Niet hoeven overstappen is inderdaad wel chill. De NS heeft maar weer eens besloten om alle routes ten zuiden van Rotterdam open te breken, waardoor een relaxte 1u10 treinrit vanuit Antwerpen nu een heel geneuzel gaat worden met meerdere overstappen en eventueel busvervoer. Maar goed, het zal de stemming niet minderen, heb er gruwelijk zin in.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha idd
Maar, kan wel in 1 lange zit in Rotterdam zijnbenieuwd hoeveel kameraden in de trein zitten.
Wat een feest zal dit worden. Zo'n godsgruwelijk veel zin in.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Genoeg waarschijnlijk.Iedereen is gek geworden.
Man, al zou ik via Hamburg of Parijs moeten. Ik kom in Rotterdam aanquote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet hoeven overstappen is inderdaad wel chill. De NS heeft maar weer eens besloten om alle routes ten zuiden van Rotterdam open te breken, waardoor een relaxte 1u10 treinrit vanuit Antwerpen nu een heel geneuzel gaat worden met meerdere overstappen en eventueel busvervoer. Maar goed, het zal de stemming niet minderen, heb er gruwelijk zin in.
Ik ben morgen ook van de partij.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha idd
Maar, kan wel in 1 lange zit in Rotterdam zijnbenieuwd hoeveel kameraden in de trein zitten.
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook van de partij.
Pak de trein van 10.20u vanuit Breda.
Het belooft een complete volksverhuizing te worden.
Ja, wel sick. Ik was er als klein mannetje ook bij in 99 met mijn vader. Veel weet ik er niet meer van, was toen 8 jaar. Gaat gruwelijk worden in ieder gevalquote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb allemaal verwachtingen.. Die kneiterhard overtroffen zullen worden mochten we van Excelsior winnenverheug me nu al op de beelden van dit volksfeest. Nagenot
Okay, he. pff. Ever weer de focus op morgen.
Die wedstrijd gaan we echt met 0-5 winnen oid. Een groot feest, alles.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb allemaal verwachtingen.. Die kneiterhard overtroffen zullen worden mochten we van Excelsior winnenverheug me nu al op de beelden van dit volksfeest. Nagenot
Okay, he. pff. Ever weer de focus op morgen.
een grote orgiequote:Op zaterdag 6 mei 2017 18:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die wedstrijd gaan we echt met 0-5 winnen oid. Een groot feest, alles.
Die 2de zin bezorgt me de kriebelsquote:Op zaterdag 6 mei 2017 18:16 schreef Scrummie het volgende:
Over minder dan 24 uur weten we het of er een groots feest is, of dat we langzaam afdruipen om het een week later nog eens te proberen..
500 procent zekerquote:Op zaterdag 6 mei 2017 18:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die wedstrijd gaan we echt met 0-5 winnen oid. Een groot feest, alles.
Al die zekerheid mbt een overwinning is wat mij de kriebels bezorgt... Ze zijn er nog niet & we hebben het al vaker mis zien gaan in de laatste paar jaar.quote:
Onze huispessimistquote:Op zaterdag 6 mei 2017 18:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al die zekerheid mbt een overwinning is wat mij de kriebels bezorgt... Ze zijn er nog niet & we hebben het al vaker mis zien gaan in de laatste paar jaar.
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 18:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Onze huispessimistjij loopt al het hele seizoen te kriebelen he
Klinkt goed! Thanksquote:Op zaterdag 6 mei 2017 18:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Kijktip voor vanavond 21.25u op NPO2 Andere tijden "in de schaduw van De Kuip", over hoe onze voetbalclub door de jaren heen leeft onder de aanhang in de omliggende wijken.
Vanaf Utrecht hier. Wel een stukkie laterquote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha idd
Jullie.zijn.al.kampioen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 19:45 schreef Merkie het volgende:
Vind al die docu's die vooruit lopen op de feiten irritant eigenlijk. Kijk ze liever na morgen.
Dat herken ik wel.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 19:45 schreef Merkie het volgende:
Vind al die docu's die vooruit lopen op de feiten irritant eigenlijk. Kijk ze liever na morgen.
Nee joh vriendquote:Op zaterdag 6 mei 2017 20:19 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik ben zo ziek als een hond.Kom nauwelijks m'n bed uit. Moet het feestje helaas aan me voorbij laten gaan.
Gewoon gaan joh! Vorig jaar stond ik ook op de coolsingel als een rood Michelin mannetje door een allergische reactie.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 20:19 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik ben zo ziek als een hond.Kom nauwelijks m'n bed uit. Moet het feestje helaas aan me voorbij laten gaan.
Ik peil de situatie morgenochtend wel.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 20:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gewoon gaan joh! Vorig jaar stond ik ook op de coolsingel als een rood Michelin mannetje door een allergische reactie.
vrees voor mij hetzelfdequote:Op zaterdag 6 mei 2017 20:19 schreef Gary_Oak het volgende:
wnneer is die foto gemaakt....quote:
vanmiddag.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wnneer is die foto gemaakt....
ik was rond 8 uur nog op stadhuisplein...volgens mij heb ik dit tafereel niet gezien of ik heb niet goed gekeken net....
o okequote:
Op en af. overwegend beter, maar soms word je dan wel eens keihard door jezelf in het gezicht getitkquote:Op zaterdag 6 mei 2017 20:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je gezondheid, tim?
Waar heb je last van als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op en af. overwegend beter, maar soms word je dan wel eens keihard door jezelf in het gezicht getitk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |