Van dit nummer kippenvelquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tricky, altijd goed![]()
En leuk bruggetje richting Sans Remission
Aangenaam.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tricky, altijd goed![]()
En leuk bruggetje richting Sans Remission
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:43 schreef anotherRandomdude het volgende:
Heb vannacht al 4 broodjes gegeten en begin nu al weer trek te krijgen
Welk deel van Limburg kom je?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:43 schreef anotherRandomdude het volgende:
Voerrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:43 schreef anotherRandomdude het volgende:
HBquote:
Stien, Opperuilquote:
Leuk ! want mooie muziekjesquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:50 schreef knokkels het volgende:
Het had zo moeten zijn dat ik wat mappen kwijtraakte, ik kom nu allemaal mappen uit mijn old days rond 2000-2003 tegen
Ik hoop tot zover welquote:
Tsja bij mijn weten begroet je elkaar toch zo in de nachtquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hoop tot zover wel![]()
Of was dat een goede nacht als in: Welterusten?
Die naam komt me extreem bekend voor jaquote:
Ook ivm Nightmares on Waxquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die naam komt me extreem bekend voor ja
Link ik die ergens aan? Nog niet
Goede titel, maar die ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook ivm Nightmares on Wax![]()
![]()
En ken je dit nummer?
Mama Oliver East West Stoned Together
Is eigenlijk van Kruder & Dorfemeister volgens mijquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goede titel, maar die ken ik dan weer niet
Oww.. wacht.. Ja inderdaadquote:Op dinsdag 9 mei 2017 04:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is eigenlijk van Kruder & Dorfemeister volgens mij
Althans : dat begreep ik
Heel erg mooi nummerquote:Op dinsdag 9 mei 2017 04:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oww.. wacht.. Ja inderdaad![]()
* knokkels zoekt
Stond nog op manualquote:
Ik was vroeger helemaal into deze muziek voor een klein tijdje, nét voordat mijn harddisk het begaf. Toen kon ik het niet meer terugvindenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:42 schreef puzziepie het volgende:
knokkels je maakt me blij blij![]()
![]()
![]()
Dit is zo mooi
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 04:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was vroeger helemaal into deze muziek voor een klein tijdje, nét voordat mijn harddisk het begaf. Toen kon ik het niet meer terugvinden![]()
CD's verkocht want extra ruimte in de kast en ik had ze toch al geript
Jij had hier gewoon moeten belanden, heldinquote:Op dinsdag 9 mei 2017 04:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
La Funk Mob heeft een plekje in mijn hart, en zeker Sans Remission
Hahaquote:Op dinsdag 9 mei 2017 04:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij had hier gewoon moeten belanden, heldin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |