Ja, die plateauzolen.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze heeft hele lelijke schoenen aan volgens het vrouwelijke hoofd. En die heeft er drie miljoen. Weet je wie maar twee paar heeft? Nou? NOU? Onze Roger. Tenzij een andere Roger zijn username heeft ingepikt op YT
Tja, de pool is natuurlijk niet erg groot.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:04 schreef aarontje112 het volgende:
Toch best wel gek dat IJsland eerst zo'n succesvol songfestivalland was en nu waarschijnlijk voor het derde jaar op rij de finale mist
En wij met zo'n baggerlied door.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:04 schreef aarontje112 het volgende:
Toch best wel gek dat IJsland eerst zo'n succesvol songfestivalland was en nu waarschijnlijk voor het derde jaar op rij de finale mist
Guilty as charged.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze heeft hele lelijke schoenen aan volgens het vrouwelijke hoofd. En die heeft er drie miljoen. Weet je wie maar twee paar heeft? Nou? NOU? Onze Roger. Tenzij een andere Roger zijn username heeft ingepikt op YT
quote:Op maandag 8 mei 2017 22:01 schreef Childofthe90s het volgende:
AuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luister Ég Á Líf nog regelmatig!quote:Op maandag 8 mei 2017 22:04 schreef aarontje112 het volgende:
Die was ik vergetenquote:
Wie?quote:
Yohanna! Ook zo'n mooi liedjequote:Op maandag 8 mei 2017 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ijsland had mogen winnen met Yohanna. Of Eirikur Pianoman. Of die kerel met Egg a lif![]()
![]()
De hobbitquote:Op maandag 8 mei 2017 22:07 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze zo'n sterke concurrent had uit Noorwegen
Heb er meerdere malen op gestemdquote:Op maandag 8 mei 2017 22:08 schreef Momazie het volgende:
Ik vind My Turn ook een mooi liedje, maar die outfit...
Vorig jaar vond ik het echt zo sneu dat Tsjechië 0 punten kreeg van het publiek. Dat liedje was één van mijn favorieten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |