Ik vond dat ze juist heel goed zong. Over de rest hebben we het maar niet....quote:Op maandag 8 mei 2017 21:55 schreef ato het volgende:
[..]
Trijntje zong ook slecht, alles was slecht.. ik snap die jury punten dan niet.
twitter:songfestival twitterde op maandag 08-05-2017 om 22:47:53Kijk nu LIVE mee naar het optreden van @OG3NE in de #Euroclub in Kiev! https://t.co/FeL6Gfe9EP #TeamOG3NE #ESF17 #ESC17 #CelebrateDiversity reageer retweet
twitter:stefanraatgever twitterde op maandag 08-05-2017 om 22:50:51Voor het eerst in ruim 10 jaar zingt de Nederlandse inzending in het Eurovisie-epicentrum: de euroclub. Op het Isra… https://t.co/tlrFcXMrvY reageer retweet
Slim om Clown te zingen. Zingen ze echt zo mooi. Hopelijk gaat dit internationaal opgepikt worden.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:52 schreef messi124 het volgende:
twitter:songfestival twitterde op maandag 08-05-2017 om 22:47:53Kijk nu LIVE mee naar het optreden van @OG3NE in de #Euroclub in Kiev! https://t.co/FeL6Gfe9EP #TeamOG3NE #ESF17 #ESC17 #CelebrateDiversity reageer retweet
Heel slim! Want heel goed.quote:Op maandag 8 mei 2017 23:07 schreef grazz het volgende:
[..]
Slim om Clown te zingen. Zingen ze echt zo mooi. Hopelijk gaat dit internationaal opgepikt worden.
Ik zag op mijn Facebook hun live optreden, maar weer petje af hoor.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:52 schreef messi124 het volgende:
Welkom weerquote:Op maandag 8 mei 2017 23:58 schreef Eowyn5 het volgende:
Na paar jaar vooral meelezen, meldt deze esf liefhebster zich weer...
#team Portugal, #team Finland en krijg refreintje Roemenië maar niet uit mijn hoofd.... En uiteraard hoop ik dat "onze meiden" de finale halen...op kwaliteit zou dat toch moeten lukken
Welkom home!quote:Op maandag 8 mei 2017 23:58 schreef Eowyn5 het volgende:
Na paar jaar vooral meelezen, meldt deze esf liefhebster zich weer...
#team Portugal, #team Finland en krijg refreintje Roemenië maar niet uit mijn hoofd.... En uiteraard hoop ik dat "onze meiden" de finale halen...op kwaliteit zou dat toch moeten lukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Hier niet. https://www.oddschecker.com/tv/eurovision/winnerquote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:21 schreef TDHS het volgende:
UK is ons voorbij op oddschecker. We zijn van 8 naar 9.
Ik bekijk die pagina vanaf m'n mobiel en daar is het helaas wel zo, ook na reloaden.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hier niet. https://www.oddschecker.com/tv/eurovision/winner
Hier ook idd. Wel dezelfde odds (toch?) dus misschien staan ze gelijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 08:16 schreef TDHS het volgende:
[..]
Ik bekijk die pagina vanaf m'n mobiel en daar is het helaas wel zo, ook na reloaden.
Zo negatief over IJsland.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 08:50 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die zich vervelen of het leuk vinden, de Wiwi's bespreken hier iedereen van de juryshow die dus vanavond weer moeten.
Ik snap dat ook niet zo goed, IJsland stuurt toch een van de betere liedjes dit jaar maar lijkt totaal niet te worden gewaardeerdquote:
Zakt België na gisteravond nog steeds? Want toen deed ze het echt best prima voor de jury.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 11:41 schreef TLC het volgende:
Zevende bij de bookies zag ik, beetje het tegenovergestelde van Belgie want die zakken steeds verder weg
Kloptquote:Op dinsdag 9 mei 2017 11:54 schreef Moira. het volgende:
Per halve finale gaan er 10 door, toch?
Even een lijstje maken welke ik vanavond door wil zien
Zouden er niet gewoon veel Nederlanders zitten op de website daar?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:00 schreef Unites het volgende:
Hier staan we ook bovenaan
http://wiwibloggs.com/201(...)ovision-2017/189024/
Zoveeeeel positiviteit... Ik kan het niet meer aan
Dat zou een verklaring kunnen zijn. Je kunt ook meerdere keren stemmen per persoon.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:01 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zouden er niet gewoon veel Nederlanders zitten op de website daar?
Doen ze wel leuk nu, met elke dag zo'n filmpje.quote:
Donderdagquote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:06 schreef Roland_Deschain het volgende:
Moet Nederland vanavond of donderdag?
Greys! Heb je al een zaal gekozen?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 11:51 schreef Unites het volgende:
2 van de 3 heren vah Wiwibloggs heeft O'G3NE in zijn top 3 voor de finale
#stiekemheelergtrots
Hou op met me, als je me dit vorige maand had verteld had ik je voor gek verklaard.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:00 schreef Unites het volgende:
Hier staan we ook bovenaan
http://wiwibloggs.com/201(...)ovision-2017/189024/
Zoveeeeel positiviteit... Ik kan het niet meer aan
Wat een geweldige reactie, wie is dit?quote:Op zondag 7 mei 2017 23:26 schreef A_Fortiori het volgende:
Deze gast doet je hartverwarmend lachen als hij voor het eerst Og3ene hoort. Zie ook zijn andere reacties.
Cee we spreken af dat je vanaf volgend jaar vooraaf vraagt; Wat vind Poepz0r hiervan van? Aangezien ik al 4 jaar juist voorspel.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Hou op met me, als je me dit vorige maand had verteld had ik je voor gek verklaard.
Ik weet niet, maar die twee Wiebsters zeggen UK en die middelste Portugal, dus ik zou de karren en boten nog maar ff binnen laten staanquote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:50 schreef Poepz0r het volgende:
Rondvaart in Amsterdam of op de platte kar in Fijnaart? Is dat al besloten door de burgermeesters?
UK HAHAHAAHAHquote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar die twee Wiebsters zeggen UK en die middelste Portugal, dus ik zou de karren en boten nog maar ff binnen laten staan
Nee nog niet! En om het eerlijk te houden van mijn kant mag jij die kiezen, mochten ze in de top 3 eindigen. Is dat aardig of niet?quote:
Ik beloof het je.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Cee we spreken af dat je vanaf volgend jaar vooraaf vraagt; Wat vind Poepz0r hiervan van? Aangezien ik al 4 jaar juist voorspel.
WE GAAN VOOR DE WINST JAAAAAAA![]()
![]()
Volgens mij zijn de meeste artiesten wel erger gewend wanneer ze een nieuwe single promoten.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:10 schreef Poepz0r het volgende:
Dat die meiden trouwens niet helemaal gestoord worden om dat nummer elke keer maar te moeten zingen. Ik denk dat ze Lights And Shadows een keer of 50 hebben gezongen de afgelopen dagen?
Was het bij top 3?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nog niet! En om het eerlijk te houden van mijn kant mag jij die kiezen, mochten ze in de top 3 eindigen. Is dat aardig of niet?
(ik was het heus nog niet vergeten, geen zorgen)
EEN HEEL CONCERT.
SAMEN MET WHITEBEARD.
POTVER![]()
Volgens mij had ik zelfs top 3 gezegd dacht ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Was het bij top 3?Ik dacht alleen bij winst.
Oh man ik ga stuk. Ik ga achter een heggetje foto's maken.
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:55 schreef Cyan9 het volgende:
Ik besef me opeens dat aankomende zaterdag het feest is van m'n opa en oma die 60 jaar getrouwd zijn, inclusief diner in de avond.
Dus dat kan ik sowieso niet skippen. Hopelijk ben ik om 9 uur weer thuis..quote:
Vanuit het niets een buikgriepje?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:55 schreef Cyan9 het volgende:
Ik besef me opeens dat aankomende zaterdag het feest is van m'n opa en oma die 60 jaar getrouwd zijn, inclusief diner in de avond.
Ik sta bekend om nooit ziek te zijn, en m'n ouders doorzien zoiets sowieso wel. Laat ik het deel van m'n familie waar ik wel mee overweg kan nou niet te veel op de kast jagen.quote:
Opnemen en tot die tijd niet op het internet kijken.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik sta bekend om nooit ziek te zijn, en m'n ouders doorzien zoiets sowieso wel. Laat ik het deel van m'n familie waar ik wel mee overweg kan nou niet te veel op de kast jagen.
He bah, wat egoïstisch. Hadden ze 60 jaar geleden niet in augustus kunnen trouwen ofzo?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:55 schreef Cyan9 het volgende:
Oei oei!quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:14 schreef Pluto1975 het volgende:
Inmiddels al van 5 naar 3 gestegen in de odds om de 2e semi te winnen!
Ik ben inmiddels al jullie namen aan het opschrijven. Ook nog persoonlijke boodschappen, ja?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
He bah, wat egoïstisch. Hadden ze 60 jaar geleden niet in augustus kunnen trouwen ofzo?![]()
Nee, maar even serieus.
Best jammer, maar zoiets kan je echt niet overslaan. Is ook veel bijzonderder. Het ESF is er elk jaar weer, dit gaat maar 1 keer gebeuren.![]()
En daarbij, het is niet alsof wij gaan winnen oid.![]()
Doe je opa en oma wel de groeten van ons?
Kusjes en knuffels!quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al jullie namen aan het opschrijven. Ook nog persoonlijke boodschappen, ja?
Wat wordt in deze zin met "maar dit is ons iets te vet" bedoeld?quote:Dit gaat 'm helaas niet worden voor IJsland, met alle respect voor Svala Björgvinsdóttir die u tijdens een vakantie toevallig gezien zou kunnen hebben als jurylid in de lokale versie van The Voice. 40 is ze al, best oud voor deze liedjeswedstrijd. Ze lijkt rechtstreeks te zijn weggelopen uit Game of Thrones, wat zeer in haar voordeel spreekt. Svala is op IJsland niets minder dan een stijlicoon en dat is te zien. Zingen kan ze ook, maar dit is ons iets te vet, en te jaren tachtig.
Ik dénk dat ze bedoelen dat het wat te indringend is. Moet zeggen dat de vierde paaaaaaaaaaper in het lied mij ook al begint te irriteren.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat wordt in deze zin met "maar dit is ons iets te vet" bedoeld?
Het ís dat ik al een weddenschap met iemand heb lopen hier en me dat echt genoeg is, maar anders...quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:13 schreef Nexum het volgende:
VANDAAG IS DE DAG DAMES EN HEREN!!!!
Het moment waar we allemaal op hebben gewacht...
PORTUGAL WORD LAATSTE IN DE SEMI FINAL WOEHOE
Oh oké, nooit van die uitdrukking gehoord.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dénk dat ze bedoelen dat het wat te indringend is. Moet zeggen dat de vierde paaaaaaaaaaper in het lied mij ook al begint te irriteren.Ze zingt dat zo indringend dat bij dat woord ze me aan geitengeluid doet denken
![]()
Tis zonde want verder best goed lied! Maar misschien ergeren de kijkers zich er minder aan! Moed houden
J Smooovequote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:04 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Wat een geweldige reactie, wie is dit?
Jaquote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh oké, nooit van die uitdrukking gehoord.Ja, het is wel heel vaak paper. Ze hadden er nog iets meer variatie in moeten doen. Hoor ook van mensen om me heen dat het te generiek en te veel hetzelfde is.
Ik zag je trouwens reageren op fb over de Volkskrant-recensie over Portugal.Wat een belachelijk stukje.
Ze gaan vanavond wel zien dat ze compleet de plank misslaan.
Volledig mee eens.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:31 schreef Greys het volgende:
Nou oké als Portugal dan maar tweede wordt als Nederland wint.
Ja. Ik vond heel dat eeuwigdurende punten tellen juist prachtig en dat het dan klaar was. Maar nu lijkt dat eeuwigdurende juist volstrekt overbodig omdat het daarna in 3 seconden op z'n kop gekwakt wordt.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:38 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Vinden jullie die songfestival telling niet wat raar, trouwens. Ik vond er niks aan vorig jaar, Douwe had zijn punten al gekregen en dat was het. Die douze points enzo..
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Ik vond heel dat eeuwigdurende punten tellen juist prachtig en dat het dan klaar was. Maar nu lijkt dat eeuwigdurende juist volstrekt overbodig omdat het daarna in 3 seconden op z'n kop gekwakt wordt.
Portugal is vocaal misschien niet zo goed, het raakt de ziel wel en daarom een kanshebber.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:46 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Portugal vind ik niet zo goed eigenlijk, maar ik heb al die andere nog niet zo gehoord. Smaken verschillen.
Ik kijk sowieso vanavond, wie is die laatste (van Grey's post)quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:50 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Portugal is vocaal misschien niet zo goed, het raakt de ziel wel en daarom een kanshebber.
Wat bedoel je met wie? Je ziet mijn naam toch? En als het om de winst gaat, ik zeg steeds dat wij dit jaar met de winst er vandoor gaan.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:51 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso vanavond, wie is die laatste (van Grey's post)Laat maar, die willen blijkbaar niet winnen.
Sorry, ik klikte op dat laatste clipje van Grey en schrok me rot. Het stond er boven. Niks persoonlijk. Was eigenlijk reactie op Portugal en toen keek ik die laatste. Hoop dat je het snapt.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:54 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Wat bedoel je met wie? Je ziet mijn naam toch? En als het om de winst gaat, ik zeg steeds dat wij dit jaar met de winst er vandoor gaan.
Nee joh, grappig. Ga je vanavond ook kijken?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:56 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Sorry, ik klikte op dat laatste clipje en schrok me rot. Het stond er boven. Niks persoonlijk. Was eigenlijk reactie op Portugal en toen keek ik die laatste. Hoop dat je het snapt.
Jaaahaaaaquote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:54 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Wat bedoel je met wie? Je ziet mijn naam toch? En als het om de winst gaat, ik zeg steeds dat wij dit jaar met de winst er vandoor gaan.
Ja, natuurlijk. Al kijk ik niet alle inzendingen van tevoren, dus weet vaak nog niet waar mensen het over hebben, maar hoop dat NL wint. En dat ze hun naam veranderen, niet te typenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:58 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Nee joh, grappig. Ga je vanavond ook kijken?
Als ik de zanger van Portugal zie zingen, heb ik steeds het idee dat ik naar een Walt Disney muis zit te kijken.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:46 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Portugal vind ik niet zo goed eigenlijk, maar ik heb al die andere nog niet zo gehoord. Smaken verschillen.
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 17:01 schreef Sponge-Bob het volgende:
[..]
Als ik de zanger van Portugal zie zingen, heb ik steeds het idee dat ik naar een Walt Disney muis zie te kijken.![]()
Maar,..... Ik vind het liedje steeds beter worden!
Leuk. Ik kijk net als jij ook niet alle inzendingen. Ik laat het ook liever op me af komen, zodat ik vol verrassingen kom te staan. Sterker nog: zonder al die anderen gehoord te hebben, ga ik voor NLwinst. En dat heb ik jaaaaarrren niet gehad.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 17:00 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Al kijk ik niet alle inzendingen van tevoren, dus weet vaak nog niet waar mensen het over hebben, maar hoop dat NL wint. En dat ze hun naam veranderen, niet te typen.
Ik hoor heel veel 12 points... Portugal kan heel veel mensen aanspreken, maar ik ga voor de winst net als Og3ne.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 17:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zie de dames al staan met die bokaal.![]()
Portugal vind ik overigens ook helemaal niks.
Hmm, sinds Anouk wel. Sinds dat zij meedeed kijk ik weer minus Trijntje natuurlijk. Ik hoop het en ik gun het ze echt heel erg en Nederland ook. Ik dat best eens mee willen maken, songfestival in eigen land en erbij zijn misschienquote:Op dinsdag 9 mei 2017 17:06 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Leuk. Ik kijk net als jij ook niet alle inzendingen. Ik laat het ook liever op me af komen, zodat ik vol verrassingen kom te staan. Sterker nog: zonder al die anderen gehoord te hebben, ga ik voor NLwinst. En dat heb ik jaaaaarrren niet gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |