Dan zie ik eruit als hooliganquote:Op maandag 8 mei 2017 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Scheer je kaal, dan heb je er ook geen last van
dan ben ik al mn tanden aan het poetsen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:52 schreef Kaas- het volgende:
Word je wakker, is je kamer al volledig verlicht door zonlicht. Je vertrouwt het niet, je bent misschien door je wekker heengeslapen. Dus kijk je op je telefoon en blijkt het 6:55.
Daarna niet echt geslapen meer.
Mijne was blond, bruin, zwart, wit, rood en paars.quote:Op maandag 8 mei 2017 19:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ken een homo die dat deed. Ik zei toen van 'oh geinig' of zo, maar vond het niet echt mooi.
Hij is een Fokker trouwens, dus leest dit misschien. :s Als dat zo is: sorry, ik vind je verder superleuk.
Ja ik besef me idd dat dat bij veel clubs niet zo is iddquote:Op maandag 8 mei 2017 21:06 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Mjah, maar hier staat het stadion min of meer in het centrum. Als er 's avonds een wedstrijd is, dan staat 's middags het hele centrum vol met ME. En die kosten kun je natuurlijk over alle clubs verdelen.
Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:46 schreef Ang3l het volgende:
Oh jee. Dat ding van 17 (van afgelopen weekend stappen) heeft me gevonden op Grindr.
Nee! Je bent te JONG!
Hell no.quote:
hij zoekt een daddy.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:46 schreef Ang3l het volgende:
Oh jee. Dat ding van 17 (van afgelopen weekend stappen) heeft me gevonden op Grindr.
Nee! Je bent te JONG!
Ja zo zie ik er ook echt uitquote:
Nope. Want deze ziet er ook echt jong uit, en daar vind ik echt niks aanquote:
ik vind het altijd wel wat hebben. Zo onschuldigquote:Op dinsdag 9 mei 2017 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope. Want deze ziet er ook echt jong uit, en daar vind ik echt niks aan
Hoeft niet. Maar bij mij wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 11:04 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Dit. Grindr vermeldt toch je leeftijd, of niet?
Ik heb niks met onschuld.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 11:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel wat hebben. Zo onschuldig
Waarom mag je je plaatsnaam niet benoemen?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Mensen die zeggen "Ik kom uit Brandenvoort".
Je komt uit fucking Helmond! Stel je niet aan!
Neh. Niet in bed.quote:
Brandenvoort is geen plaatsnaam, want t is geen plaats. Het is ook niet een deel gemeente van Helmond of zo.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 11:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waarom mag je je plaatsnaam niet benoemen?
Omg, dat is wel erg pretentieus.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Brandenvoort is geen plaatsnaam, want t is geen plaats. Het is ook niet een deel gemeente van Helmond of zo.
Brandenvoort is gewoon een chiquere wijk van Helmond, waar de mensen vinden dat ze niet in Helmond wonen.
Maar t is gewoon Helmond
Helmond is dan ook gewoon helemaal niks.quote:
IJburg is gemeente amsterdam, voor zover ik weet...quote:Op dinsdag 9 mei 2017 11:55 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Helmond is dan ook gewoon helemaal niks.
Zelfde als mensen die op ijburg wonen, die willen gewoon geen Almere als plaatsnaam hebben.
Gaan ze tegenwoordig al wat met de tijd mee? Toen ik een jaar of vijf terug voor het laatst pasfoto's liet maken wilden ze nog 10 euro extra om de digitale versie op te sturen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:03 schreef G-Pier het volgende:
Eerste reactie na het zien van mijn nieuwe pasfoto: "gadverdamme ik lijk net ziek op de foto".
Ik zou mijn pasfoto gewoon thuis maken met mijn telefoon...quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gaan ze tegenwoordig al wat met de tijd mee? Toen ik een jaar of vijf terug voor het laatst pasfoto's liet maken wilden ze nog 10 euro extra om de digitale versie op te sturen.
Wtf
Ik heb ze bij de lokale Intertoys laten maken (quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gaan ze tegenwoordig al wat met de tijd mee? Toen ik een jaar of vijf terug voor het laatst pasfoto's liet maken wilden ze nog 10 euro extra om de digitale versie op te sturen.
Wtf
Als ie echt voor je ID is dan zijn er wel een hoop special eisen. Oren, lach, ruimte tot de rand etc etc.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik zou mijn pasfoto gewoon thuis maken met mijn telefoon...
Gewoon een voorbeeld ernaast?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ie echt voor je ID is dan zijn er wel een hoop special eisen. Oren, lach, ruimte tot de rand etc etc.
Maar die krengen zijn idd belachelijk duur. 3 min werk.
Ja ze zijn dus vrij streng. Maar je kan t altijd proberen.quote:
Ik fix het wel even jonguhquote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ze zijn dus vrij streng. Maar je kan t altijd proberen.
Staat nergens dat t van een officiele fotograaf moet zijn volgens mij.
Wat vreselijkquote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
dan ben ik al mn tanden aan het poetsen.
Ik vind het wel kut dat ik nu tien jaar vastzit aan een paspoort waarvoor ik de foto liet maken toen het keihard regende en ik er met een boos gezicht en compleet verregend haar op staquote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ie echt voor je ID is dan zijn er wel een hoop special eisen. Oren, lach, ruimte tot de rand etc etc.
Je wenkies zitten nog wel heel chillquote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind het wel kut dat ik nu tien jaar vastzit aan een paspoort waarvoor ik de foto liet maken toen het keihard regende en ik er met een boos gezicht en compleet verregend haar op sta
Het blijft een reserve-almere, verbonden met slechts een overbelaste tramlijn met reizigers die een 'met-een-kwartier-sta-je-op-centraal-hoor' syndroom hebbenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
IJburg is gemeente amsterdam, voor zover ik weet...
Hij mag 'm hebbenquote:
Woon je zelf eigenlijk in de grachtengordel?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:23 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Het blijft een reserve-almere, verbonden met slechts een overbelaste tramlijn met reizigers die een 'met-een-kwartier-sta-je-op-centraal-hoor' syndroom hebben
Alsof het centraal station een groot kantoor is
Nee, maar ik kan een ijburg wel positionerenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:18 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Woon je zelf eigenlijk in de grachtengordel?
Nee, niets meer sinds he ereenshot day ik je stuurde.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 18:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Heb jij nog wat van Biergarten gehoord
tientje?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah okquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, niets meer sinds he ereenshot day ik je stuurde.
Btw isnhet toevallig dat ik deze lokquot zie want ik heb die dingen niet aanstaan
Gek idee hee dat we dat op een dag zo ernstig namenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond m'n oude dagboeken terug. En dan specifiek de ene waarin ik zelf voor dat ding uit de kast kwam, en voor m';n ouders
Incl de brief van m'n vader aan mij destijds (jaar 2000). Heavy shit.
Pas maar op, voor je het weet zit je onder de grijze haren...quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:01 schreef Ang3l het volgende:
En de Griek wilde vanavond afspreken, maar ondanks het feit dat ik geen plannen heb, ben ik er niet op ingegaan. Ook al wil ik m zien. Getverdemme, ben ik verstandig aan t worden?
je lijkt wel een beetje op mij. Of zo.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:01 schreef Ang3l het volgende:
En de Griek wilde vanavond afspreken, maar ondanks het feit dat ik geen plannen heb, ben ik er niet op ingegaan. Ook al wil ik m zien. Getverdemme, ben ik verstandig aan t worden?
Dat gaat dus bij mij echt niet aan. (Ik heb trouwens toch geen tv abo.)quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:08 schreef Renesite het volgende:
Straks eurovisie songfestival kijken
#beroepsdeformatie.
Je had gewoon met Henk moeten gaan om de Griek te stangen johquote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:01 schreef Ang3l het volgende:
wedwrhelft wanna seequote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:18 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat gaat dus bij mij echt niet aan. (Ik heb trouwens toch geen tv abo.)
Je kunt NPO1 live op je laptop volgen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:18 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat gaat dus bij mij echt niet aan. (Ik heb trouwens toch geen tv abo.)
Viel het zwaar thuis?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond m'n oude dagboeken terug. En dan specifiek de ene waarin ik zelf voor dat ding uit de kast kwam, en voor m';n ouders
Incl de brief van m'n vader aan mij destijds (jaar 2000). Heavy shit.
Ik kijk wel uit. Bij mij staat tenminste echte muziek aan. (Lees: soundtrack van alle Game of Thrones seizoenen tot nu toe.)quote:
Lekker he? Doe ik ook wel 'esquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:07 schreef TwisterNederland het volgende:
Zo, ik ben weer terug van mijn gewandel.
Iets wat ik uit het niets iedere avond ineens doe
Oh ben jij ook al bezig met een Griekquote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:01 schreef Ang3l het volgende:
Goede zaak, dat is toch lekkerderquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik wil voor 12 uur slapen. Beetje ritme houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |