Kom eens langs met peacemanquote:Op zondag 7 mei 2017 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan. Ik heb ook ooit een cursus Reiki gedaan... Maar nooit gebruikt.
dit klinkt heel uh... uh...quote:
Dit klinkt als een heel oneerbaar voorstelquote:Op zondag 7 mei 2017 15:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kom eens langs met peaceman![]()
Eerst Reiki, dan een triple show?
peace with knokkels & Diaan
zullen we het daarop houdenquote:Op zondag 7 mei 2017 15:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit klinkt als een heel oneerbaar voorstel![]()
Of het is reiki-terminologie dat ik niet begrijp natuurlijk.
vredelievend? Ik verzon ter plekke een shownaam op basis van de usernames.quote:
Suuuuuuuuuuuuch a dirty mindquote:Op zondag 7 mei 2017 15:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit klinkt als een heel oneerbaar voorstel![]()
Of het is reiki-terminologie dat ik niet begrijp natuurlijk.
quote:Op zondag 7 mei 2017 15:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
vredelievend? Ik verzon ter plekke een shownaam op basis van de usernames.
Ik ben dus bedrogen met mijn reiki sessiequote:Op zondag 7 mei 2017 15:56 schreef knokkels het volgende:
Reiki geef je terwijl de ontvanger (en zender, ya weirdo's) totaal gekleed is, en je raakt de privedelen niet aan. FYI
quote:Op zondag 7 mei 2017 15:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ben dus bedrogen met mijn reiki sessie
Je hebt wel aan mijn knie gezetenquote:Op zondag 7 mei 2017 15:56 schreef knokkels het volgende:
Reiki geef je terwijl de ontvanger (en zender, ya weirdo's) totaal gekleed is, en je raakt de privedelen niet aan. FYI
quote:Op zondag 7 mei 2017 15:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De viespeuk!quote:
Had je hoofdpijn de dag daarna, en zat je broek op de enkels?quote:Op zondag 7 mei 2017 15:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En nu werkt ie weer hequote:
HIj deed het niet alleenquote:
hij hapert af en toe welquote:
quote:
Geld uitgeven aan iets Rotterdams kan het nooit waard zijnquote:Op zondag 7 mei 2017 16:02 schreef just me het volgende:
* just me heeft 6,00 uitgegeven om naar Excelsior Feijenoord te kijken, het is het geld dubbel en dwars waard
zoiets ja....quote:
* OscarMopperkont kijkt teletekst...quote:Op zondag 7 mei 2017 16:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan iets Rotterdams kan het nooit waard zijn
Echt welquote:Op zondag 7 mei 2017 16:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan iets Rotterdams kan het nooit waard zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |