SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkJuin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:52 schreef knokkels het volgende:
Lastig, een douche uitkiezen met zoveel keuze
De horizontale tangoquote:
neem diegene waar water uitkomtquote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:52 schreef knokkels het volgende:
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:52 schreef knokkels het volgende:
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:53 schreef just me het volgende:
[..]of je moet ze eerst allemaal eerst uitproberen
als jouw date er morgen is, moet je gewoon de band van het nummer hierna opzettenquote:
De nieuwe favoriete band van knokkels? "Kiss the anus of a black cat".quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
als jouw date er morgen is, moet je gewoon de band van het nummer hierna opzetten
sleep wellquote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:55 schreef Symphonic het volgende:
De luiken begeven het hier aan alle kanten...
Volgende keer luisteren we weer langer...
Thanks
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Thanks
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
De nieuwe favoriete band van knokkels? "Kiss the anus of a black cat".
slaap lekker!quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Thanks
3 winkels, bon gehad voor energiebesparende maatregelen.quote:
buona notte DoeDezeSymphMaarquote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Thanks
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Thanks
licht is niet zo belangrijk. Een fijne douche wel. Succes met het maken van een keuze.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
3 winkels, bon gehad voor energiebesparende maatregelen.
Mijn idee was douche en lampen. Lichtsituatie chez Knokkels is een beetje bedroevend, maar mijn douche is ook aan vervanging toe.
Dus nu drie winkels op prijs/kwaliteit beoordelen
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
De nieuwe favoriete band van knokkels? "Kiss the anus of a black cat".
Gewoon meteen de hele CD, toch lang geleden.quote:
laat Fogel zijn eigen plan maar trekkenquote:
idd gewoon de hele cd, succes verzekerdquote:Op zaterdag 6 mei 2017 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon meteen de hele CD, toch lang geleden.
Is het ook wel zonder Enigmaquote:Op zaterdag 6 mei 2017 22:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
idd gewoon de hele cd, succes verzekerd
ik heb er ook nog eentje liggenquote:Op zaterdag 6 mei 2017 22:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
idd gewoon de hele cd, succes verzekerd
Ik heb deze een jaar of 4 terug op de markt gehaald voor 20 euro of zo.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
licht is niet zo belangrijk. Een fijne douche wel. Succes met het maken van een keuze.
dat is een hele bestequote:Op zaterdag 6 mei 2017 22:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb deze een jaar of 4 terug op de markt gehaald voor 20 euro of zo.
Errug fijn.
ik geniet in elk geval van de muziekquote:Op zaterdag 6 mei 2017 22:08 schreef livelink het volgende:
Heeft het draaien je al het extra zetje en energie gegeven, Peaceman?
Ik kan een uur plakken als de andere DJs daar geen bezwaar tegen hebben.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 22:10 schreef peaceman het volgende:
ik wil best een uurtje bij boeken als dat kan en mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |