Ik denk als je het hard speelt dat je wel recht hebt op garantie, zoals Stoney3K al zegt iets waar heel veel tijd in gaat zitten.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:44 schreef Bleie het volgende:
Ik kan dat verwisselen echt niet zelf (en mijn man nog veel minder). Daar moet ik dus iemand voor inhuren, dus er komen sowieso arbeidskosten bij.
Ik kan aan de hand van de foto's niet bepalen hoe oppervlakkig of diep de roest is, foto 2 ziet er volgensmij aardig diep uit. wat TS kan doen is proberen de roest weg te krabben, (maar als het al erg diep is bestaat de kans dat je lekkage krijgt).quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:58 schreef machtpen het volgende:
Is roest aan de buitenkant daardoor zal de radiator niet klappen. Schilderen is goed te doen , als de roest er weer doorheen komt, opnieuw schilderen.
Wil je iets beter schilderen dan kun je een waterdichte 2k primer gebruiken , bij goed voorwerk zal de roest niet meer terugkomen.
Want roest aan de buitenkant blijft aan de buitenkant?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:58 schreef machtpen het volgende:
Is roest aan de buitenkant daardoor zal de radiator niet klappen. Schilderen is goed te doen , als de roest er weer doorheen komt, opnieuw schilderen.
Wil je iets beter schilderen dan kun je een waterdichte 2k primer gebruiken , bij goed voorwerk zal de roest niet meer terugkomen.
Probeer maar eens te bewijzen dat hij al jaren aan het roesten is.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:33 schreef hottentot het volgende:
Tja, garantie? Dit is niet van de laatste weken, dit ding is al veel langer aan het roesten.
Bewijslast ligt bij TSquote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:34 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Probeer maar eens te bewijzen dat hij al jaren aan het roesten is.
Beter probeert de TS eerst zelf met een schroevendraaier hoever ze er in kan prikken, voordat ze de conclusie van de loodgieter - die er belang bij heeft een radiator te verkopen - overneemt.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:18 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Als een loodgieter zegt dat hij op barsten staat, is het niet op te lossen met een likje verf.
Prik, lek. Oeps!quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:37 schreef vaduz het volgende:
[..]
Beter probeert de TS eerst zelf met een schroevendraaier hoever ze er in kan prikken, voordat ze de conclusie van de loodgieter - die er belang bij heeft een radiator te verkopen - overneemt.
Dat bedoel ik, hoe gaat TS bewijzen dat die radiator al jaren aan het roesten is?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:37 schreef hottentot het volgende:
[..]
Bewijslast ligt bij TS
Leverancier: Ja, nou ik zie duidelijk dat door uw gedrag de radiator niet heeft kunnen drogen na het gebruik van de ruimte, daar kunnen ze natuurlijk niet tegen.
Tja, als de radiator echt rot is, zat dat er sowieso dan al aan te komen. Verder is de winter al voorbij.quote:
Gaat lastig worden. De TS kan proberen het op non-conformiteit te gooien en hopen dat de project-ontwikkelaar daar in mee gaat.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:40 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hoe gaat TS bewijzen dat die radiator al jaren aan het roesten is?
Wat maakt dat uit, als je hem lek prikt stroomt in de zomer en in de winter het water (heel veel water) zo je badkamer in.quote:
En dan moet je in alle haast op zoek naar een andere radiator.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:40 schreef vaduz het volgende:
[..]
Tja, als de radiator echt rot is, zat dat er sowieso dan al aan te komen. Verder is de winter al voorbij.
Je moet dan ook eerst afdoppen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:42 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit, als je hem lek prikt stroomt in de zomer en in de winter het water (heel veel water) zo je badkamer in.
Precies. Dan moet je hopen op coulance,(iets wat ik eigenlijk niet zo snel zie gebeuren) of een rechtzaak beginnen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:41 schreef vaduz het volgende:
[..]
Gaat lastig worden. De TS kan proberen het op non-conformiteit te gooien en hopen dat de project-ontwikkelaar daar in mee gaat.
Dus eerst moeten ze een loodgieter laten komen om hem af te doppen, (kunnen ze niet zelf haal ik uit het verhaal) vervolgens gaan prikken in de radiator, en als ze hem lek prikken (of niet) mag de loodgieter weer komen, om de boel weer aan te sluiten?quote:
Wat een aperte onzin ben je aan het verkondigen. Zo'n beetje in al je post's in dit topic...quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:45 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Precies. Dan moet je hopen op coulance,(iets wat ik eigenlijk niet zo snel zie gebeuren) of een rechtzaak beginnen.
Rechtzaken zo als deze hebben over het algemeen geen zin.
Ze kosten ook meer dan dat het ooit oplevert.
Ben ik trouwens de enige die 2 jaar garantie op een radiator wel heel erg kort vind?
Van wat ik op internet zie, zijn de garantietermijnen van de meeste fabrikanten veel langer.
Vertel?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:50 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wat een aperte onzin ben je aan het verkondigen. Zo'n beetje in al je post's in dit topic...
Goede onderbouwing wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 17:05 schreef machtpen het volgende:
[..]
Vooral je ulbo-zwakstroom uitleg over roest is hilarisch.
Kan chloorcorrosie veroorzaken.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 17:17 schreef Fe2O3 het volgende:
Maak je hem wel eens schoon met chloor of een HG schimmel weg iets?
Chloor + staal = roest, vrij rap al ook trouwens. Denk dat hier gewoon gevalletje is van een radiator die eigenlijk niet in een badkamer thuis hoort + vochtige ruimte.quote:
Ja, afhankelijk van de REDOX- potentiaal.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 18:45 schreef Fe2O3 het volgende:
Chloor + staal = roest, vrij rap al ook trouwens.
Zolang een radiator niet van buitenaf beschadigd raakt, of van binnen uit door zuurstofcorrosie wordt aangetast, kan ie natuurlijk 10-tallen jaren mee. Maar volgens mij is dit én een oud exemplaar én een beschadigd ding (door wat of wie dan ook).quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:45 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die 2 jaar garantie op een radiator wel heel erg kort vind?
Van wat ik op internet zie, zijn de garantietermijnen van de meeste fabrikanten veel langer.
kun je rekenen hahaquote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:41 schreef vaduz het volgende:
[..]
Gaat lastig worden. De TS kan proberen het op non-conformiteit te gooien en hopen dat de project-ontwikkelaar daar in mee gaat.
Je zou eerst even proberen de roest wat weg te schuren. Een loodgieter kan inderdaad veel vertellen. Misschien valt het wel mee.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:37 schreef vaduz het volgende:
[..]
Beter probeert de TS eerst zelf met een schroevendraaier hoever ze er in kan prikken, voordat ze de conclusie van de loodgieter - die er belang bij heeft een radiator te verkopen - overneemt.
Even voor de goede orde: hoe kun je een radiator "onjuist" gebruiken? Of bedoel je dat het ding w.s. van pisbakkenijzer is gemaakt en daarom niet geschikt is voor een natte ruimte?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:29 schreef Deshain het volgende:
Typisch geval van onjuist gebruik icm de goedkoopste materialen die voorhanden zijn.
Nou dit bijvoorbeeld:quote:
Je hebt zo te lezen weinig verstand van consumentenrecht maar je doet toch alsof je er cum laude in afgestudeerd bent. Je zet daarmee mensen op het verkeerde spoor. En er vanuit gaande dat je TS wilt helpen moet je niet zomaar wat schrijven.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:18 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Garantieverhaal, als de garantie in 2013 verlopen is, heb je logischerwijs geen garantie meer.
Er is inderdaad zo iets als verwachte levensduur, maar dan moet je een rechtzaak beginnen die veel geld kost.
Als je rolt in het geld, vooral doen, anders gewoon vergeten.
Hem niet installeren en exploiteren conform de instructies van de fabrikant.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: hoe kun je een radiator "onjuist" gebruiken?
Eerder onzorgvuldigheid tijdens transport en/of de montage, waardoor al voor ingebruikname de lak beschadigd was. Met een fatsoenlijke, gesloten laklaag gaat zo'n ding zelfs in de douchecabine veel langer dan 6 jaar mee.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:29 schreef Deshain het volgende:
Typisch geval van onjuist gebruik icm de goedkoopste materialen die voorhanden zijn.
Maar je woning is toch onder garantie gebouwd (GIW, SGK, Woningborg) neem ik aan? Schrijf die eens aan, als zij aangeven dat je geen kans hebt dan zou ik het lekker laten en zelf een RVS radiator kopen en ophangen.
Bij installeren kan ik me nog iets voorstellen, (alhoewel onjuist installeren niet direct tot roestvorming zou leiden), maar wat kan je als voorbeeld van onjuist exploiteren noemen?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:39 schreef vaduz het volgende:
Hem niet installeren en exploiteren conform de instructies van de fabrikant.
"Exploiteren"? Het is geen strandtent. En hij heeft hem niet zelf geïnstalleerd dus het is zijn probleem in principe niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:39 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hem niet installeren en exploiteren conform de instructies van de fabrikant.
Beter kan ik het niet verwoorden. I onze "tijdloze" badkamer hangt een jaren '80 radiator, met handdoeken e.d. er tegen. Geen spoortje roest.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:39 schreef Ivo1985 het volgende:
Eerder onzorgvuldigheid tijdens transport en/of de montage, waardoor al voor ingebruikname de lak beschadigd was. Met een fatsoenlijke, gesloten laklaag gaat zo'n ding zelfs in de douchecabine veel langer dan 6 jaar mee.
Er zoutzuur overheen kieperen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:42 schreef blomke het volgende:
[..]
Bij installeren kan ik me nog iets voorstellen, (alhoewel onjuist installeren niet direct tot roestvorming zou leiden), maar wat kan je als voorbeeld van onjuist exploiteren noemen?
Zij...quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:43 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
"Exploiteren"? Het is geen strandtent. En hij heeft hem niet zelf geïnstalleerd dus het is zijn probleem in principe niet.
Dan is dat al helemaal onwaarschijnlijk.quote:
Ik doe alsof ik er cum laude in ben afgestudeerd? Hoe dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou dit bijvoorbeeld:
[..]
Je hebt zo te lezen weinig verstand van consumentenrecht maar je doet toch alsof je er cum laude in afgestudeerd bent. Je zet daarmee mensen op het verkeerde spoor. En er vanuit gaande dat je TS wilt helpen moet je niet zomaar wat schrijven.
Haar man is nog onwaarschijnlijker blijkbaar..quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:48 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dan is dat al helemaal onwaarschijnlijk.
Nou kijk, je doet net alsof men kansloos is als de garantie is verlopen. Dat is niet zo. En om je recht te halen is doorgaans geen rechtszaak nodig en het kost ook geen bakken met geld zoals jij beweert. Dat je het vaak gezien hebt betekent niet dat het zo moet gaan. De meeste mensen kennen hun rechten slecht en/of willen er weinig moeite voor doen om hun recht te krijgen. En zoals jij het brengt wordt dat beeld versterkt voor hen en verandert er niets.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:53 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik er cum laude in ben afgestudeerd? Hoe dan?
Ik heb dit soort zaken wel vaker gezien. Dus uit die ervaring spreek ik. Het is meestal de moeite gewoon niet waard.
Vertel dan ook even hoe ik mensen op het verkeerde spoor zet?
Maar je vertelt dan niet ff welk recht je wel hebt. Jij bedoelt dat je in Nederland eigenlijk garantie hebt voor de te verwachten levensduur van het product (als ik het goed verwoord) neem ik aan? Van b.v. een tv mag je verwachten dat hij langer dan 2 jaar meegaat, dus als hij na 2,5 jaar kapot gaat (en het is niet je eigen schuld) dan heb je nog gewoon garantie.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:57 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou kijk, je doet net alsof men kansloos is als de garantie is verlopen. Dat is niet zo. En om je recht te halen is doorgaans geen rechtszaak nodig en het kost ook geen bakken met geld zoals jij beweert. Dat je het vaak gezien hebt betekent niet dat het zo moet gaan. De meeste mensen kennen hun rechten slecht en/of willen er weinig moeite voor doen om hun recht te krijgen. En zoals jij het brengt wordt dat beeld versterkt voor hen en verandert er niets.
Inderdaad. Non-conformiteit. Een radiator is geen wegwerpartikel en veel fabrikanten geven 10 jaar garantie. Dat geeft aan dat die 2 jaar een lachertje is in dit metier. Iemand is hier aan het besparen geweest.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:00 schreef bladieblapompom het volgende:
[..]
Maar je vertelt dan niet ff welk recht je wel hebt. Jij bedoelt dat je in Nederland eigenlijk garantie hebt voor de te verwachten levensduur van het product (als ik het goed verwoord) neem ik aan? Van b.v. een tv mag je verwachten dat hij langer dan 2 jaar meegaat, dus als hij na 2,5 jaar kapot gaat (en het is niet je eigen schuld) dan heb je nog gewoon garantie.
Van een radiator mag je dat ook verwachten.
Oke, fair enough.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:57 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou kijk, je doet net alsof men kansloos is als de garantie is verlopen. Dat is niet zo. En om je recht te halen is doorgaans geen rechtszaak nodig en het kost ook geen bakken met geld zoals jij beweert. Dat je het vaak gezien hebt betekent niet dat het zo moet gaan. De meeste mensen kennen hun rechten slecht en/of willen er weinig moeite voor doen om hun recht te krijgen. En zoals jij het brengt wordt dat beeld versterkt voor hen en verandert er niets.
Wel merkte je terecht op dat 2 jaar garantie op een radiator weinig is. Ik zou het zelfs misdadig noemen en daar nooit voor kiezen. Het is goedkope meuk w.s. die ook nog eens ongeschikt is in een badkamer. De bouwer en/of aannemer heeft duidelijk bespaard. Er is wellicht ook een AGPO ferroli ketel.
Zoals Deshain opmerkte heeft hij w.s. wel iets als GIW, SGK, Woningborg en dan krijgt hij gewoon gratis een nieuwe. Ik weet niet of TS dat al genoemd of ontkend heeft. En hoe het met de andere radiatoren zit. Ik vind dat altijd zeer verkeerde besparingen waar w.s. iemand anders dan TS beter aan is geworden.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:21 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Oke, fair enough.
Maar ik blijf er bij, dat je voor een (normale, goedkope) radiator niet zo veel moeite moet doen.
Een nieuwe radiator is niet zo duur. Als het nou om een duur product gaat zou ik het ook niet zomaar zeggen.
Een nieuwe radiator (zal ook geen geweldige kwaliteit zijn) kost nog geen 200 euro. Neem dan aan dat het geen heel grote radiator is.
Als deze radiator bijvoorbeeld ook 200 gekost heeft. Er is meer dan 5 jaar gebruik van gemaakt.
Wat denk je dat je dan nog terug krijgt? 50 euro?
Is gewoon niet de moeite waard.
Giw geeft twee jaarquote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:25 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zoals Deshain opmerkte heeft hij w.s. wel iets als GIW, SGK, Woningborg en dan krijgt hij gewoon gratis een nieuwe. Ik weet niet of TS dat al genoemd of ontkend heeft. En hoe het met de andere radiatoren zit. Ik vind dat altijd zeer verkeerde besparingen waar w.s. iemand anders dan TS beter aan is geworden.
Dit is belangrijker:quote:
Of een combinatie van de twee keuzes.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: hoe kun je een radiator "onjuist" gebruiken? Of bedoel je dat het ding w.s. van pisbakkenijzer is gemaakt en daarom niet geschikt is voor een natte ruimte?
Ik geloof het meteen. Maar voor iets meer heb je er 1 die niet roest. Ik begrijp het echt niet (behalve wegens prijstechnische redenen..) waarom men daarvoor kiest en men dat accepteert.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:47 schreef Deshain het volgende:
[..]
Of een combinatie van de twee keuzes.
Je moet je badkamer na het douchen sterk ventileren dmv de MV en nadrogen (tegels en radiator met een trekker/doek afdoen) en je natte handdoek buiten de badkamer wegleggen. Absoluut geen natte handdoeken op de radiator drogen (ook niet op een 'handdoekradiator', die zijn voor droge handdoeken).
Een niet gegalvaniseerde/RVS radiator in een te natte badkamer vergaat gewoon binnen deze tijd die TS aangeeft.
1000 keer per jaar 50 euro besparen is toch geld, als je alle eventuele garantieclaims die doorgezet worden afhandelt/afkoopt/afwijst hou je ongeveer 999 keer 50 euro in je portemonnee.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:49 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik geloof het meteen. Maar voor iets meer heb je er 1 die niet roest. Ik begrijp het echt niet (behalve wegens prijstechnische redenen..) waarom men daarvoor kiest en men dat accepteert.
Zeer zeker. Maar goed, dan hoor ik weer: heb je hem weer met zijn complotten der graaiers.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:04 schreef Deshain het volgende:
[..]
1000 keer per jaar 50 euro besparen is toch geld, als je alle eventuele garantieclaims die doorgezet worden afhandelt/afkoopt/afwijst hou je ongeveer 999 keer 50 euro in je portemonnee.
Hammeritequote:Op dinsdag 9 mei 2017 17:12 schreef Joene het volgende:
Ziet er niet uit alsof hammerite het niet kan oplossen
Als het bij buren ook zo is dan kan je collectief iets doen. En 2 jaar op een radiator kan gewoon niet. En zoals gezegd: het houdt niet op bij garantie. Je hebt recht op een deugdelijk product. En dat is dit w.s. niet. Temeer omdat het ding niet in een natte ruimte thuishoort. Het is vreemd dat dit de inspectie niet is opgevallen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:16 schreef Bleie het volgende:
Ben ik weer. De GIW is kennelijk maar twee jaar op de radiatoren.
Ik heb geen idee hoe lang dit al zo is; ik kijk nooit naar de onderkant van mijn radiatoren. Ik zal wel eens vragen of er meer buren last van hebben.
Ik ga er denk ik nog wel een mail aan wijden waarin ik een beroep doe op non-conformiteit, maar een rechtzaak is het me zeker niet waard.
Dank allemaal!
Visuele inspectie... Kan je niet door de laklaag heen kijken. En dan al ervan uitgaande dat er een deskundig iemand bij was.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:20 schreef Bart2002 het volgende:
Het is vreemd dat dit de inspectie niet is opgevallen.
Dat "dus" is niet terecht. Hij maakt zich er vanaf. Ik snap dat het misschien alle moeite niet waard is maar zo komt hij er mee weg. Lekker makkelijk. Lekker goedkoop. Zie daarvoor #65 van Deshain.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:32 schreef Bleie het volgende:
Ik heb daarop de projectontwikkelaar benaderd; het lijkt mij nogal snel. Deze beroept zich er echter op dat de garantietermijn in 2013 is verlopen, en dat zij dus niets voor me kunnen doen.
Ik bedoel eigenlijk inspectie van de specs. De technische keuring zeg maar. Ook of de installatie geleverd is waar men voor betaalt. Als die radiator voor b.v. 600 euro in de boeken staat omdat dat zo afgesproken is en je plaatst een (ongeschikt) lel van 100 euro, daar zou toch controle op moeten zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:30 schreef Deshain het volgende:
[..]
Visuele inspectie... Kan je niet door de laklaag heen kijken. En dan al ervan uitgaande dat er een deskundig iemand bij was.
Aan de nadere kant, die had je bij oplevering al verteld wat er misgaat als je hem niet goed onderhoudt.
Maar de ontstane roest is ook niet van de laatste week.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:30 schreef Deshain het volgende:
[..]
Visuele inspectie... Kan je niet door de laklaag heen kijken. En dan al ervan uitgaande dat er een deskundig iemand bij was.
Aan de nadere kant, die had je bij oplevering al verteld wat er misgaat als je hem niet goed onderhoudt.
Dit is wat je aan je fabrieksgarantie hebt:quote:Bewijslast bij ondeugdelijk product
Als er iets mis is met een product binnen 6 maanden na aankoop, moet de verkoper bewijzen dat dit uw schuld is. Bijvoorbeeld door aan te tonen dat u het product niet goed heeft gebruikt.
Gaat het product na 6 maanden of langer kapot? Dan moet u bewijzen dat dit niet uw schuld is en dat het aan het product ligt.
quote:Fabrieksgarantie en verkopersgarantie
Een fabrieksgarantie of verkopersgarantie is een aanvulling op de wettelijke garantie die u al heeft. Deze extra garantie geldt voor een bepaalde tijd, bijvoorbeeld voor een jaar. Gaat een product stuk na 6 maanden na aankoop maar binnen de garantie, dan hoeft u niet aan te tonen dat het niet uw schuld is. In het garantiebewijs staat waar u recht op heeft en voor welke periode.
Hoe zie je de praktische invulling hiervan voor je? Wat je omschrijft is puur theoretisch/hypothetisch een goed plan maar in werkelijkheid niet uitvoerbaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk inspectie van de specs. De technische keuring zeg maar. Ook of de installatie geleverd is waar men voor betaalt. Als die radiator voor b.v. 600 euro in de boeken staat omdat dat zo afgesproken is en je plaatst een (ongeschikt) lel van 100 euro, daar zou toch controle op moeten zijn.
Temeer daar een (bijv.) VEH-inspecteur op de buitenzijde afgaat en alleen visueel beoordeelt.quote:Op woensdag 10 mei 2017 09:51 schreef Deshain het volgende:
Hoe zie je de praktische invulling hiervan voor je? Wat je omschrijft is puur theoretisch/hypothetisch een goed plan maar in werkelijkheid niet uitvoerbaar.
Radiator is waarsch. niets mis mee, er had alleen een andere opgehangen moeten worden in een badkamerquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:16 schreef Bleie het volgende:
Ben ik weer. De GIW is kennelijk maar twee jaar op de radiatoren.
Ik heb geen idee hoe lang dit al zo is; ik kijk nooit naar de onderkant van mijn radiatoren. Ik zal wel eens vragen of er meer buren last van hebben.
Ik ga er denk ik nog wel een mail aan wijden waarin ik een beroep doe op non-conformiteit, maar een rechtzaak is het me zeker niet waard.
Dank allemaal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |