Dat was natuurlijk van begin af aan de bedoeling om dat te bedekken.quote:Op zondag 7 mei 2017 12:46 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
De tekst 'Kampioen Eredivisie 2016/2017' is nu onzichtbaar. Verstandig.
Uiteraard, we zijn niet zo stupide als de joden met hun bus vorig jaarquote:Op zondag 7 mei 2017 12:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk van begin af aan de bedoeling om dat te bedekken.
Geleerd van PSV en Ajaxquote:Op zondag 7 mei 2017 12:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk van begin af aan de bedoeling om dat te bedekken.
quote:Op zondag 7 mei 2017 12:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uiteraard, we zijn niet zo stupide als de joden met hun bus vorig jaar
duurt allemaal lang iddquote:Op zondag 7 mei 2017 12:54 schreef Merkie het volgende:
Vind het maar een vervelende dag eigenlijk. Achteraf kijk je daar (hopelijk) anders op terug
.
Meh. Als PSV nog 2de wordt en ze pakken die EL nog ook wordt het steeds minder geld hequote:Op zondag 7 mei 2017 13:03 schreef RvLaak het volgende:
Zou helemaal een perfecte dag worden als Feyenoord & de egeltjes allebei winnen
Groningen mag van mij ook wel winnen hoorquote:Op zondag 7 mei 2017 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh. Als PSV nog 2de wordt en ze pakken die EL nog ook wordt het steeds minder geld he
een titel is niet te koopquote:Op zondag 7 mei 2017 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh. Als PSV nog 2de wordt en ze pakken die EL nog ook wordt het steeds minder geld he
True. Maar CL-geld met 2 ploegen verdelen a la, maar als PSV daar nog onverhoopt bij komt is het wel zondequote:
boeit me echt niksquote:Op zondag 7 mei 2017 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me daar op dit moment echt niet druk om makenquote:Op zondag 7 mei 2017 13:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, meer geld is leuk natuurlijk... Versterkingen worden dan makkelijker haalbaar.
Blijkbaar ben ik dan wat pragmatischer ingesteld, hoewel de zenuwen zeker voelbaar zijnquote:Op zondag 7 mei 2017 13:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan me daar op dit moment echt druk om maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |