wnneer is die foto gemaakt....quote:
vanmiddag.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wnneer is die foto gemaakt....
ik was rond 8 uur nog op stadhuisplein...volgens mij heb ik dit tafereel niet gezien of ik heb niet goed gekeken net....
o okequote:
Op en af. overwegend beter, maar soms word je dan wel eens keihard door jezelf in het gezicht getitkquote:Op zaterdag 6 mei 2017 20:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je gezondheid, tim?
Waar heb je last van als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op en af. overwegend beter, maar soms word je dan wel eens keihard door jezelf in het gezicht getitk
Ik zag het ook ja, what the fuckquote:Op zaterdag 6 mei 2017 19:57 schreef Dekatria het volgende:
We reden vanmiddag langs Woudestein. Het leek goddomme wel een vesting met die containers
Volgens Fox is dat om Feyenoord-supporters zonder kaartje buiten te houdenquote:
Daar is het niet voor?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 23:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens Fox is dat om Feyenoord-supporters zonder kaartje buiten te houden.
Dat is toch ook zo?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 23:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens Fox is dat om Feyenoord-supporters zonder kaartje buiten te houden.
Heb ook pech. Gisteren onderweg van Disney naar huis een maaltijd naar binnen gewerkt van een Frans snelwegrestaurant. Dat ging vanmorgen niet helemaal goed en lig al heel de dag van pampus. Maar hopen dat ik morgen een beetje fit ben, misschien maar oppassen met de alcohol....quote:Op zaterdag 6 mei 2017 20:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Koorts, hoest bloed op, duizelig en gewoon erg ellendig.
Ja klopt, de 'quote:
Ah, zoiets dacht ik al. Ik neem aan dat er allerlei politie/beveiliging plaats gaat nemen tussen de containers, maar het ziet er wel vreemd uit inderdaadquote:Op zaterdag 6 mei 2017 23:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja klopt, de '' sloeg ook meer op het middel (een Lego-fort met containers bouwen) dan op het doel
.
Ik zou de NOS ook overslaan. Die melken dit he-le-maal uit.quote:Op zondag 7 mei 2017 00:10 schreef PSVCL het volgende:
Gefeliciteerd alvast.
FOX sport gaat morgen niet aan.
Sla ik morgen ook over, hetzelfde geldt voor VI op maandag.quote:Op zondag 7 mei 2017 00:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou de NOS ook overslaan. Die melken dit he-le-maal uit.
Ik heb gister wel even naar de Fey special op NPO 2 gekeken. Was zelfs voor een Feyenoorder niet uit te zitten.quote:Op zondag 7 mei 2017 00:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sla ik morgen ook over, hetzelfde geldt voor VI op maandag.
Ik heb er niet zo'n moeite mee om de huldigingen van andere clubs te zien. Beetje aanstel gedrag PSVCLquote:Op zondag 7 mei 2017 00:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sla ik morgen ook over, hetzelfde geldt voor VI op maandag.
quote:Op zondag 7 mei 2017 00:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb gister wel even naar de Fey special op NPO 2 gekeken. Was zelfs voor een Feyenoorder niet uit te zitten.
Omdat je van Feyenoord geen huldiging gewend bent ..quote:Op zondag 7 mei 2017 00:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n moeite mee om de huldigingen van andere clubs te zien. Beetje aanstel gedrag PSVCL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |