tientje?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ie echt voor je ID is dan zijn er wel een hoop special eisen. Oren, lach, ruimte tot de rand etc etc.
Maar die krengen zijn idd belachelijk duur. 3 min werk.
Ah okquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, niets meer sinds he ereenshot day ik je stuurde.
Btw isnhet toevallig dat ik deze lokquot zie want ik heb die dingen niet aanstaan
Gek idee hee dat we dat op een dag zo ernstig namenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond m'n oude dagboeken terug. En dan specifiek de ene waarin ik zelf voor dat ding uit de kast kwam, en voor m';n ouders
Incl de brief van m'n vader aan mij destijds (jaar 2000). Heavy shit.
Pas maar op, voor je het weet zit je onder de grijze haren...quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:01 schreef Ang3l het volgende:
En de Griek wilde vanavond afspreken, maar ondanks het feit dat ik geen plannen heb, ben ik er niet op ingegaan. Ook al wil ik m zien. Getverdemme, ben ik verstandig aan t worden?
je lijkt wel een beetje op mij. Of zo.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:01 schreef Ang3l het volgende:
En de Griek wilde vanavond afspreken, maar ondanks het feit dat ik geen plannen heb, ben ik er niet op ingegaan. Ook al wil ik m zien. Getverdemme, ben ik verstandig aan t worden?
Dat gaat dus bij mij echt niet aan. (Ik heb trouwens toch geen tv abo.)quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:08 schreef Renesite het volgende:
Straks eurovisie songfestival kijken
#beroepsdeformatie.
Je had gewoon met Henk moeten gaan om de Griek te stangen johquote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:01 schreef Ang3l het volgende:
wedwrhelft wanna seequote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:18 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat gaat dus bij mij echt niet aan. (Ik heb trouwens toch geen tv abo.)
Je kunt NPO1 live op je laptop volgen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:18 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat gaat dus bij mij echt niet aan. (Ik heb trouwens toch geen tv abo.)
Viel het zwaar thuis?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond m'n oude dagboeken terug. En dan specifiek de ene waarin ik zelf voor dat ding uit de kast kwam, en voor m';n ouders
Incl de brief van m'n vader aan mij destijds (jaar 2000). Heavy shit.
Ik kijk wel uit. Bij mij staat tenminste echte muziek aan. (Lees: soundtrack van alle Game of Thrones seizoenen tot nu toe.)quote:
Lekker he? Doe ik ook wel 'esquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:07 schreef TwisterNederland het volgende:
Zo, ik ben weer terug van mijn gewandel.
Iets wat ik uit het niets iedere avond ineens doe
Oh ben jij ook al bezig met een Griekquote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:01 schreef Ang3l het volgende:
Goede zaak, dat is toch lekkerderquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik wil voor 12 uur slapen. Beetje ritme houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |