Dat heb ik met dat. Laat me eens met rust loser. Je kent mijn leven niet, je oordeelt uit hoogmoed terwijl je geen benul hebt kul.quote:
De auto heel houden is ook een kunst.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:45 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
107 starts, 50 keer uitgevallen. Een keer vaker uitgevallen dan Pedro de la Rosa die ook 107 starts had.
Post even dat ik geen rijbewijs heb en niet mag oordelen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:57 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De auto heel houden is ook een kunst.
Laat ons eens met rust, wat doet jou denken dat het hele forum om jou draait, jij bent een nitwit sukkel!!!quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik met dat. Laat me eens met rust loser.
Hier is ie weer.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 22:02 schreef laffer het volgende:
[..]
Laat ons eens met rust, wat doet jou denken dat het hele forum om jou draait, jij bent een nitwit sukkel!!!
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Deze is oud, nog van het verstappen forum
Irvine en volgens mij 2 of 3 races schorsing als ik het me goed herinner. Lang geleden alweerquote:Op zondag 7 mei 2017 02:28 schreef Bluurgh het volgende:
Trouwens toch wel mooi dat in de OP een foto uit de jaren '70 staat, en een foto van de crash in Brazilië, waar een andere coureur (irvine?) een ban kreeg voor een race.
Max komt net kijken, de tijd zal het leren of die meer kalmte heeft.quote:Op zondag 7 mei 2017 02:53 schreef Stratotanker het volgende:
Jos had absoluut de kwaliteiten om de top te bereiken. Dat staat wat mij betreft buiten kijf. Helaas werden de kaarten voor hem slecht(er) geschud. Ik kreeg wel het gevoel dat hij steeds gefrustreerder raakte aan het einde van zijn carrière. Hij kwam steeds vaker negatief in het nieuws. Verbaasd mij niets eigenlijk, sommige persoonskenmerken zijn nu eenmaal vereist om in dat wereldje bij de top te kunnen horen. Of in elk geval in die periode.
Ik vind het bewonderenswaardig dat hij eieren voor zijn geld heeft gekozen en zijn hele hebben en houden in zijn kinderen heeft geïnvesteerd. De bijnaam begrijp ik ook niet. Wat dat betreft zuivert Max ook zijn naam en dat heeft hij meer dan verdiend.
Absoluut. Maar Max wordt en is sowieso beter gemanaged hierin. Iedereen leert van het verleden ..quote:Op zondag 7 mei 2017 02:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Max komt net kijken, de tijd zal het leren of die meer kalmte heeft.
Misschien had zijn moeder meer talent dan pa.quote:Op zondag 7 mei 2017 03:01 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Absoluut. Maar Max wordt en is sowieso beter gemanaged hierin. Iedereen leert van het verleden ..
Het gaat ook veel verder dan dat.quote:Op zondag 7 mei 2017 12:13 schreef Bluurgh het volgende:
Vroeger hoorde je denk ik meer dingen van je manager als
"Gefeliciteerd, ik heb een zitje voor je geregeld. We hebben een etentje om het team te ontmoeten en ik denk dat je wat meer moet gaan trainen."
En op je eerste testdag zeiden de monteurs "Deze knopjes naast het stuur doen zus en zo"
Tegenwoordig worden coureurs een stuk beter ge-managed en begeleid.
Je opent een discussie om een bepaald vooroordeel (hopelijk) uit de wereld te krijgen, de naam Jos Verstappen en grindbakgrapjes.. Dan ga je je eigen topic weer om zeep helpen met de persoon Verstappen en al zijn privé aangelegenheden.. Beetje jammer Tong.. De coureur Jos Verstappen verdient wel een topic als deze, zoals je oorspronkelijk bedoelt had, dan vind ik dat je hem weer net zo goed neer trapt om het alsnog over privé zaken te hebben. Mij boeit het niet als fan van Jos..quote:
In de tijd van Jos moest je als coureur zelf nog een beetje op de techniek passen aangezien de boordcomputer dat nog niet voor je deed. Helaas had hij daar totaal geen gevoel voor, dus blies hij constant de boel op terwijl zijn teamgenoten wel gewoon de auto thuis brachten.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 14:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik snap dan ook niet waarom hij die bijnaam gekregen heeft. Het slaat nergens op. En dat die naam volledig onterecht is is gewoon te bewijzen met keiharde statistieken. Van alle uitvalbeurten is het gros gewoon de schuld van falende techniek aan de auto. Dat je hem dan aan de kant moet zetten daar kun je de coureur niet op aanrekenen. Me dunkt.
Maarja, zoals je al zei, bijnaam verzonnen door mensen zonder verstand ervan. En dat blijft dan de rest van je leven aan je plakken. En bedankt.
Waar baseer je dit precies op? Bronnen?quote:Op zondag 7 mei 2017 14:48 schreef Nobu het volgende:
[..]
In de tijd van Jos moest je als coureur zelf nog een beetje op de techniek passen aangezien de boordcomputer dat nog niet voor je deed. Helaas had hij daar totaal geen gevoel voor, dus blies hij constant de boel op terwijl zijn teamgenoten wel gewoon de auto thuis brachten.
Dus ja, wel degelijk zijn schuld.
Echt schuld kan ik het niet noemen.. Maar volgens mij kon je het wel aan Jos zijn rijstijl zien dat hij zijn materiaal niet bepaald spaarde.. Ging er altijd vol voor.. Misschien is de AGP toen met Zuid Afrika daar ook wel een voorbeeld voor.. Race 1 crashed hij bij een inhaalpoging.. Race 2 gaat ie op het zelfde punt gewoon weer inhalen. Jos is daarin altijd een stier geweest.. zolang hij geen 1e lag (altijd, behalve dan die race in Durban), was zijn voorganger de rode lap waarop hij joeg.. En dat ging soms ten koste van het materiaal.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:48 schreef Nobu het volgende:
[..]
In de tijd van Jos moest je als coureur zelf nog een beetje op de techniek passen aangezien de boordcomputer dat nog niet voor je deed. Helaas had hij daar totaal geen gevoel voor, dus blies hij constant de boel op terwijl zijn teamgenoten wel gewoon de auto thuis brachten.
Dus ja, wel degelijk zijn schuld.
Is dat zo? Natuurlijk was het eerste jaar toch wel dramatisch. Zoals eerder gezegd, beginnersfouten, te weinig ervaring, een auto die puur voor Schumi gebouwd is.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:48 schreef Nobu het volgende:
[..]
In de tijd van Jos moest je als coureur zelf nog een beetje op de techniek passen aangezien de boordcomputer dat nog niet voor je deed. Helaas had hij daar totaal geen gevoel voor, dus blies hij constant de boel op terwijl zijn teamgenoten wel gewoon de auto thuis brachten.
Dus ja, wel degelijk zijn schuld.
Echt? Dat verbaast me wel een beetje moet ik zeggen. Al zijn er natuurlijk meer manieren om uit te vallen.quote:Op zondag 7 mei 2017 18:27 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Is dat zo? Natuurlijk was het eerste jaar toch wel dramatisch. Zoals eerder gezegd, beginnersfouten, te weinig ervaring, een auto die puur voor Schumi gebouwd is.
Hou je dat jaar even buiten beschouwing, dan is in de rest van zijn carriere Jos 51x uitgevallen, al zijn teamgenoten van 1995-2003 zijn gezamelijk 52x uitgevallen.
En het gros ervan was niet te wijten aan hem. Dat je dan wel eens in de grindbak eindigt doet daar niets aan af. Jos heeft het in zijn tijd en met zijn materiaal gewoon goed gedaan. En ja er had meer in zijn carrière gezeten, maar dat kwam er niet uit. Gelukkig heeft ie max een universitaire bul F1 rijden gegevenquote:Op zondag 7 mei 2017 22:30 schreef Nobu het volgende:
[..]
Echt? Dat verbaast me wel een beetje moet ik zeggen. Al zijn er natuurlijk meer manieren om uit te vallen.
En aan de andere kant, van de races die Jos finishte is hij altijd hoger gefinisd dan zijn startpositie,en niet een klein beetje ook. Ik weet niet wat voor statistieken zijn teamgenoten hebben maar Jos deed nooit mee om het "meerijden"quote:Op zondag 7 mei 2017 23:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
En het gros ervan was niet te wijten aan hem. Dat je dan wel eens in de grindbak eindigt doet daar niets aan af. Jos heeft het in zijn tijd en met zijn materiaal gewoon goed gedaan. En ja er had meer in zijn carrière gezeten, maar dat kwam er niet uit. Gelukkig heeft ie max een universitaire bul F1 rijden gegeven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |