abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2017 @ 12:05:55 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_170723628








:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_170724975
Heb ik ook nooit gesnapt dat hij zo werd genoemd/herinnerd. De laatste 5 jaren heb ik hem zien rijden bij Arrows en Minardi. Maar dat waren gewoon verschrikkekijke auto's. Kan me regenraces herinneren waar hij er echt bovenuit stak wat betreft auto beheersing.
pi_170724984
Ik kan mij nog heugen dat hij zeer grote sponsoren had.
pi_170725390
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 13:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik kan mij nog heugen dat hij zeer grote sponsoren had.
Wie? Verstappen? Nee man.
Trust de Dordrechtse computerartikelen boer, Muermans, een makelaar uit Roermond. Welke grote dan?
U MAD?
  zaterdag 6 mei 2017 @ 14:37:18 #5
356891 Abed
hooggeleid
pi_170725607
De man had zeker veel talent, ook een goede starter.
Jammer van de bijnaam, gekregen door onbekenden van de sport, dezelfde mensen die Max ophemelen en afbranden zonder alle factoren mee te wegen.

'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_170725632
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:37 schreef Abed het volgende:
Jammer van de bijnaam, gekregen door onbekenden van de sport, dezelfde mensen die Max ophemelen en afbranden zonder alle factoren mee te wegen.
Dat dus.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 6 mei 2017 @ 14:41:18 #7
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_170725665
SteekvlamGenot.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_170725677


Deze statistieken tonen aan dat Jos helemaal geen grindbakrijder was.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 6 mei 2017 @ 14:44:19 #9
356891 Abed
hooggeleid
pi_170725692
Een van de weinig echte fouten was deze naar mijn mening:


Ook al remt Montoya vroeg en Jos normaliter laat, dan nog.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  zaterdag 6 mei 2017 @ 14:46:56 #10
369251 Geralt
of Rivia
pi_170725730
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:44 schreef Abed het volgende:
Een van de weinig echte fouten was deze naar mijn mening:


Ook al remt Montoya vroeg en Jos normaliter laat, dan nog.
Ik snap dan ook niet waarom hij die bijnaam gekregen heeft. Het slaat nergens op. En dat die naam volledig onterecht is is gewoon te bewijzen met keiharde statistieken. Van alle uitvalbeurten is het gros gewoon de schuld van falende techniek aan de auto. Dat je hem dan aan de kant moet zetten daar kun je de coureur niet op aanrekenen. Me dunkt.

Maarja, zoals je al zei, bijnaam verzonnen door mensen zonder verstand ervan. En dat blijft dan de rest van je leven aan je plakken. En bedankt. :{
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_170725983
Afgunst. Om überhaupt een stoeltje te kunnen krijgen moet je al een aardig stukje kunnen rijden. Die machines zijn erg duur, daar zetten ze niet zomaar de eerste beste koekengrindbakker in.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 15:08:21 #12
356891 Abed
hooggeleid
pi_170726013
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:06 schreef Ridocar het volgende:
Afgunst. Om überhaupt een stoeltje te kunnen krijgen moet je al een aardig stukje kunnen rijden. Die machines zijn erg duur, daar zetten ze niet zomaar de eerste beste koekengrindbakker in.
Nouja met een flinke zak geld kom je heel ver, genoeg middelmatige coureurs die hierdoor voorrang kregen op betere.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_170726421
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:37 schreef Abed het volgende:
De man had zeker veel talent, ook een goede starter.
Jammer van de bijnaam, gekregen door onbekenden van de sport, dezelfde mensen die Max ophemelen en afbranden zonder alle factoren mee te wegen.

Wel grappig om te zien hoe de bolides zich hebben doorontwikkeld. Je zou er nu toch bang van worden om in zo'n auto te stappen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_170726659
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:42 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]

Deze statistieken tonen aan dat Jos helemaal geen grindbakrijder was.
Kon me niet meer herinneren dat hij zo veel last van technische problemen had
pi_170726815
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:06 schreef Ridocar het volgende:
Afgunst. Om überhaupt een stoeltje te kunnen krijgen moet je al een aardig stukje kunnen rijden. Die machines zijn erg duur, daar zetten ze niet zomaar de eerste beste koekengrindbakker in.
Nederlandse mentaliteit he, kop boven het maaiveld.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 6 mei 2017 @ 15:49:08 #16
369251 Geralt
of Rivia
pi_170726816
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Kon me niet meer herinneren dat hij zo veel last van technische problemen had
Dat zijn de cijfers. Dat mensen zonder verstand dan roepen: "ja zeker weer in de grindbak gestaan he, josje grindbak hoehahaha" daar kan ik ook niks aan doen.

Die mensen zijn achterlijk en hebben er geen verstand van. Maar ze zorgen er wel voor dat zo iemand de rest van zijn leven een negatieve bijnaam heeft waar hij niet meer vanaf komt.

Dat die dan vervolgens zijn eigen carrière laat voor wat het is en zijn zoon de best mogelijke opleiding tot F1 coureur geeft wat hem ongetwijfeld letterlijk bloed, zweet en tranen heeft gekost en dat zijn zoon nu in heel de F1 wereld bejubeld wordt doet daar natuurlijk niets aan af. Er blijven achterlijke mensen josje grindbak noemen, en lachen met zn allen hahaha, zoals laatst die infantiele lul op dat debiele voetbalprogramma. Man man man wat een droefenis }:|

We mogen Jos op onze blote knietjes danken voor wat ie met Max gedaan heeft. Zo'n opleiding heeft nog nooit iemand gehad en hij begint er nu pas net de vruchten van te plukken. Jongste winnaar ooit, jongste ooit die meedoet aan een Grand Prix, jongste puntenscorer ooit, binnen anderhalf jaar bij een topteam zitten zonder centen op tafel te hoeven leggen etcetc. Allemaal mede mogelijk gemaakt door Nederlands voormalig beste F1 coureur Jos Verstappen.

In plaats van domme grapjes te maken over Jos zouden we ons petje voor die vent af moeten nemen en een diepe buiging moeten maken. Je weet wel, wat iemand die wél verstand heeft van F1, Niki Lauda, wél gewoon gedaan heeft.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 6 mei 2017 @ 16:20:50 #17
356891 Abed
hooggeleid
pi_170727427
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:49 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat zijn de cijfers. Dat mensen zonder verstand dan roepen: "ja zeker weer in de grindbak gestaan he, josje grindbak hoehahaha" daar kan ik ook niks aan doen.

Die mensen zijn achterlijk en hebben er geen verstand van. Maar ze zorgen er wel voor dat zo iemand de rest van zijn leven een negatieve bijnaam heeft waar hij niet meer vanaf komt.

Dat die dan vervolgens zijn eigen carrière laat voor wat het is en zijn zoon de best mogelijke opleiding tot F1 coureur geeft wat hem ongetwijfeld letterlijk bloed, zweet en tranen heeft gekost en dat zijn zoon nu in heel de F1 wereld bejubeld wordt doet daar natuurlijk niets aan af. Er blijven achterlijke mensen josje grindbak noemen, en lachen met zn allen hahaha, zoals laatst die infantiele lul op dat debiele voetbalprogramma. Man man man wat een droefenis }:|

We mogen Jos op onze blote knietjes danken voor wat ie met Max gedaan heeft. Zo'n opleiding heeft nog nooit iemand gehad en hij begint er nu pas net de vruchten van te plukken. Jongste winnaar ooit, jongste ooit die meedoet aan een Grand Prix, jongste puntenscorer ooit, binnen anderhalf jaar bij een topteam zitten zonder centen op tafel te hoeven leggen etcetc. Allemaal mede mogelijk gemaakt door Nederlands voormalig beste F1 coureur Jos Verstappen.

In plaats van domme grapjes te maken over Jos zouden we ons petje voor die vent af moeten nemen en een diepe buiging moeten maken. Je weet wel, wat iemand die wél verstand heeft van F1, Niki Lauda, wél gewoon gedaan heeft.
Amen broeder, amen.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  zaterdag 6 mei 2017 @ 16:38:51 #18
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_170727698
Als hij bij al die mankementen zijn auto in de grindbak parkeerde, is de bijnaam niet zo onlogisch. Ook al kun je hem dat niet persoonlijk aanrekenen; hij stond er wel. Logisch dus wel, maar het zegt weinig over zijn kwaliteiten als coureur.
heitieh
pi_170727751
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wie? Verstappen? Nee man.
Trust de Dordrechtse computerartikelen boer, Muermans, een makelaar uit Roermond. Welke grote dan?
pi_170727809
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 16:42 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze is oud, nog van het verstappen forum
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_170728449
Het eerste seizoen heeft hij wel een aantal ongelukkige momenten gehad; een paar foutjes waardoor 'ie inderdaad in de grindbak belandde. Waarbij de grootste fout nog wel was dat hij z'n eigen auto afschreef (? geloof ik, of het waren technische problemen) en toen in de auto van Schumacher mocht kwalificeren, waarna hij prompt van de baan spinde.

Maar die auto was ook 100% aangepast aan Schumacher, waar Jos 10 punten haalde in 10 wedstrijden (2 maal derde plek oa.), behaalden Lehto en Herbert in 8 wedstrijden wel 1 punt.

Mocht Lehto niet die nekblessure gehad hebben, had het er denk ik wel heel anders uitgezien, aangezien Jos dan gewoon een jaar getest had in plaats van direct het diepe in gegooid te worden.
pi_170728544
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 16:20 schreef Abed het volgende:

[..]

Amen broeder, amen.
pi_170728744


107 starts, 50 keer uitgevallen. Een keer vaker uitgevallen dan Pedro de la Rosa die ook 107 starts had.
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 19:05:28 #24
446930 crew  ESF1Gamer
pi_170730218
Ik kan alleen zijn Arrows en Minardi tijd herinneren, maar daar liet hij mooie dingen zien.
Ik snapte ook bijnaam grindbakrijder ook niet.

Tegenwoordig kun je moeilijker een coureur grindbakrijder noemen, want er zijn bijna geen grindbakken meer.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2017 @ 21:50:12 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_170733926
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:06 schreef Ridocar het volgende:
Afgunst. Om überhaupt een stoeltje te kunnen krijgen moet je al een aardig stukje kunnen rijden. Die machines zijn erg duur, daar zetten ze niet zomaar de eerste beste koekengrindbakker in.
Je moet toch geld meenemen :?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')