Dank je, ga even googlen. Waarom enthousiast over deze?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 09:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Effe bemoeien: v-cosmetics aan de schiedamse vest
Hihi, woon met 8 jaar wachten op Zuid maar ook gelijk de mooiste plek van 010quote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:35 schreef Gary_Oak het volgende:
Wat een drama zijn die wachtlijsten voor sociale huur hier. Gros van het aanbod is ook nog eens op Zuid.
Ik had met mijn domme kop me niet meteen ingeschreven toen ik 18 was. Nu sta ik sinds zomer 2013 ingeschreven en dat is kansloos de komende vijf jaar, tenzij ik moet gokken op zo'n wie-het-eerst-komt-wie-het-eerst-maalt-woning.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Hihi, woon met 8 jaar wachten op Zuid maar ook gelijk de mooiste plek van 010
Niet helemaal hoor. Je moet er gewoon goed bovenop zitten. Na 8 jaar stond ik overal wel op 1 over de Erasmusbrug, in Alexander maar ook soms wel in de goede buurten in Noord. Maar als jij gewoon om 8 uur 's avonds klaar zit heb je misschien wel een keer kans met een woning en anders je reacties strategisch plaatsen. Dus niet als ze er op komen maar een paar minuten voor de sluitingsdatum. En als je ergens een keer 10e bent geworden en er is een openbare bezichtiging voor alle mensen die gereageerd hebben altijd heen gaan. Wij waren dan wel op plek 1 gekomen wat we nu hebben maar de vrouw van de WoCo had daarvoor een bezichtiging en ze moest de eerste ACHT!!! mensen afzeggen/teleurstellen omdat ze hun papiertjes niet in orde hadden die je gelijk bij je moet hebbenquote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:55 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik had met mijn domme kop me niet meteen ingeschreven toen ik 18 was. Nu sta ik sinds zomer 2013 ingeschreven en dat is kansloos de komende vijf jaar, tenzij ik moet gokken op zo'n wie-het-eerst-komt-wie-het-eerst-maalt-woning.En ik wil per se in Kralingen wonen.
Ben verliefd op die wijk.
Vaste prik paar keer per jaar op Noordpleinquote:
twitter:BrigKolen twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 18:20:29Grootschalige actie. Diverse voertuigen in beslag genomen door ons, belastingdienst en deurwaarders #aanpakken… https://t.co/QLJ9WGjDOd reageer retweet
En die plek is?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 21:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Hihi, woon met 8 jaar wachten op Zuid maar ook gelijk de mooiste plek van 010
Eind mei en december sowieso en nooit in de eerste 3 maanden van het jaar.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:43 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Vaste prik paar keer per jaar op Noordpleintwitter:BrigKolen twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 18:20:29Grootschalige actie. Diverse voertuigen in beslag genomen door ons, belastingdienst en deurwaarders #aanpakken… https://t.co/QLJ9WGjDOd reageer retweet
Heuj, bedankt voor de tips.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 22:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet helemaal hoor. Je moet er gewoon goed bovenop zitten. Na 8 jaar stond ik overal wel op 1 over de Erasmusbrug, in Alexander maar ook soms wel in de goede buurten in Noord. Maar als jij gewoon om 8 uur 's avonds klaar zit heb je misschien wel een keer kans met een woning en anders je reacties strategisch plaatsen. Dus niet als ze er op komen maar een paar minuten voor de sluitingsdatum. En als je ergens een keer 10e bent geworden en er is een openbare bezichtiging voor alle mensen die gereageerd hebben altijd heen gaan. Wij waren dan wel op plek 1 gekomen wat we nu hebben maar de vrouw van de WoCo had daarvoor een bezichtiging en ze moest de eerste ACHT!!! mensen afzeggen/teleurstellen omdat ze hun papiertjes niet in orde hadden die je gelijk bij je moet hebben
NEUHHH!!quote:Op vrijdag 26 mei 2017 18:51 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
\
Hoe bedoel je? ( omschrijf de volgende keer wat je ziet, wel zo makkelijk)
quote:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)haalt-50-000-euro-opquote:Op vrijdag 26 mei 2017 17:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zo'n belastingcontrole vermoed ik?
Oe die zal ik onthouden. Het werd 't Trefpunt, met spacecake a 5 euro de plak.quote:Op donderdag 25 mei 2017 17:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Muffins bij in petto. Starten met een kwartje is niet onverstandig te noemen.
quote:Op maandag 22 mei 2017 18:21 schreef Iwanius het volgende:
Voor wie het interessant vindt: De mensen achter de beste cocktailbar van NL, 2x op rij The Stirr, gaan in juni een pop-up bar openen die tot 23:00 uur in de avond open is waarna het feestgewoel in The Stirr wordt voortgezet. Locatie: Achtertuin van:
Lijkt me echt kut, Iwanius als je enige klant.quote:Op zondag 28 mei 2017 17:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 mei 2017 19:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut, Iwanius als je enige klant.
Gelukkig weten ze dan wel dat ze geen klootjes "profiteur"volk binnenkrijgen waar ze alleen maar geld op verliezen.quote:
Wat is dat eigenlijk voor volk? Als je gewoon normaal bestelt en rap weer weg bent verliezen ze toch nooit op je?quote:Op maandag 29 mei 2017 18:17 schreef Iwanius het volgende:
Zolang jij dat blijft geloven ben ik tevreden.
[..]
Gelukkig weten ze dan wel dat ze geen klootjes "profiteur"volk binnenkrijgen waar ze alleen maar geld op verliezen.
Nee, dat is volk dat volgens menig Horeca baas teveel in opkomst is op terrassen van nieuwe zaken. Komen alleen maar voor zichzelf,houden de beste plaatsen altijd bezet en bestellen vaak of de allergoedkoopste wijn met 7 glazen erbij of een plateau brood met knoflook smeersel en zitten alleen maar met hun mobiel te spelen en selfies te maken waar ze zijn. Of ze zitten de hele avond aan 1 of hooguit 2 kopjes mint thee en blijven dan uren op de beste plekken zitten waardoor andere gasten die wat te verteren hebben en best bereid zijn wat neer te tellen, nergens kunnen zitten en dus weggaan. Dat laatste kost dus een horeca eigenaar geld,veel geld.quote:Op maandag 29 mei 2017 19:53 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor volk? Als je gewoon normaal bestelt en rap weer weg bent verliezen ze toch nooit op je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |