Nog geen filesquote:Op zondag 7 mei 2017 11:30 schreef MPC60 het volgende:
Iemand enig idee over de drukte op de wegen naar Rotterdam? Volgens de anwb geen files maar lijkt mij toch drukker dan normaal.
Ik vertrek zo om 12 uur, normaal doen we er een half uur over, ben benieuwd.quote:
Zal allemaal wel meevallen toch? Zondagochtend, en de wedstrijd is pas om 14:30 (dus gespreid verkeer).quote:Op zondag 7 mei 2017 11:30 schreef MPC60 het volgende:
Iemand enig idee over de drukte op de wegen naar Rotterdam? Volgens de anwb geen files maar lijkt mij toch drukker dan normaal.
Dat moet wel lukken, denk ik. Precies wat Merkie zegt, begint pas om 14:30, dus de drukte zal rond 12:30/13:00 beginnen, gok ik...quote:Op zondag 7 mei 2017 11:32 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vertrek zo om 12 uur, normaal doen we er een half uur over, ben benieuwd.
Wij rijden op 15km van Rotterdam, vanuit het Noorden tot nu toe goed te doen. Ben benieuwd straks met parkeren...quote:Op zondag 7 mei 2017 11:30 schreef MPC60 het volgende:
quote:Met een kraan is de supporter, onder begeleiding van een politie-agent, uit de lichtmast gehaald bij Excelsior. ,,Ongelooflijk'', zo mompelde directeur Ferry de Haan van Excelsior, die driftig heen en weer wandelde over het terrein rond het stadion. ,,Zoveel beveiliging en toch komt hij die lichtmast in.''
Is altijd zo bij overmacht. In een klas zitten met drie van dertig leerlingen heb ook niet zoveel zin.quote:Op zondag 7 mei 2017 11:47 schreef RvLaak het volgende:
Lol:
Ongestraft spijbelen tijdens Feyenoord-huldiging
Eretribune schakelt regelmatig naar Rotterdam.quote:Op zondag 7 mei 2017 12:27 schreef FL_Freak het volgende:
Waar kan ik wat live beelden bekijken van rotterdam?
Parkeren was goed te doen op de gebruikelijke gratis plekken.quote:Op zondag 7 mei 2017 12:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wij rijden op 15km van Rotterdam, vanuit het Noorden tot nu toe goed te doen. Ben benieuwd straks met parkeren...
Dat was natuurlijk van begin af aan de bedoeling om dat te bedekken.quote:Op zondag 7 mei 2017 12:46 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
De tekst 'Kampioen Eredivisie 2016/2017' is nu onzichtbaar. Verstandig.
Uiteraard, we zijn niet zo stupide als de joden met hun bus vorig jaarquote:Op zondag 7 mei 2017 12:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk van begin af aan de bedoeling om dat te bedekken.
Geleerd van PSV en Ajaxquote:Op zondag 7 mei 2017 12:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk van begin af aan de bedoeling om dat te bedekken.
quote:Op zondag 7 mei 2017 12:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uiteraard, we zijn niet zo stupide als de joden met hun bus vorig jaar
duurt allemaal lang iddquote:Op zondag 7 mei 2017 12:54 schreef Merkie het volgende:
Vind het maar een vervelende dag eigenlijk. Achteraf kijk je daar (hopelijk) anders op terug
.
Meh. Als PSV nog 2de wordt en ze pakken die EL nog ook wordt het steeds minder geld hequote:Op zondag 7 mei 2017 13:03 schreef RvLaak het volgende:
Zou helemaal een perfecte dag worden als Feyenoord & de egeltjes allebei winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |