Fixed.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:50 schreef hollandia02 het volgende:
Onderhand is de stad al bekend geloof ik...
Half jaar per deeltje ongeveer.quote:
quote:
Lees dit alles hier op Newsmonkey!quote:Wat valt er te zeggen over die 18 deelnemers? Wat kunnen we vanavond zoal verwachten? Ik heb vakkundig en voorzichtig één heel memorabele regel tekst uit ieder nummer geplukt. Zo hoeft u vanavond alvast niet op de teksten te letten - want u kent ze dan reeds. Naar eigen traditie geef ik ook aan iedere performance een prijs. Hier telt immers: deelnemen is belachelijker dan winnen.
Gelezen, leuk geschreven.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:38 schreef bogtrotter het volgende:
Nieuwe thread, nieuwe kans om mezelf even te promoten.
Elk jaar schrijf ik een samenvatting van de acts die dit jaar deelnemen, met allerlei nuttige informatie waarmee je kan uitpakken op je eigen feestje, maar ook met dwaze grapjes. Mijn voorbeschouwing van de eerste halve finale (nog maar vier-en-een-half uur te gaan!) staat online.
[..]
Lees dit alles hier op Newsmonkey!
Tuurlijk. Zowel België als UK moeten vanavond ook. Uk zit al in finale maar vanavond vast een stukje.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 18:29 schreef Ewelina het volgende:
Wordt de halve finale ook uitgezonden op België of op de BBC ? /lui![]()
Ik haat het commentaar van Jan Smit en kijk het liever ergens anders.
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zowel België als UK moeten vanavond ook. Uk zit al in finale maar vanavond vast een stukje.
Ik ben zo gelukkig met mijn 3 BBC-zenders.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 18:35 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel nu door jou, denk dat ik inderdaad ook maar BBC kijk. Graham Norton
Graham Norton deed toch altijd alleen de finale?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 18:35 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel nu door jou, denk dat ik inderdaad ook maar BBC kijk. Graham Norton
Echt?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 18:41 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Graham Norton deed toch altijd alleen de finale?
'U heeft misschien ooit al eens iemand horen zeggen dat het Songfestival "iets voor homo’s is”, en als u dan naar Montenegro keek, dan dacht u misschien telkens “oh ja, waar zijn die homo’s dan wel?”, wel ja, blijkt dat ze daar gewoon aan het sparen waren voor deze uitbundige kameraad.'quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:38 schreef bogtrotter het volgende:
Elk jaar schrijf ik een samenvatting van de acts die dit jaar deelnemen, met allerlei nuttige informatie waarmee je kan uitpakken op je eigen feestje, maar ook met dwaze grapjes. Mijn voorbeschouwing van de eerste halve finale (nog maar vier-en-een-half uur te gaan!) staat online.
[..]
De jouwe was ook weer super trouwens!quote:Op dinsdag 9 mei 2017 18:58 schreef Cee het volgende:
[..]
'U heeft misschien ooit al eens iemand horen zeggen dat het Songfestival "iets voor homo’s is”, en als u dan naar Montenegro keek, dan dacht u misschien telkens “oh ja, waar zijn die homo’s dan wel?”, wel ja, blijkt dat ze daar gewoon aan het sparen waren voor deze uitbundige kameraad.'
Trouw met me.
Dank je.quote:
Erg leuk en erg uitgebreid!quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:38 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |