Wat zijn die stages precies?quote:Op maandag 29 mei 2017 00:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was toch al bekend?
Hoorde ik vorige week al tijdens de All star race.
De race is opgedeeld in 4 delen. 3 korte stages en een lange tot aan de finish.quote:
Bedankt voor de uitleg. Beetje rare regel als je het mij vraagt.quote:Op maandag 29 mei 2017 00:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De race is opgedeeld in 4 delen. 3 korte stages en een lange tot aan de finish.
Voor de korte stages kan men extra punten verdienen en ook voor de Chase aan het eind van het jaar.
Zo wil men zorgen dat er niet alleen aan het eind van een race fel gestreden wordt, maar de hele race lang.
Na elke stage is er ook een yellow wat het eigenlijk weer verneukt.
Je bent niet de enige met die meningquote:Op maandag 29 mei 2017 00:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg. Beetje rare regel als je het mij vraagt.
Ook bij de onboardbeelden zie je de reclame rond de coureursquote:Op maandag 29 mei 2017 00:20 schreef CrashO het volgende:
Is nou zelfs de pacecar een rijdende reclame?
The nike onboard cameraquote:Op maandag 29 mei 2017 00:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook bij de onboardbeelden zie je de reclame rond de coureurs
En in goed gebruik is ook iedere replay en (in-car) view gesponsord.quote:Op maandag 29 mei 2017 00:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook bij de onboardbeelden zie je de reclame rond de coureurs
Die onboardbeelden waar je vanaf de zijkant naar de coureur kijkt zijn vaak wel de meest kansloze kutonboardbeelden die er zijn in de autosport.quote:
Earnhardt trekt niks meer losquote:Op maandag 29 mei 2017 00:23 schreef heywoodu het volgende:
Behalve als Earnhardt met 300+ per uur z'n stuurtje ff los trekt natuurlijk.
Omdat dat mooier is dan dat suffe opwarmrondje-start-gedoe.quote:Op maandag 29 mei 2017 00:24 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is het daar zo lastig om gewoon de auto te starten, een opwarmrondje te doen en gaan? Waarom die complete show eromheen?
quote:Op maandag 29 mei 2017 00:23 schreef heywoodu het volgende:
Behalve als Earnhardt met 300+ per uur z'n stuurtje ff los trekt natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |