Ik denk als je het hard speelt dat je wel recht hebt op garantie, zoals Stoney3K al zegt iets waar heel veel tijd in gaat zitten.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:44 schreef Bleie het volgende:
Ik kan dat verwisselen echt niet zelf (en mijn man nog veel minder). Daar moet ik dus iemand voor inhuren, dus er komen sowieso arbeidskosten bij.
Ik kan aan de hand van de foto's niet bepalen hoe oppervlakkig of diep de roest is, foto 2 ziet er volgensmij aardig diep uit. wat TS kan doen is proberen de roest weg te krabben, (maar als het al erg diep is bestaat de kans dat je lekkage krijgt).quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:58 schreef machtpen het volgende:
Is roest aan de buitenkant daardoor zal de radiator niet klappen. Schilderen is goed te doen , als de roest er weer doorheen komt, opnieuw schilderen.
Wil je iets beter schilderen dan kun je een waterdichte 2k primer gebruiken , bij goed voorwerk zal de roest niet meer terugkomen.
Want roest aan de buitenkant blijft aan de buitenkant?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:58 schreef machtpen het volgende:
Is roest aan de buitenkant daardoor zal de radiator niet klappen. Schilderen is goed te doen , als de roest er weer doorheen komt, opnieuw schilderen.
Wil je iets beter schilderen dan kun je een waterdichte 2k primer gebruiken , bij goed voorwerk zal de roest niet meer terugkomen.
Probeer maar eens te bewijzen dat hij al jaren aan het roesten is.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:33 schreef hottentot het volgende:
Tja, garantie? Dit is niet van de laatste weken, dit ding is al veel langer aan het roesten.
Bewijslast ligt bij TSquote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:34 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Probeer maar eens te bewijzen dat hij al jaren aan het roesten is.
Beter probeert de TS eerst zelf met een schroevendraaier hoever ze er in kan prikken, voordat ze de conclusie van de loodgieter - die er belang bij heeft een radiator te verkopen - overneemt.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:18 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Als een loodgieter zegt dat hij op barsten staat, is het niet op te lossen met een likje verf.
Prik, lek. Oeps!quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:37 schreef vaduz het volgende:
[..]
Beter probeert de TS eerst zelf met een schroevendraaier hoever ze er in kan prikken, voordat ze de conclusie van de loodgieter - die er belang bij heeft een radiator te verkopen - overneemt.
Dat bedoel ik, hoe gaat TS bewijzen dat die radiator al jaren aan het roesten is?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:37 schreef hottentot het volgende:
[..]
Bewijslast ligt bij TS
Leverancier: Ja, nou ik zie duidelijk dat door uw gedrag de radiator niet heeft kunnen drogen na het gebruik van de ruimte, daar kunnen ze natuurlijk niet tegen.
Tja, als de radiator echt rot is, zat dat er sowieso dan al aan te komen. Verder is de winter al voorbij.quote:
Gaat lastig worden. De TS kan proberen het op non-conformiteit te gooien en hopen dat de project-ontwikkelaar daar in mee gaat.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:40 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hoe gaat TS bewijzen dat die radiator al jaren aan het roesten is?
Wat maakt dat uit, als je hem lek prikt stroomt in de zomer en in de winter het water (heel veel water) zo je badkamer in.quote:
En dan moet je in alle haast op zoek naar een andere radiator.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:40 schreef vaduz het volgende:
[..]
Tja, als de radiator echt rot is, zat dat er sowieso dan al aan te komen. Verder is de winter al voorbij.
Je moet dan ook eerst afdoppen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:42 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit, als je hem lek prikt stroomt in de zomer en in de winter het water (heel veel water) zo je badkamer in.
Precies. Dan moet je hopen op coulance,(iets wat ik eigenlijk niet zo snel zie gebeuren) of een rechtzaak beginnen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:41 schreef vaduz het volgende:
[..]
Gaat lastig worden. De TS kan proberen het op non-conformiteit te gooien en hopen dat de project-ontwikkelaar daar in mee gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |