Dan zie je mijn gezicht niet meer.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik normaliter ook.. Maar nu een paar weken inmiddels..
Nou ik kijk graag naar mooie vrouwen en ik ben er ook niet vies van maar dat is het dan ook welquote:Op vrijdag 5 mei 2017 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
In mijn geheugen sta je als dames liefhebster.. dus dan hou ik me er buiten
Iedereen kijkt toch graag naar mooie vrouwen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ik kijk graag naar mooie vrouwen en ik ben er ook niet vies van maar dat is het dan ook wel
Niet alleen kijken toch?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iedereen kijkt toch graag naar mooie vrouwen.
OK .. Dan is dat ook opgeheldert.. in UTO lees ik ook lang niet meer allesquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ik kijk graag naar mooie vrouwen en ik ben er ook niet vies van maar dat is het dan ook wel
Oh? Hoezo heb je daar toestemming voor nodig dan?quote:
Wat is precies hosselen dan? een vrouw het bed in zien te krijgen?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Veroveren deden we vroeger .. Hosselen nog af en toe..
Nou ja, het begint bij kijken toch?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh? Hoezo heb je daar toestemming voor nodig dan?
Ja en daar heb je goddank geen toestemming voor nodigquote:
Zwaar leven, bedolven onder de slingers.quote:
Wanhopig slijmen en een ander gaat er met vandoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is precies hosselen dan? een vrouw het bed in zien te krijgen?
Nou dan heb ik slecht gehosseld.. Beetje teasen en zo maar OK wie weet , maar dat is ook altijd maar afwachten hier..quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is precies hosselen dan? een vrouw het bed in zien te krijgen?
Het afwachtende type.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dan heb ik slecht gehosseld.. Beetje teasen en zo maar OK wie weet , maar dat is ook altijd maar afwachten hier..
Oh , ik heb niks tegen Surinamers overigens maar ik doe toch zelf wat ik wil , en slijmen vind ik heel erg sneuquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wanhopig slijmen en een ander gaat er met vandoor.
Hosselen moet je aan Surinamers over laten.
Oh je hebt het over hier?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dan heb ik slecht gehosseld.. Beetje teasen en zo maar OK wie weet , maar dat is ook altijd maar afwachten hier..
Vooral geen hoop creeren bij je zelf ..
Doe gewoon waar je je zelf goed bij voelt ..quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh , ik heb niks tegen Surinamers overigens maar ik doe toch zelf wat ik wil , en slijmen vind ik heel erg sneu
Doe ik altijdquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe gewoon waar je je zelf goed bij voelt ..
Denk dat Shoef Fok bedoeld.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh je hebt het over hier?
Ik ben nog niet zo thuis in deze SC
Ik ook niet, heb alles weer gemist dus.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ? Ik wist niet dat hier zo gehosseld werd
1 grote neukbende.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ? Ik wist niet dat hier zo gehosseld werd
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb alles weer gemist dus.
Nee hier kennen we elkaar bijna allemaal inmiddels niet persoonlijk , maar we zitten hier al een tijdje..quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh je hebt het over hier?
Ik ben nog niet zo thuis in deze SC
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]Jij hobbelt ook altijd achter de feiten aan ?
Ik hoop dat ik normaal genoeg doe om hier te postenquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hier kennen we elkaar bijna allemaal inmiddels niet persoonlijk , maar we zitten hier al een tijdje..
Maar nee vroeger in de betere tijden van 40+ forum werd ik meestal aangewezen als als wat eigenlijk.. vleeskeuring .. belachelijk eigenlijk.. hosselaar.. Ik had een zo genaamde faam opgebouwd ...
Maar iedereen is hier welkom we selecteren niet ..Mits je je een beetje normaal weet te gedragen ...
ik kwam net te laat binnen....quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hier kennen we elkaar bijna allemaal inmiddels niet persoonlijk , maar we zitten hier al een tijdje..
Maar nee vroeger in de betere tijden van 40+ forum werd ik meestal aangewezen als als wat eigenlijk.. vleeskeuring .. belachelijk eigenlijk.. hosselaar.. Ik had een zo genaamde faam opgebouwd ...
Maar iedereen is hier welkom we selecteren niet ..Mits je je een beetje normaal weet te gedragen ...
Ja hoor , je bent doorquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik normaal genoeg doe om hier te posten
Shoef regelt dat...quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik normaal genoeg doe om hier te posten
67quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gaf toch aan uit 1960 te komen .. ja dan ben je ouder dan mij
Nee ik zei dat ik uit de 60s kom dus dat kloptquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een oogafwijking.. dus ja ok de 67 zag ik voor de 60..
Dan vallen zijn ogen reuze mee.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik zei dat ik uit de 60s kom dus dat klopt
Varifocus.quote:
Dan houdt het op.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:30 schreef puzziepie het volgende:
Sorry heren ,ik ben niet zo een hosselaar
Verbaasd je dat?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:32 schreef puzziepie het volgende:
Gezellig hier trouwens , wel weinig vrouwen hier
Oh echt?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
De vrouwen zijn er soms wel, maar die gaan meestal vroeg naar bed.
Wat denk je waarom die 40+ ers ook her en der rondzwerven?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kom hier eigenlijk nooit![]()
Ehm dus ja
Ja dat weet ik toch ook nietquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat denk je waarom die 40+ ers ook her en der rondzwerven?
Hier valt niks te beleven.
Waar is Chocofan gebleven?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
De vrouwen zijn er soms wel, maar die gaan meestal vroeg naar bed.
Juist geen vaifocus meer.. en iets andere sterkte .. zie wel weer beter nuquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Varifocus.
Nieuw montuur of soortgelijk weer?
Laatste keer dat ik die zag en kort sprak was een maand of 2 geleden in de UTO.quote:
Ik ook of zo in de SC dan he..quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik die zag en kort sprak was een maand of 2 geleden in de UTO.
En onze enige echte Fann..quote:
En daar heb je het in het algemeen over Fok ..quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:47 schreef Stien_Struis het volgende:
In de nacht is ook dooie boel tegenwoordig.
Ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
En daar heb je het in het algemeen over Fok ..
Fann nam het allemaal wat te serieus, dan is het goed om daar tijd afstand van te nemen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
En onze enige echte Fann..
Ik hoop dat ze terugkomt . wie weet binnenkort.. maar dan wel rustig aan begreep ik ..
Mis dr wel om eerlijk te zijn
Fann komt terug geloof me .. En dan zal ze zeker weten te relativeren ..quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Fann nam het allemaal wat te serieus, dan is het goed om daar tijd afstand van te nemen.
Wie weet.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann komt terug geloof me .. En dan zal ze zeker weten te relativeren ..
Je gaat haar seinen met mystieke klanken?quote:
Toffe shit toch?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je gaat haar seinen met mystieke klanken?
Vibes....![]()
OK, net gepost in ander topic maar zo kijk ik er tegenaan.quote:
Ja gevoeleige kwesties en idd niet iedereen was zoals men dacht etc .. Laten we het los laten en gewoon een plek geven .. Simon Wiesenthal is toch ook al lang niet meerquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
OK, net gepost in ander topic maar zo kijk ik er tegenaan.
Niet alle Duitsers waren fout en grootste deel van de NL bevolking liep gewoon mee.
Na de oorlog waren het allemaal verzet strijders.
De realiteit lag wat anders, genoeg brave burgers die er zelf beter van werden en dan heb je ook nog de verraders.
Dan ga ik eventjes luren.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wat Stien zegt.. Ze is een volwaardig lid alhier dat kan ik je wel zeggen
Absurde verhalen soms, ondergedoken oudste zoon kan pas in 45 terug naar in 44 al bevrijde ouderlijk huis, hele familie dood, als klap op de vuurpijl andere mensen die er wonen en alle spullen weg en dat hebben die Duitsers echt niet meegenomen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gevoeleige kwesties en idd niet iedereen was zoals men dacht etc ..
De echte capitulatie was op 7 Mei volgens mij.quote:
Wageningen is op 5 Mei de capitulatie getekend.quote:
Pit ze.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 02:09 schreef chufi het volgende:
Ik ga zo maar een spitten.. Moet de taken van mn manager overnemen tussen 12-18.. BitchBoss
Dan ben je actiever dan ik, maar da's niets nieuws.quote:
Middag.quote:
Ik drink zwart zonder suikerquote:Op zaterdag 6 mei 2017 13:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Middag.
1 schepje suiker en een wolkje melk graag.
Nee maar dat zou ik wel moeten doen , ik drink altijd mijn koffie zwart , vind ik gewoon het lekkerstequote:
Das stoerquote:Op zaterdag 6 mei 2017 13:07 schreef sacha het volgende:
[..]
open dag KNRM, lekker scheuren over de zee
Laat het je smaken.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee maar dat zou ik wel moeten doen , ik drink altijd mijn koffie zwart , vind ik gewoon het lekkerste
Ben altijd voorzichtig, zeker met breekbaar spul.quote:
Haha , ehm ik ben nogal een onbenulquote:Op zaterdag 6 mei 2017 13:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben altijd voorzichtig, zeker met breekbaar spul.
Ik wil ook op het springkussen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 13:24 schreef chufi het volgende:
[..]
http://www.waddenhavenvlieland.nl/webcam/
Zwaai eens
lol!!quote:Op zaterdag 6 mei 2017 13:24 schreef chufi het volgende:
[..]
http://www.waddenhavenvlieland.nl/webcam/
Zwaai eens
Bij mij in de gracht vaart misschien eens in het jaar een bootje langsquote:Op zaterdag 6 mei 2017 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Shoef, ga jij niet varen dan, is er daar niks te doen met boten?
Stukje verderop bij Soury toch wel...quote:Op zaterdag 6 mei 2017 13:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij in de gracht vaart misschien eens in het jaar een bootje langs
Die woont aan een doorgangsroute...quote:Op zaterdag 6 mei 2017 13:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stukje verderop bij Soury toch wel...
Boten kieken, ik bedoel niet dat je koffie moet gaan drinken....quote:
Gezellig met zn tweetjes op dr kleine balkonnentjequote:Op zaterdag 6 mei 2017 13:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Boten kieken, ik bedoel niet dat je koffie moet gaan drinken....
Heb geen idee hoe groot dat balkon is, ik zag ooit een foto met zo'n zwembadje voor pootje baden.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 13:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezellig met zn tweetjes op dr kleine balkonnentje
Ja dat was erg krap om te zien ..quote:Op zaterdag 6 mei 2017 13:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb geen idee hoe groot dat balkon is, ik zag ooit een foto met zo'n zwembadje voor pootje baden.
Mijn balkon is ook niet zo groot maar je kan er wel zitten.quote:
Ja iets van 5x 2 of zoquote:Op zaterdag 6 mei 2017 13:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn balkon is ook niet zo groot maar je kan er wel zitten.
Dat van jou is geen echt balkon, da's meer een klein terras.
Is ook duurder dan waar ik woon, ik zit relatief goedkoop, en toch redelijk goed.quote:
In het centrum zou mn apartement makkelijk voor een half miljoen verkocht kunnen worden denk ik zoquote:Op zaterdag 6 mei 2017 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is ook duurder dan waar ik woon, ik zit relatief goedkoop, en toch redelijk goed.
Zijn heel andere prijzen dan hier, maar ja, hier wil ook geen mens wonen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 13:50 schreef chufi het volgende:
[..]
In het centrum zou mn apartement makkelijk voor een half miljoen verkocht kunnen worden denk ik zo
Soury opperde ooit dat ze wel daar in de buurt zou willen rentenieren ..quote:Op zaterdag 6 mei 2017 13:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn heel andere prijzen dan hier, maar ja, hier wil ook geen mens wonen.
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury opperde ooit dat ze wel daar in de buurt zou willen rentenieren ..
Gelukkig maar, en Soury heeft geld, die kan zich wel iets beters permitteren dan in mijn buurt.quote:
Als ze dr huis weet te verkopen voor veel geld wel jaquote:Op zaterdag 6 mei 2017 14:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig maar, en Soury heeft geld, die kan zich wel iets beters permitteren dan in mijn buurt.
Nadeel van kopen, je moet het ook kwijt zien te raken, voor je het weet dubbele lasten en een hoop gedoe.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 14:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze dr huis weet te verkopen voor veel geld wel ja
Het is prachtig weerquote:
Moeilijke vraag....quote:Op zaterdag 6 mei 2017 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar is hier? Bij jouw thuis of hier op FoK!?
Dat zou kunnen, maar mijn tablet is al een jaar kapot, mijn foon start sinds enkele dagen niet op, dan heb ik nog een 17", maar dan moet ik ergens bij een hotspot gaan zitten denke ik, ik blijf lekker thuis, Baardaap komt ook nog, die heeft spullen hier liggen.quote:
Moet ie optreden?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 15:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar mijn tablet is al een jaar kapot, mijn foon start sinds enkele dagen niet op, dan heb ik nog een 17", maar dan moet ik ergens bij een hotspot gaan zitten denke ik, ik blijf lekker thuis, Baardaap komt ook nog, die heeft spullen hier liggen.
Mijn moeder heeft ook een pc staan met internet dan hoef ik ook niks mee te slepen, doe ik ook regelmatig daar.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 15:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik bij mijn moeder slaap FOK ik ook
Ik soms ook op mn werkquote:Op zaterdag 6 mei 2017 15:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik bij mijn moeder slaap FOK ik ook
26e weer, maar da's maar 1 dag, erna gaat ie naar Parijs, bij iemand logeren.quote:
Ik FOK dan mobiel maar dat is niet te doen , dus vaak was het lezen ,niet reageren ,want dat schiet mobiel niet op is mijn ervaringquote:Op zaterdag 6 mei 2017 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook een pc staan met internet dan hoef ik ook niks mee te slepen, doe ik ook regelmatig daar.
4.5" dat schiet niet op.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 15:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik FOK dan mobiel maar dat is niet te doen , dus vaak was het lezen ,niet reageren ,want dat schiet mobiel niet op is mijn ervaring
Hosselen op je werk, in de baas zijn tijd, foei.quote:
Inch scherm, lastig om daarop te typen met dikke vingers.quote:
Oh zo , nee klopt ik raak vaak daar alleen maar geërgerd vanquote:Op zaterdag 6 mei 2017 15:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Inch scherm, lastig om daarop te typen met dikke vingers.
Ik moet weer eens iets aanschaffen, maar weet nog niet wat ik wil.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 15:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh zo , nee klopt ik raak vaak daar alleen maar geërgerd van
Hosselen niet hoor.. Ik lees wat mee en af en toe een enkele post.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hosselen op je werk, in de baas zijn tijd, foei.
Een mobiel bedoel je?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 15:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet weer eens iets aanschaffen, maar weet nog niet wat ik wil.
Mijn laptop is misschien 5 keer buiten de deur geweest.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 15:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een mobiel bedoel je?
Ik laat dat altijd aan mijn zoon over![]()
Die weet wat ik nodig heb en is goed in de kleine lettertjes , ik niet
Wat zoek je ? smartphone?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 15:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet weer eens iets aanschaffen, maar weet nog niet wat ik wil.
Wil niet teveel geld uitgeven voor zoiets.
Ik heb geen laptop , doe alles ouderwets op de pcquote:Op zaterdag 6 mei 2017 15:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn laptop is misschien 5 keer buiten de deur geweest.
Ben er nog niet uit, denk weer een tabletje, een foon heb ik altijd wel bij me, een simpel ding, als ik de smartfoon thuis laat heb ik die andere altijd bij me, die heb ik sws altijd bij me.quote:
Ik doe bijna nooit meer iets op mn desktop... Staat al een half jaar uit volgens mij en mn andere laptop ookquote:Op zaterdag 6 mei 2017 15:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen laptop , doe alles ouderwets op de pc
Ik zit nu ook aan mijn desktop, in mijn hoekje, laptop staat op tafel, bij de bank en de TV, die ik overigens van hieruit prima kan zien, maar die staat uit.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 15:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen laptop , doe alles ouderwets op de pc
Oh ik welquote:Op zaterdag 6 mei 2017 15:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe bijna nooit meer iets op mn desktop... Staat al een half jaar uit volgens mij en mn andere laptop ook
Ah OK.. smartphone heb ik nog wel wat oude modelletjes liggenquote:Op zaterdag 6 mei 2017 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben er nog niet uit, denk weer een tabletje, een foon heb ik altijd wel bij me, een simpel ding, als ik de smartfoon thuis laat heb ik die andere altijd bij me, die heb ik sws altijd bij me.
Ik kijk zelden tv , alleen 's nachts voor ik ga slapen , afgeleid wordenquote:Op zaterdag 6 mei 2017 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit nu ook aan mijn desktop, in mijn hoekje, laptop staat op tafel, bij de bank en de TV, die ik overigens van hieruit prima kan zien, maar die staat uit.
Ik had een 7 inch tabletje dat was redelijk te doen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK.. smartphone heb ik nog wel wat oude modelletjes liggen
Het werkt prima als slaapmiddel.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kijk zelden tv , alleen 's nachts voor ik ga slapen , afgeleid worden( hoe zeg je dat )
Oops...quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had een 7 inch tabletje dat was redelijk te doen.
Ding hield ermee op, ik zag dat de usb aansluiting ingang een beetje gesmolten was.
Was een goedkoop ding en deed het ruim 2 jaar, garantie was 3 maar ik heb daar niks mee gedaan.quote:
Wat is LDS ?quote:
Oh dus dan kan je genieten van je weekend?quote:
Luie Donder Syndroom.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is LDS ?
[..]
Oh dus dan kan je genieten van je weekend?
Ja zoiets, niet dat het veel verschil uitmaakt..quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is LDS ?
[..]
Oh dus dan kan je genieten van je weekend?
Oh okquote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets, niet dat het veel verschil uitmaakt..
Ah op die manierquote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Sta gewoon telefonisch standby voor 6 uurtjes..
Mn manager kon vandaag niet en het was wat moeilijk met zn andere colllegas ... Ik kan dus vanuit de hele Wereld gebeld worden voor de hogere escalatiesquote:
Wat doe je dan precies?:quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn manager kon vandaag niet en het was wat moeilijk met zn andere colllegas ... Ik kan dus vanuit de hele Wereld gebeld worden voor de hogere escalaties
Gaat best goed hč, en je bent er pas 4 - 5 mndn.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn manager kon vandaag niet en het was wat moeilijk met zn andere colllegas ... Ik kan dus vanuit de hele Wereld gebeld worden voor de hogere escalaties
Ah oke thnxquote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:18 schreef chufi het volgende:
Iets met telecommunicatie voor bedrijven over de hele wereld..
6 maanden inmiddelsquote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaat best goed hč, en je bent er pas 4 - 5 mndn.
Oh lekker!!quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ze nog niet, elke dag iets anders als het mee zit
Dat is ze gisteren geworden .. Nu nog een baan bij een Spaanse maatschappij waar ze maandag aan een cursus begintquote:
Oh spannend!quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is ze gisteren geworden .. Nu nog een baan bij een Spaanse maatschappij waar ze maandag aan een cursus begint
ja, maar volgens mij gaat ze er al vanuit dat ze aan de slag kan.. Maar liever wil ze bij de KLM.. Dicht bij papi en een huis natuurlijkquote:
Ahhquote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
ja, maar volgens mij gaat ze er al vanuit dat ze aan de slag kan.. Maar liever wil ze bij de KLM.. Dicht bij papi en een huis natuurlijk
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 14:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nadeel van kopen, je moet het ook kwijt zien te raken, voor je het weet dubbele lasten en een hoop gedoe.
Over jezelf, was er iets voor je verborgen dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]Best raar om dat soort dingen over mezelf te lezen, stelletje roddel dames.
1 juli is mijn huis 95% afgelost dus ik kan verkopen en voor de winst gaan en wat in Limburg kopenLimburg was een voorbeeld hoor ik koop je hele straat wel.
Ik wil dat nog niet mijn moeder is 84 en ik woon hier perfect. Dat is een langer termijn dingetje.
Ik heb de laatste jaren ook hard gewerkt en verdiend, een spaarpotje is nooit weg ondanks dat ik tot 2019 iig zonder uitkering kan rondkomen.
Dan is het op en moet ik wel, maar ik zit op een redelijke a locatie in Amsterdam. Gekkenhuis wat verkopen betreft. En mijn balkon is prima voor 2 personen meer wil ik er ook niet op.![]()
Zo zijn jullie weer op de hoogte
Shufi je bent nogal sneerend
Nee hoor geen probleem verder, het is best raar als er zo over je geluld word als je er zelf niet bentquote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Over jezelf, was er iets voor je verborgen dan?
Zei iemand iets verkeerds?
Preciesquote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:44 schreef chufi het volgende:
Het was allemaal de schuld van Sas.. die begon over bootjes en water.
Het ging in principe helemaal niet over jou, het ging over balkons.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor geen probleem verder, het is best raar als er zo over je geluld word als je er zelf niet bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je bootjes kijken?
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Het zijn de aannames en het verkeerde beeld wat me niet zo bevielquote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Over jezelf, was er iets voor je verborgen dan?
Zei iemand iets verkeerds?
Soury toch.![]()
Er is helemaal geen beeld joh, er zijn balkons en terrassen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn de aannames en het verkeerde beeld wat me niet zo beviel
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het ging in principe helemaal niet over jou, het ging over balkons.De brug is al weken stuk dus er komt niet zo veel langs hier http://www.at5.nl/artikel(...)gaat_nog_weken_durenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je bootjes kijken?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Oei, dat betekent dus allerlei omleidingen en gedoe.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
De brug is al weken stuk dus er komt niet zo veel langs hier http://www.at5.nl/artikel(...)gaat_nog_weken_duren
Jij zei zelf over dubbele hypotheken, dat is zo maar het ging over mij.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even denken of ik nog wat aannames achter de hand heb.
Ik stapte overigens toen straks wel met mijn goede been het bed uit.![]()
Nogmaals, het ging niet over jou.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij zei zelf over dubbele hypotheken, dat is zo maar het ging over mij.
Ja dat is een enorme strop en ik zie niks leuks voorbij komen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oei, dat betekent dus allerlei omleidingen en gedoe.
Okquote:
OK ... Maar goed dat ik geen bootjes ben gaan kijken dusquote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
De brug is al weken stuk dus er komt niet zo veel langs hier http://www.at5.nl/artikel(...)gaat_nog_weken_duren
Het ging over een eigen woning in het algemeen, je bent er minder snel vanaf dan je zelf verwacht, er spelen allerlei factoren mee.quote:
Ik schoot in de lachquote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... Maar goed dat ik geen bootjes ben gaan kijken dus
Ja ik snap het, het ligt hier nu wat anders qua verkoop. Eigenlijk zou ik nu de tent van de hand moeten doen. Maar het is te snelquote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het ging over een eigen woning in het algemeen, je bent er minder snel vanaf dan je zelf verwacht, er spelen allerlei factoren mee.
Als je huurt kan je per direct de volgende maand opzeggen.
Geef geen oordeel over wat beter is, dat is voor iedereen persoonlijk.
Kom ik naast je wonenquote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Voor Soury , als 'goedmakertje', kusje drop.
Je doe je best maar, zit je wel met mij als buurman, ik weet niet of dat nou zo leuk is.quote:
Ik denk het wel. Je bent wel relaxedquote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je doe je best maar, zit je wel met mij als buurman, ik weet niet of dat nou zo leuk is.
Ik ben heel erg op mezelf buufquote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zie het al voor me, iedere dag de bel, buurman kan ik een kopje suiker lenen?
Kom ik een stampotje brengen met jus. Nee maak je onnodige zorgenquote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Blij dat ik nu na 24 uur niks eten eindelijk 2 broodjes op heb.
Mijn galerijzijde heeft maar 1 raam en een voordeur, dat raam is afgeplakt met dat witte spul en er hang een witte luxaflex, je ziet aan die kant helemaal niets, mensen zien me alleen even wanneer ik de deur uit ga, verder nooit.quote:
Ik ben ook niet zo beroerd als je denkt.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is echt erg, maar soms moet ik zelfs een beetje lachen om Soury, dat is iets van de laatste tijd.
Had er voorheen nooit last van.
Blijf toch op mijn hoede.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo beroerd als je denkt.
Ja dat is beterquote:
Ach die Mo tochquote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik voel me goed vandaag, blij dat Baardaap weer in de buurt is, was best lang zonder elkaar.
Wij hebben weinig digitaal contact, app-en wel maar niet veel, en mijn foon start niet op, we doen het meer met echt contact, ook al zit er soms een tijdje tussen zoals nu.quote:
Zou toch mooi zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:19 schreef chufi het volgende:
maar ik zou ook blij zijn als mn dochterr hier vaker langs zou komen.. Mogelijk dat ze Amsetrdam als basis kan regelen..
Dat hangt toch van de maatschappij af ? En ik neem aan een Spaansequote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:19 schreef chufi het volgende:
maar ik zou ook blij zijn als mn dochterr hier vaker langs zou komen.. Mogelijk dat ze Amsetrdam als basis kan regelen..
Met baardaap moet ik gaan opletten voor je het weet wil ie in Frankrijk gaan wonen......quote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Zekers..Wel weer even wennen hier, maar dat komt goed
Ja maar die zijn ook bezig om in Amsterdam een soort basis te hebben .. Veel vluchten hier vandaan.. Ze is al hard bezig met dr Nederlands aan het ophalenquote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hangt toch van de maatschappij af ? En ik neem aan een Spaanse
Verliefd en laten gaan.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met baardaap moet ik gaan opletten voor je het weet wil ie in Frankrijk gaan wonen......![]()
Vrouwen.
Ahhh Ja Mo , maar daar kun je weinig aan doen .. Spreekt ie een woordje over de grens?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met baardaap moet ik gaan opletten voor je het weet wil ie in Frankrijk gaan wonen......![]()
Vrouwen.
Ah mooi dan krijg je je dochter een bietje terugquote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die zijn ook bezig om in Amsterdam een soort basis te hebben .. Veel vluchten hier vandaan.. Ze is al hard bezig met dr Nederlands aan het ophalen
Opzouten dusquote:
Ja, maar niet perfect, hij is een handige jongen, die communiceert wel op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ahhh Ja Mo , maar daar kun je weinig aan doen .. Spreekt ie een woordje over de grens?
Ja . zou mooi zijn en mijn dochter ziet het volgens mij al helemaal voor zich ... Ze heeft dr eigen kamer alquote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah mooi dan krijg je je dochter een bietje terug
Achter die ruige baard schuilt een heel schuchter lief koppiequote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar niet perfect, hij is een handige jongen, die communiceert wel op de een of andere manier.
Liefde heeft geen grenzenquote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar niet perfect, hij is een handige jongen, die communiceert wel op de een of andere manier.
Hey ho, waar wil je naartoe?quote:
Geen enkel idééquote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hey ho, waar wil je naartoe?
Zet die enge bril af...
Jij begon gisteren over dat je iets zag groeien.quote:
Mijn korte termijn geheugen werkt niet zo goed meerquote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij begon gisteren over dat je iets zag groeien.
Ja ja.....quote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn korte termijn geheugen werkt niet zo goed meer
Sorryquote:
Ja je kunt dat moeilijk meer herstellen.. Gewoon wel blijven trainen je geheugen dan gaat het minder snel achteruitquote:
Zijn we nu alweer vol? Binnen 1 dagquote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Is er ergens een lapohunter, iemand moet het doen...
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je kunt dat moeilijk meer herstellen.. Gewoon wel blijven trainen je geheugen dan gaat het minder snel achteruit
Heeft Tong weer een ban danquote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Is er ergens een lapohunter, iemand moet het doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |