Ik reken op jequote:Op dinsdag 9 mei 2017 05:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan ben ik er vast wel om je nachtelijk te ondersteunen
Als ik niet vergeet te verlengen uiteraardquote:
Ben je nu nog aan het draaien?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 05:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als ik niet vergeet te verlengen uiteraard
Ik hoor Maywood, dus ik denk dat Gup bezig is nu.quote:
Ja, voor mij is het bedtijdquote:
Jij bedankt voor het aan komen waaienquote:
Slaap welquote:Op dinsdag 9 mei 2017 05:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, voor mij is het bedtijdfijne dag.
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 05:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, voor mij is het bedtijdfijne dag.
Nee, Ik kwam er om 5:15 achter dat ik al een kwartier over mijn slot heen wasquote:
* knokkels kijkt naar buiten. Nope. No cold day in Hellquote:Op dinsdag 9 mei 2017 05:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor Maywood, dus ik denk dat Gup bezig is nu.
quote:
Môggequote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:31 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Inderdaad sinds deze nacht/ochtend.
quote:
Veel werkplezier toegewenst vandaagquote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:52 schreef just me het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
ik ben er vandoor, ik hoor ergens het werk roepen
werkzequote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:52 schreef just me het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
ik ben er vandoor, ik hoor ergens het werk roepen
Lekker.... "geslapen"?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:53 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Veel werkplezier toegewenst vandaag
Een sloot koffie wil ook wel helpen. Iets met ervaringquote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:55 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ga vanmiddag wel even een dutje doen
Môggequote:
Môggequote:
Môggequote:
Klinkt in elk geval alsof het gezellig was vannachtquote:Op dinsdag 9 mei 2017 08:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Zover ik weet is dat al het geval sinds vannacht rond een uur of 2/3.
Zeker weten was een geslaagde nachtquote:Op dinsdag 9 mei 2017 08:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt in elk geval alsof het gezellig was vannacht
* OscarMopperkont kijkt naar forum... nope dit is geen R&P... al klinkt het als een geslaagde datequote:Op dinsdag 9 mei 2017 08:37 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Zeker weten was een geslaagde nacht
Ik ben onschuldigquote:
hoe jullie dat volhouden....quote:Op dinsdag 9 mei 2017 08:37 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Zeker weten was een geslaagde nacht
Dit maakt mijn dag al goedquote:Op dinsdag 9 mei 2017 08:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont kijkt naar forum... nope dit is geen R&P... al klinkt het als een geslaagde date
Gezellig topic, 5 tot 7 luisteraars in de nacht. Ik mocht ze bezig houden en we hebben er ook meteen een prospect DJ bij.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 08:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont kijkt naar forum... nope dit is geen R&P... al klinkt het als een geslaagde date
Opgaan in de muziek is een goed beginquote:
Ik val er gewoon bij in slaap hoor.quote:
Ik ben ook nog maar net geen 40 hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2017 08:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik val er gewoon bij in slaap hoor.![]()
Maar de leeftijd is wel een dingetje inderdaad.
En als je overdag moet werken, is het ook niet handig.
Die doek op de achtergrond, wat was daar ook weer mee? Ik kan me vaag iets herinneren van zo'n doek in het Groninger Museumquote:
leuk! Als de zon er is, dan is het heerlijk buitenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 10:00 schreef just me het volgende:
Heerlijk uurtje op de kleuters gepast in het zonnetje
ja, gelukkig hoefde ik gisteren nietquote:Op dinsdag 9 mei 2017 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
leuk! Als de zon er is, dan is het heerlijk buiten
Gatverdammequote:Op dinsdag 9 mei 2017 10:44 schreef just me het volgende:
[..]
ja, gelukkig hoefde ik gisteren niet
oudste kleuters hadden cito-toets dus ik mocht met de jongste kleuters naar buiten, altijd leuk een kindje met snottebel en grote tranen op je knieën
concert moet geweldig zijn geweest. Toch weer spijt dat we niet zijn gegaan.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben net wakker, en zie dan het hier prachtig zonnig weer is.
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 11:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
* Mo ziet het verschil tussen bericht wijzigen en een nieuw bericht niet.![]()
Heb ze al eens live gezien... dus vond 75 euro even iets te veel voor een 2e keer.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 11:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
concert moet geweldig zijn geweest. Toch weer spijt dat we niet zijn gegaan.
Daar zou ik nog niet naar toe willen al was een kaartje "maar" ¤ 30,-.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Rolling Stones komen 2x naar Nederland.... goedkoopste tickets 95 euro
Jij heiden!quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar zou ik nog niet naar toe willen al was een kaartje "maar" ¤ 30,-.
Ja, dat snap ik. Die prijs hield mij ook tegen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb ze al eens live gezien... dus vond 75 euro even iets te veel voor een 2e keer.
Ik heb wel kaarten voor U2 gekocht, ondanks dat ik die al een paar keer live gezien heb.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Die prijs hield mij ook tegen.
Niet? Ik heb ze in 2006 live gezien, maar vond ze wel erg goed toen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar zou ik nog niet naar toe willen al was een kaartje "maar" ¤ 30,-.
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet? Ik heb ze in 2006 live gezien, maar vond ze wel erg goed toen.
Dat gaat wel ver.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh en ik zag net dat Steely Dan naar Dublin komt. Dat is het dichtstbijzijnde... dus ik denk dat ik daar maar heen ga om ze live te zien
U2 heb ik een keer gezien en vond ik erg tegenvallen. En de prijzen die ze vragen voor hun concerten, houdt mij nu tegen om nog een keer te gaan. Misschien niet helemaal eerlijk en terecht, maar toch.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb wel kaarten voor U2 gekocht, ondanks dat ik die al een paar keer live gezien heb.
Maar goed, dit concert is ter ere van The Joshua Tree. Anders had ik het overgeslagen.
Verder ook nog kaarten voor Jamiroquaien Ricky Gervais
Jij kent Ricky Gervais niet?quote:
Mja, Steely Dan treed al niet vaak op. Laat staan in Europa en al helemaal niet in Nederlandquote:
Die vind ik vele malen beter.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijn het bij jou The Beatles? Ik vind ze allebei wel leuk eigenlijk.
Ik zou hem ook niet herkend hebben.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij kent Ricky Gervais niet?![]()
* OscarMopperkont trekt Melting onder zijn steen vandaan.....
https://en.wikipedia.org/wiki/Ricky_Gervais
Waaaaaaat!!!quote:
Zegt me nog niets.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij kent Ricky Gervais niet?![]()
* OscarMopperkont trekt Melting onder zijn steen vandaan.....
https://en.wikipedia.org/wiki/Ricky_Gervais
Pussy Paayquote:
Dat vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, wij gaan volgende maand weer naar Ron Sexsmith
ik heb hem al meerdere keren gezien en kreeg nu een alert door de aanschaf van de kaartjes van de vorige keerquote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al
Facebook gooit steeds reclame voor zijn optreden op mijn tijdslijn. Dus dacht, daar gaan DDM en Symph vast weer heen
Nopequote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jullie kennen The Office niet?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |