ik moet toegeven het is geen slecht nrquote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Joling heeft gewoon gelijk. Zweden gaat hoog eindigen. Zeer populair op Spotify, gelikte performance, catchy liedje.
Even profielschets duiden?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:37 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga slapen, want ik heb een presentatie morgen en een college. Toedels en houdoe.
Daar hadden we deze moordzaak dan op zich weer niet voor nodigquote:
Het was mijn favoriete nummer in de nationale finale van Zweden, terwijl veel mensen op andere nummers inzetten. Alleen al daarom vind ik het leuk dat hij het is geworden.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik moet toegeven het is geen slecht nr
hij is ook fokkerquote:
Eeh, nee.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:48 schreef wuuht het volgende:
je ziet gewoon zo'n vent, de wanhoop in zijn ogen als hij zo'n strontfabriek zonder ziel vasthoudt, het liefst wil hij het weggooien, wegrennen en nooit meer omkeren.
In het oude Sparta werden deze kinderen na de geboorte direct van een rots gegooidquote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:48 schreef wuuht het volgende:
je ziet gewoon zo'n vent, de wanhoop in zijn ogen als hij zo'n strontfabriek zonder ziel vasthoudt, het liefst wil hij het weggooien, wegrennen en nooit meer omkeren.
Praat je ook zo over baby's?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:48 schreef wuuht het volgende:
In Somalie vreten ze die dingen op.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In het oude Sparta werden deze kinderen na de geboorte direct van een rots gegooid
Wanhoop, ja.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:48 schreef wuuht het volgende:
Laten we hopen dat zoiets niet gebeurt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |