Komt Whiskers ook op de meet?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is dit nu 1 gozer minder op de Meet ? Te lui om te checken.
Feiten zijn als granaten. Die kan je beter met rust laten mi!quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:45 schreef Bart2002 het volgende:
Mannenbroeders. In principe is het niet de bedoeling om andere users de maat te nemen. Laat ons strijden met open vizier en altijd gericht op feiten. Gr. Bart
Mijn vizier is gericht op mijn geiten-wollensokken.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:45 schreef Bart2002 het volgende:
Mannenbroeders. In principe is het niet de bedoeling om andere users de maat te nemen. Laat ons strijden met open vizier en altijd gericht op feiten. Gr. Bart
Maar nu weer voor minstens een week in het systeem. Briljant in het kwadraat.quote:
Weet je: jij bent immer mellow en in orde. Jij deugt als een beer.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mijn vizier is gericht op mijn geiten-wollensokken.
Grtz DH (spelvaut ergens)
Goeie kerel vind ik jou altijd.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
paar stompen op die dikke kaak van je
Bart is natuurlijk ook een prachtvent.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:01 schreef Bart2002 het volgende:
Eerlijke vent uit het Zeeuwse. Geen scrupules en geen kapsones. Helemaal mijn soort kerels.
Graag over dat je het zeg maar in haar derriere wilt doen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:00 schreef LelijKnap het volgende:
Sorry was even slim aan het zijn in een ander topic. Waarover wil je het hebben?
Of over muziek.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:00 schreef LelijKnap het volgende:
Sorry was even slim aan het zijn in een ander topic. Waarover wil je het hebben?
Ik denk dat het een kwestie van visualiseren is. Dus, zeg maar, een heel grote drol die uit haar derriere komt rollen. Dat hadden ze ons inderdaad ook gewoon op de basisschool kunnen meegeven.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:07 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Graag over dat je het zeg maar in haar derriere wilt doen.
Dat is dan het uitgangspunt. Dan gaan we er even vanuit dat ze daar niet perse welwillend op reageert. Wat dan? In principe is het al kansloos omdat zo'n gigantische tamp natuurlijk bij voorbaat niet past.
Toch maak je vaak mee dat zo'n vrouwtje daar toch op aandringt.
En wat dan? Dat zijn toch van die levensvragen die je ten onrechte niet op school leert.
Dit soort inzichten zijn heel belangrijk. Goed gevonden.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik denk dat het een kwestie van visualiseren is. Dus, zeg maar, een heel grote drol die uit haar derriere komt rollen. Dat hadden ze ons inderdaad ook gewoon op de basisschool kunnen meegeven.
Het was me even ontschoten dat zo een visualisatie het alleen maar aantrekkelijker zou kunnen maken. Tja, wat dan? Misschien is het twee vingers-systeem een noodzakelijk beginpunt en dat het vanaf daar een kwestie van aanvoelen is?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:19 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dit soort inzichten zijn heel belangrijk. Goed gevonden.
Maar ondanks dat beeld ..... mwah... Zij moet het zelf ook lekker vinden. Anders zal je deze jongen daar nooit aan zullen beginnen.
Dan doen wij even dit fruitige ding.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Bovenstaande nummer is mij iets te hysterisch.
Ach. Ik weet niet hoor. Die wijven doen toch waar ze zelf zin in hebben. Ze weten bovendien niet wat ze zelf lekker vinden. Dus of we daar oprecht rekening mee moeten houden... Ik vraag het u af!quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:21 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het was me even ontschoten dat zo een visualisatie het alleen maar aantrekkelijker zou kunnen maken. Tja, wat dan? Misschien is het twee vingers-systeem een noodzakelijk beginpunt en dat het vanaf daar een kwestie van aanvoelen is?
Ja, zo bezien.... De mens kan uiteindelijk toch niet willen wat hij wilt. En voor de vrouw gaat dat nog meer op dan de man inderdaad. Het is dus aan jou om de zin te creëren die er eigenlijk al was. M.a.w.; douw m 'r gewoon in.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:24 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ach. Ik weet niet hoor. Die wijven doen toch waar ze zelf zin in hebben. Ze weten bovendien niet wat ze zelf lekker vinden. Dus of we daar oprecht rekening mee moeten houden... Ik vraag het u af!
Driewerf neen!!!quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, zo bezien.... De mens kan uiteindelijk toch niet willen wat hij wilt. En voor de vrouw gaat dat nog meer op dan de man inderdaad. Het is dus aan jou om de zin te creëren die er eigenlijk al was. M.a.w.; douw 'r m gewoon in.
Als je het vraagt verpest je natuurlijk het hele experiment. Om achter de zin of onzin van mijn dwaasheid te komen moet je dus juist wachten tot ze in slaap gevallen is.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Driewerf neen!!!
Dat kan dus niet. Maar ik zal het zo even aan de vrouw vragen want het wordt mij wat te ingewikkeld.
Ach, ik weet best wat je met bewusteloze vrouwen allemaal kunt uitspoken. Alles kan en ze weten daar niets meer van de volgende dag.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als je het vraagt verpest je natuurlijk het hele experiment. Om achter de zin of onzin van mijn dwaasheid te komen moet je dus juist wachten tot ze in slaap gevallen is.
Maar interessanter is om te ontdekken hoe ze zich gedraagt nadat ze er wakker van geworden is. En hoe kan dat ook anders, als je slurf zo groot is? Je spuit ze toch niet plat, hè? Of is dat inderdaad meer deepweb-talk? Mijn voorkeuren bestaan overigens niet meer. Ik zit in de volgende fase, zeg maar.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:37 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ach, ik weet best wat je met bewusteloze vrouwen allemaal kunt uitspoken. Alles kan en ze weten daar niets meer van de volgende dag.
Dan denk je dus: leuk! daar zie ik wel iets in. Ik kan je verklappen dat er geen reet aan is als ze niet tegenstribbelen.
Als je hier meer van wilt weten dan weet je me te vinden in het deepweb. We moeten een beetje oppassen hier opdat we niet al teveel lopen te leuren met onze voorkeuren. Je weet immers nooit wie er allemaal meeleest. Discretie is gewenst en geboden.
Het is wel grappig dat zo'n quote nooit meer uit het systeem verdwijnt. Dat moet je in principe altijd nog iemand uit gaan leggen. Ik verheug me daar alvast op.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar interessanter is om te ontdekken hoe ze zich gedraagt nadat ze er wakker van geworden is. En hoe kan dat ook anders, als je slurf zo groot is? Je spuit ze toch niet plat, hè? Of is dat inderdaad meer deepweb-talk? Mijn voorkeuren bestaan overigens niet meer. Ik zit in de volgende fase, zeg maar.
Ja, we kunnen het wel eens lastig gaan krijgen in dat nog te komen pc-puntensysteem. Dat worden filmwaardige conversaties in elk geval.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:42 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat zo'n quote nooit meer uit het systeem verdwijnt. Dat moet je in principe altijd nog iemand uit gaan leggen. Ik verheug me daar alvast op.
Kunnen we het niet afdoen met 'het was de alcohol' of 'locker room talk'?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:44 schreef Bart2002 het volgende:
Wij moeten ons ook zorgen maken over de wakkere mensen van morgen. Die zich oprecht zorgen maken over die ranzige zaken die zich vannacht hebben afgespeeld. Mooi was dat allemaal niet.
Het is natuurlijk nooit de schuld van zoiets banaals als alcohol.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kunnen we het niet afdoen met 'het was de alcohol' of 'locker room talk'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |