Enige andere recente horror waar ik van weet is die nieuwe Evil Dead film waar volgens mij niemand op zat te wachtenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:31 schreef drakin het volgende:
horrorfilm uit 2016? Enige namen die ik dan ken is Conjuring 2 en lights out.
misschien even een hint geven zodat we verder kunnen?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 00:20 schreef Flitspaal het volgende:
[ afbeelding ]
OP gaat tegenwoordig vanzelf, leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 12:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
misschien even een hint geven zodat we verder kunnen?
Anders iemand anders een nieuwe vraag?
omdat 2 woorden 9 lettersBier halen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
opgezocht, en goed dus ga maar alvast door denk ikquote:
Laten we dat maar doen idd.quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
opgezocht, en goed dus ga maar alvast door denk ik
quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:37 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Laten we dat maar doen idd.
Punt en vraag voor Sarabi, als iemand dat voor me kan inpassen.
Naam van de dame is Jane Levy.
Slecht hoorquote:Op woensdag 10 mei 2017 19:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb de oscars eigenlijk helemaal vermeden dit jaar
Kloptquote:Op woensdag 10 mei 2017 20:01 schreef JayHovah het volgende:
Ik heb hem wel gezien maar geen idee wat de titel ook alweer was. Ben Foster en Chris Pine spelen erin, dat weet ik nog wel...
quote:A national manhunt is ordered for a rebellious kid and his foster uncle who go missing in the wild New Zealand bush
quote:
Maar wel goedquote:
quote:A young programmer is selected to participate in a ground-breaking experiment in synthetic intelligence by evaluating the human qualities of a breath-taking humanoid A.I.
The Theory of Everythingquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:52 schreef Kansenjongere het volgende:
Omdat ik er vrij zeker van ben dat ik hem goed had en het voetbal weer is begonnen alvast de volgende vraag:
De test waarnaar in de vorige vraag wordt verwezen is ontwikkeld door en vernoemd naar een wetenschapper over wie in 2014 een film is verschenen. Graag de naam van de wetenschapper, de naam van de film en drie acteurs die in de film spelen.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
The Theory of Everything
Namen? Geen idee.
Dan kan het niet anders dan The Imitation Game zijnquote:
Klopt helemaalquote:
Allemaal goed, dan alleen nog de naam van de wetenschapper (of de testquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan kan het niet anders dan The Imitation Game zijn
Benedict Cumberbatch
Kiera Knightly
Mark Strong.
Alan Turing (test)quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:12 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Allemaal goed, dan alleen nog de naam van de wetenschapper (of de test)
quote:
Maar ik reken het goedquote:
daar zat ik nog aan te denken, maar had zoiets van dat kan haast niet, maar dus tochquote:
I Know what you did last summer?quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
opstart vraag:
Welke film en noem minimaal 1 acteur of actrice.
After a nasty accident, four friends begin to drift apart. One year later Julie James gets a anonymous message and then awearing,
killer begins to rip apart her life.
2/3quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:15 schreef DragonFodder het volgende:
B.D. Wong toch?
Jurassic Park
Jurassic World
quote:
quote:
quote:the attempts of a psychiatrist to prevent one of his patients from committing suicide
quote:In the midst of a con man latest scheme, a woman from his past shows up and throws his plans for a loop.
quote:True story of Heinrich Harrer,
quote:a young maiden becomes one of China's greatest heroines
quote:
Ook goed, maar te laat.quote:
Ook hier hebben we met muziek te maken die al geschreven was voordat er ook maar plannen voor een film waren. Die tel ik dus niet meequote:
quote:
Verdulleme! Ik had tot gisteren er nooit van gehoord.quote:
Nee. Echt niet opgezocht.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
[..]
Verdulleme! Ik had tot gisteren er nooit van gehoord.
Echt niet opgezocht?
quote:The car factory scene is based on an Alfred Hitchcock idea for a never-filmed sequence in North by Northwest (1959) to which François Truffaut also referred in interview.
quote:Nokia is supposed to have spent two million dollars to have as many handsets as possible in the film.
quote:The scissors killing in the beginning is a reference to Dead Again (1991) and the guy finding his wife having an affair with another guy and hiding from them so they don't see him is a reference to Malice (1993). Both movies were written by Scott Frank.
quote:Whenvisits the jail, the retina scanner that scans his eye makes a confirmation sound that years later Apple use as the charging sound.
Bingo.quote:
Francis Ford Coppola, George Lucas en Philip Glass zijn aan deze films verbonden.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Verdulleme! Ik had tot gisteren er nooit van gehoord.
Echt niet opgezocht?
Ja, ga maar verder.quote:
quote:
Hoi, welkom!quote:Op zondag 14 mei 2017 11:12 schreef Petrushka het volgende:
Hallo ppl Ik ga ook mee doen, lijkt me geinigHoop dat ik de spelregels goed begrepen heb... groetjes Petruska
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |