Mee oneens. Het wordt niet goed gebracht voor het ESF. 2 jaar geleden klopte de presentatie van België wel met een eveneens onsalonfähig nummer.quote:Op maandag 8 mei 2017 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geld andersom natuurlijk ook. Er staan ook landen onterecht boven Nederland waarvan ik denk niks bijzonders. Dat België blijft zakken is niets verrassend. Nummer is niet geschikt voor ESC bijvoorbeeld.
Je vind bijvoorbeeld Roemenie een beter nummer hebben ja serieus?quote:Op maandag 8 mei 2017 18:21 schreef Andromache het volgende:
[..]
Mee oneens. Het wordt niet goed gebracht voor het ESF. 2 jaar geleden klopte de presentatie van België wel met een eveneens onsalonfähig nummer.
Vals niet. Wel nog scheller dan anders, en klonk geforceerd.quote:Op maandag 8 mei 2017 18:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze zong toch ook best vals toen?Verbaasde me. Alles ging mis.
quote:Op maandag 8 mei 2017 18:20 schreef yorrick69 het volgende:
[..]![]()
Slavko Kalezić was zich al aan het opwarmen had ik gehoord...
Bubbelbad daalde meteen in temperatuur toen hij erin ging denk ik. Kille kikker.quote:Op maandag 8 mei 2017 17:18 schreef messi124 het volgende:
http://www.show.nl/rubrie(...)bubbelbad-met-og3ne/
OG3NE in bubbelbad met die Zweed
Goed dat die Azerbeidzjaanse er niet bij sprong, hadden we ze los moeten bikken.quote:Op maandag 8 mei 2017 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Bubbelbad daalde meteen in temperatuur toen hij erin ging denk ik. Kille kikker.
Ik snap niet waarom Estland zo populair is.quote:Op maandag 8 mei 2017 18:21 schreef TDHS het volgende:
In de persstemming gaat het nog niet zo goed NL
http://eurovision.votr.se/score_display/slideshow.cfm
Dat snap ik ook nietquote:Op maandag 8 mei 2017 18:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Estland zo populair is.![]()
Bij de persquote:Op maandag 8 mei 2017 18:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een vrolijk liedje in een veld met veel rustige nummers.quote:Op maandag 8 mei 2017 18:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk omdat het een beetje 80s is, en dat kun je campy noemen, en dat vinden fans en journalisten op ESC leuk. (Journalisten zijn vaak ook fans, want ik denk niet dat het verslaan van het ESC heel hoog op de journalistieke ladder staat.)quote:Op maandag 8 mei 2017 18:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als merendeel van de journalisten pas vandaag aan kwamen (Zoals eerder werd gezegd), heeft het merendeel ook nog niet alle beelden gezien zoals mensen die er al zitten die hebben gezien. Dus de pers moet afgaan op wat allemaal geüpload is (Als ze dat al allemaal hebben gezien).quote:Op maandag 8 mei 2017 18:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij beter met Love on the Rocks kon meedoenquote:Op maandag 8 mei 2017 15:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nummer van Douwe Bob was wanstaltig en dat zeg ik als fan van Douwe. 180 keer Slow Down zingen is niks bijzonders. Dan heeft OG3NE gewoon een beter nummer dan Douwe Bob. De visuals en stilte droegen enorm bij aan zijn 11e plek want dat nummer was volslagen kut.
Dat was ook zijn oorspronkelijke keuze toch? Ik had dat achteraf ook wel een betere keuze gevonden.quote:Op maandag 8 mei 2017 19:28 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Ik denk dat hij beter met Love on the Rocks kon meedoen
twitter:YngvePL twitterde op maandag 08-05-2017 om 19:31:04they showed the opening ceremony in Polish news today but they were more focused on OG3NE than Kasia xD reageer retweet
12 punten uitwisselen tussen Nederland en Polenquote:Op maandag 8 mei 2017 19:36 schreef grazz het volgende:
Eerst de finale halen en daarna .... and the 12 points from Poland go to...twitter:YngvePL twitterde op maandag 08-05-2017 om 19:31:04they showed the opening ceremony in Polish news today but they were more focused on OG3NE than Kasia xD reageer retweet
quote:Maandagavond gaat OG3NE optreden op het feest, georganiseerd door de Israëlische delegatie in de Euroclub.
De Euroclub is een feestlocatie voor delegatieleden, pers en fans van het Eurovisie Songfestival. Het Israëlische feest wordt jaarlijks in de Euroclub georganiseerd en staat erom bekend dat er groots wordt uitgepakt.
Volg het optreden van OG3NE rond de klok van 23:00 uur (kan uitlopen) op de Facebook-pagina van het Eurovisie Songfestival en kijk mee achter de schermen via Insta Stories!
Trijntje zong ook slecht, alles was slecht.. ik snap die jury punten dan niet.quote:Op maandag 8 mei 2017 15:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk zo onbegrijpelijk is dat niet met zo'n stemNummer was nieteens heel slecht ook. Jammer van de wanstaltige staging natuurlijk.
Wel staan 7e, stonden eerst 6e met 65 punten nu..quote:Op maandag 8 mei 2017 18:21 schreef TDHS het volgende:
In de persstemming gaat het nog niet zo goed NL
http://eurovision.votr.se/score_display/slideshow.cfm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |