Dat moet je toch wel al bij elkaar kunnen verdienen in de zomervakantie?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is 450 per maand, 3 maanden eerder dan september is 1300 euro... moet ook nog geld hebben om het liefst in 1 keer collegegeld te betalen en boeken. Kom je bij elkaar op zo'n 3600 euro uit. Nog wat nieuw meubilair, 4000 euro. Dus ik moet wel een klein beetje op de kosten letten
Nee er was al eens eentje voor, ben er niet happig op trouwens.quote:
Zeker, maar ondanks dat blijft 1300 euro best veel geld voor me, maar ik laat het idd geen struikelblok zijn. Behalve als de wifi kut isquote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat moet je toch wel al bij elkaar kunnen verdienen in de zomervakantie?
Hoe is de OV verbinding naar de uni vanuit jullie contreien?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker, maar ondanks dat blijft 1300 euro best veel geld voor me, maar ik laat het idd geen struikelblok zijn. Behalve als de wifi kut is
Wat is er mis met het correct geschreven 'café'?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nee er was al eens eentje voor, ben er niet happig op trouwens.
Kijk eens naar polcafe dat is wel verbeterd naar mijn mening.
Boel geld ja.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker, maar ondanks dat blijft 1300 euro best veel geld voor me, maar ik laat het idd geen struikelblok zijn. Behalve als de wifi kut is
vanuit waar ik woon, is het naar rotterdam zuidplein 1.15 uur met de bus.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoe is de OV verbinding naar de uni vanuit jullie contreien?
Omdat het geen 'café is!quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat is er mis met het correct geschreven 'café'?
Met een lifestyle coach.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ik moet maar eens tien kilo verliezen.
Hoe doen hippe mensen dat tegenwoordig?
Je ziet toch hoe ik het schrijf of niet, dacht dat ik op block stond bij jouw, wat reageer je dan op iets wat je niet zien kunt!quote:
Gewoon vetslurpen bij de plastisch chirurg en dan iedereen vertellen dat het komt omdat je nu yoga doet en 6 liter water drinkt.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
En dan nog 20 minuten met de metro naar Kralingse Zoom en 10 minuten lopen naar de uni. Van 3:30 reistijd per dag wordt je niet vrolijk, dus ik denk dat je het beste de kamer toch al kunt nemen. Maar het is jammer van het geld ja, is toch een mooie vakantie in feite.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
vanuit waar ik woon, is het naar rotterdam zuidplein 1.15 uur met de bus.
Buiten dat wil ik echt niet nog een jaar in burgh haamstede wonenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En dan nog 20 minuten met de metro van Kralingse Zoom en 10 minuten lopen naar de uni. Van 3:30 reistijd per dag wordt je niet vrolijk, dus ik denk dat je het beste de kamer toch al kunt nemen. Maar het is jammer van het geld ja, is toch een mooie vakantie in feite.
Minder pizza vreten en meer bewegen, bolle.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Hihi, dat is inderdaad de millennial-manier.quote:
1 uur en 9 minuten?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
vanuit waar ik woon, is het naar rotterdam zuidplein 1.15 uur met de bus.
De prijzen bij die lui zijn niet misselijk. Bovendien wordt het enkel vergoed voor mensen zonder wilskracht.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gewoon vetslurpen bij de plastisch chirurg en dan iedereen vertellen dat het komt omdat je nu yoga doet en 6 liter water drinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |