Je vergeet Twente.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:29 schreef Stabiel het volgende:
Liverpool.
Feyenoord.
Borussia Dortmund.
Celtic.
United in Y.N.W.A.
Celtic is wel het best. Met afstand.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:29 schreef Stabiel het volgende:
Liverpool.
Feyenoord.
Borussia Dortmund.
Celtic.
United in Y.N.W.A.
Liverpool en Celtic. Komt gewoon omdat het bij uistek een Anglo-Saksisch nummer is.quote:
Wat een scherpe analysequote:Op zondag 14 mei 2017 23:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan moet het heel wat beter dan afgelopen donderdag.
Hij praat veel maar zegt niks.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:33 schreef PSVCL het volgende:
Vermoeiende man om naar te luisteren die Van het Schip , wordt niks bij Zwolle.
Langeler was ook geen fantastische spreker. Deed het voortreffelijk bij PEC. Jan Everse daarentegen was een babbelzieke clown. Deed het waardeloos.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:33 schreef PSVCL het volgende:
Vermoeiende man om naar te luisteren die Van het Schip , wordt niks bij Zwolle.
Duits publiek en atmosfeer vind ik sowieso altijd tof.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vond dat stiekem wat tegen vallen. Bvb moet het sowieso bij Duitse liederen houden
Welk pot was je geweest dan??quote:Op zondag 14 mei 2017 23:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vond dat stiekem wat tegen vallen. Bvb moet het sowieso bij Duitse liederen houden
Klopt..ook irritant om naar te luisteren.quote:
Swsquote:Op zondag 14 mei 2017 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Duits publiek en atmosfeer vind ik sowieso altijd tof.
Liverpool-Southampton 0-0 LOLquote:Op zondag 14 mei 2017 23:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Welk pot was je geweest dan??
Tijdens Europese avonden gaat het altijd wel massaal.
[..]
Klopt..ook irritant om naar te luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |