Dan zie je mijn gezicht niet meer.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik normaliter ook.. Maar nu een paar weken inmiddels..
Nou ik kijk graag naar mooie vrouwen en ik ben er ook niet vies van maar dat is het dan ook welquote:Op vrijdag 5 mei 2017 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
In mijn geheugen sta je als dames liefhebster.. dus dan hou ik me er buiten
Iedereen kijkt toch graag naar mooie vrouwen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ik kijk graag naar mooie vrouwen en ik ben er ook niet vies van maar dat is het dan ook wel
Niet alleen kijken toch?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iedereen kijkt toch graag naar mooie vrouwen.
OK .. Dan is dat ook opgeheldert.. in UTO lees ik ook lang niet meer allesquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ik kijk graag naar mooie vrouwen en ik ben er ook niet vies van maar dat is het dan ook wel
Oh? Hoezo heb je daar toestemming voor nodig dan?quote:
Wat is precies hosselen dan? een vrouw het bed in zien te krijgen?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Veroveren deden we vroeger .. Hosselen nog af en toe..
Nou ja, het begint bij kijken toch?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh? Hoezo heb je daar toestemming voor nodig dan?
Ja en daar heb je goddank geen toestemming voor nodigquote:
Zwaar leven, bedolven onder de slingers.quote:
Wanhopig slijmen en een ander gaat er met vandoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is precies hosselen dan? een vrouw het bed in zien te krijgen?
Nou dan heb ik slecht gehosseld.. Beetje teasen en zo maar OK wie weet , maar dat is ook altijd maar afwachten hier..quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is precies hosselen dan? een vrouw het bed in zien te krijgen?
Het afwachtende type.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dan heb ik slecht gehosseld.. Beetje teasen en zo maar OK wie weet , maar dat is ook altijd maar afwachten hier..
Oh , ik heb niks tegen Surinamers overigens maar ik doe toch zelf wat ik wil , en slijmen vind ik heel erg sneuquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wanhopig slijmen en een ander gaat er met vandoor.
Hosselen moet je aan Surinamers over laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |