ook verbaasd.

Wat ik niet begrijp is dat je er dan zo gespannen over bent, je vindt het toch helemaal niet goed? Wat kan het jou dan schelen of het doorgaat?
  † In Memoriam † woensdag 10 mei 2017 @ 13:25:07 #202
43556 miss_dynastie
pi_170826293
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 13:22 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Het zou me wel zeer verbazen. Maar goed, ik was bij Finland ook verbaasd.

Wat ik niet begrijp is dat je er dan zo gespannen over bent, je vindt het toch helemaal niet goed? Wat kan het jou dan schelen of het doorgaat?
Servië doet ook mee he. Bovendien ben ik hoe dan ook Songfestival-fan, dus spannend vind ik het altijd. Gister ben ik van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bezig geweest met mijn werk, morgen kan ik de tijd nemen om ervan te genieten :)
pi_170826546
Moet je voor de gein eens zoeken op " review og3ne " en dan met name op YouTube daar krijg je echt kippenvel van. Vooral de zwarte gemeenschap in Amerika is lyrisch over dit nummer.
  woensdag 10 mei 2017 @ 13:40:14 #204
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170826629
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 12:30 schreef Greys het volgende:
Op Finland na hadden de bookies het helemaal goed gisteren.

Og3ne staat in hun semi vierde bij de bookies geloof ik. Dat kan haast niet mis gaan.
Dus wat je zegt is dat Nederland het Finland van de tweede semi kan worden?
Lekker dan. :{
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170826686
Ik heb eurovisiekoorts!

Zit nu op mijn werk alleen maar alle topics te volgen. Odds te checken. En net ging ik helemaal los tegen mijn collega over gisteravond. Over Finland die niet door is. Over Cyprus die niet door had gemoeten. Over de valse uithaal van Australië. Over België, het toplied met een matige performance. Over Griekenland, waarbij de backings haar zang verpesten. Nou ja, you get it. Mijn collega heeft het gisteren niet gezien, maar ze vroeg er zelf naar ;)

Ach, nog 4 dagen. Dan ben ik weer normaal! Tenzij we winnen natuurlijk, dan blijf ik nog wel even jubelen :D :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 mei 2017 @ 13:42:59 #206
163650 Greys
pi_170826698
quote:
12s.gif Op woensdag 10 mei 2017 13:40 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dus wat je zegt is dat Nederland het Finland van de tweede semi kan worden?
Lekker dan. :{
Finland stond lang geen derde bij de bookies, toch? :@ Of wel? :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170826701
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 13:37 schreef MakkieR het volgende:
Moet je voor de gein eens zoeken op " review og3ne " en dan met name op YouTube daar krijg je echt kippenvel van. Vooral de zwarte gemeenschap in Amerika is lyrisch over dit nummer.
Die stemmen alleen niet mee, en ik vraag me af hoe de oostblok-Olga's op de dames gaan reageren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170826764
Ik heb ineens ook weer het gevoel dat het toch niet gaat lukken _O- . Maar dat heb ik elk jaar vlak voor de grote avond. ALS ze de finale niet halen, moet er een petitie komen: OG3NE volgend jaar weer naar het ESF! *O*
~The present is all there is~
  woensdag 10 mei 2017 @ 13:47:07 #209
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170826806
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 13:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Finland stond lang geen derde bij de bookies, toch? :@ Of wel? :X
Weet ik veel, ik volg die bookies niet. Ik snap nog steeds geen hol van odds ed. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170826848
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 13:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Finland stond lang geen derde bij de bookies, toch? :@ Of wel? :X
Volgens mij ging iedereen (nouja, de meerderheid) er vanaf het begin af aan al vanuit dat Finland met twee vingers in de neus de finale zou halen. OG3NE stond er heel anders voor. Die zijn tijdens de repetities ineens omhoog geklommen in de odds. Zolang ik het ESF volg, kan ik me herinneren dat landen die tijdens de repetities ineens verrassen, dat op de avond zelf ook doen. Oke, ik ben wéer gerustgesteld. We gaan gewoon naar de finale morgen ^O^
~The present is all there is~
  woensdag 10 mei 2017 @ 13:50:30 #211
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170826873
quote:
9s.gif Op woensdag 10 mei 2017 13:45 schreef grazz het volgende:
Ik heb ineens ook weer het gevoel dat het toch niet gaat lukken _O- . Maar dat heb ik elk jaar vlak voor de grote avond. ALS ze de finale niet halen, moet er een petitie komen: OG3NE volgend jaar weer naar het ESF! *O*
Want als het niet scoort moet je het nog een keer sturen?
We zijn toch zeker San Marino niet?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170826954
quote:
10s.gif Op woensdag 10 mei 2017 13:50 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Want als het niet scoort moet je het nog een keer sturen?
We zijn toch zeker San Marino niet?
De aanhouder wint uiteindelijk. Zal Valentina ook ooit winnen? Maybe!
~The present is all there is~
  woensdag 10 mei 2017 @ 13:57:41 #214
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170827050
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 13:53 schreef grazz het volgende:

[..]

De aanhouder wint uiteindelijk. Zal Valentina ook ooit winnen? Maybe!
Doet me een beetje denken aan: "Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results."
Zo zouden we ook elk jaar de Toppers kunnen sturen tot ze een keer winnen, ik weet niet of ik wel achter die strategie kan staan. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170827077
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 13:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die stemmen alleen niet mee, en ik vraag me af hoe de oostblok-Olga's op de dames gaan reageren
moet je hier eens naar kijken, echt die man heeft het niet meer...

pi_170827176
Ik denk overigens dat ze top 3 gaan halen komend weekend. Live heeft het nummer zoveel meer impact dan de versie die we al maanden op de radio horen, dat kan alleen maar in hun voordeel werken. Enige minpunt nog steeds vind ik het einde van het lied, dat is zo abrupt helaas.
pi_170827275
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 14:03 schreef byah het volgende:
Ik denk overigens dat ze top 3 gaan halen komend weekend. Live heeft het nummer zoveel meer impact dan de versie die we al maanden op de radio horen, dat kan alleen maar in hun voordeel werken. Enige minpunt nog steeds vind ik het einde van het lied, dat is zo abrupt helaas.
Ik begin steeds meer van dit nummer te houden, het zit juist heel goed in elkaar, precies zoals de man het hierboven uitlegt. een gitaar riff, a break down, melody, een ander de solo gunnen. hij benoemt het allemaal en hij heeft helemaal gelijk. De vraag is of Europeanen de kwaliteit van deze dames zullen begrijpen zoals deze man dat doet.
pi_170827537
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 13:57 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Doet me een beetje denken aan: "Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results."
Zo zouden we ook elk jaar de Toppers kunnen sturen tot ze een keer winnen, ik weet niet of ik wel achter die strategie kan staan. :P
Je eerste zin geldt zeker voor De Toppers :P maar ik vrees dat zelf zij op een gegeven moment zouden winnen, alleen maar om er van af te zijn. En weg is je reputatie op het songfestival ;(

Og3ne though O+ volgend jaar met een nog sterker en moderner lied en....... Ik zwijmel al weg bij het idee. Excuse-moi! Eerst morgen maar ff afwachten. Ze hebben het zuurtje van Wiwi al kunnen overtuigen. Als ze o.a. jou, Greys, TheVulture en miss_dynastie morgen ook in het hart mogen raken >:) moeten ze heel Europa kunnen overtuigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door grazz op 10-05-2017 14:25:39 ]
~The present is all there is~
pi_170827557
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 14:03 schreef byah het volgende:
Ik denk overigens dat ze top 3 gaan halen komend weekend. Live heeft het nummer zoveel meer impact dan de versie die we al maanden op de radio horen, dat kan alleen maar in hun voordeel werken. Enige minpunt nog steeds vind ik het einde van het lied, dat is zo abrupt helaas.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 14:08 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik begin steeds meer van dit nummer te houden, het zit juist heel goed in elkaar, precies zoals de man het hierboven uitlegt. een gitaar riff, a break down, melody, een ander de solo gunnen. hij benoemt het allemaal en hij heeft helemaal gelijk. De vraag is of Europeanen de kwaliteit van deze dames zullen begrijpen zoals deze man dat doet.
:B
~The present is all there is~
  † In Memoriam † woensdag 10 mei 2017 @ 14:24:11 #220
43556 miss_dynastie
pi_170827627
quote:
10s.gif Op woensdag 10 mei 2017 14:19 schreef grazz het volgende:

[..]

Je eerste zin geldt zeker voor De Toppers :P maar ik vrees dat zelf zij op een gegeven moment zouden winnen, alleen maar om er van af te zijn. En weg is je reputatie op het songfestival ;(

Og3ne though O+ volgend jaar met een nog sterker en moderner lied en....... Ik zwijmel al weg bij het idee. Excuse-moi! Eerst morgen maar ff afwachten. Ze hebben het zuurtje van Wiwi al kunnen overtuigen. Als ze o.a. jou, Greys, TheVulture en miss_dynastie ook in het hart mogen raken >:) moeten ze heel Europa kunnen overtuigen.
Huh? Mij hebben ze niet geraakt hoor.
  woensdag 10 mei 2017 @ 14:24:14 #221
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_170827628
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 13:59 schreef MakkieR het volgende:

[..]

moet je hier eens naar kijken, echt die man heeft het niet meer...

Wel met het kleine verschilletje dat het een beter nummer is :P , maar het komt goed, mensen. Diep inademen door de neus en vervolgens rustig door de mond uitademen!
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_170827656
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Huh? Mij hebben ze niet geraakt hoor.
Ik bedoel morgen. :P
~The present is all there is~
  woensdag 10 mei 2017 @ 14:26:33 #223
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170827683
quote:
10s.gif Op woensdag 10 mei 2017 14:19 schreef grazz het volgende:

[..]

Je eerste zin geldt zeker voor De Toppers :P maar ik vrees dat zelf zij op een gegeven moment zouden winnen, alleen maar om er van af te zijn. En weg is je reputatie op het songfestival ;(
Ik denk eerder dat de EBU ons het lidmaatschap afpakt om van ze af te zijn. :D
quote:
Og3ne though O+ volgend jaar met een nog sterker en moderner lied en....... Ik zwijmel al weg bij het idee. Excuse-moi! Eerst morgen maar ff afwachten. Ze hebben het zuurtje van Wiwi al kunnen overtuigen. Als ze o.a. jou, Greys, TheVulture en miss_dynastie ook in het hart mogen raken >:) moeten ze heel Europa kunnen overtuigen.
Ok doen we het zo: Pas als ze Greys, TheVulture, miss_dynastie én mij in het hart geraakt en overtuigd hebben, mogen ze misschien nog een keer. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † woensdag 10 mei 2017 @ 14:29:20 #224
43556 miss_dynastie
pi_170827740
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 14:26 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat de EBU ons het lidmaatschap afpakt om van ze af te zijn. :D

[..]

Ok doen we het zo: Pas als ze Greys, TheVulture, miss_dynastie én mij in het hart geraakt en overtuigd hebben, mogen ze misschien nog een keer. :P
De enige manier waarop ze mij in mijn hart raken, is wanneer ze heel handig worden met pijl en boog. Of wanneer die engel dwars door de tv schiet, hop, mijn hart in _O-
  woensdag 10 mei 2017 @ 14:29:57 #225
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170827749
Why yoooooooohooooooooeeeeeeeee w/ w/ w/ w/
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')