Er komen bij mij ineens heel andere voorkeuren bovendrijven dan vooraf. Sommige nummers zijn live echt vakkundig om zeep geholpen, zoals België. En Slovenië, dat ik eigenlijk weinig aan vond, staat ineens als een huis.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De samenvatting voor het stemmen is nu, eens kijken wat er een beetje te pruimen is...
Het is wel handig wanneer je ook kan zingenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
Sommige nummers zijn live echt vakkundig om zeep geholpen, zoals België. En Slovenië, dat ik eigenlijk weinig aan vond, staat ineens als een huis.
waar kijk ik naar?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tijdelijk, tot en met zaterdag. Draait allemaal hier om:
dat hoor ik ook.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:57 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een Italiaan aan zijn naam te zien.
owquote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het begint met een S en eindigt op ongfestival
blokkeer het met een redequote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat hoor je als DJ toch wel te weten![]()
Moet niet hèquote:
Gewoon even een vraagje, wie bedoelde je met de dienstdoende DJ?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
Wie is vanavond trouwens de dienstdoende DJ en waarom heeft -ie zich nog niet in het topic gemeld?
De avond is zowat voorbij.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon even een vraagje, wie bedoelde je met de dienstdoende DJ?
* knokkels meldt zich toch maar. Slaap is ook weer zo overrated
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |