Dan zie je mijn gezicht niet meer.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik normaliter ook.. Maar nu een paar weken inmiddels..
Nou ik kijk graag naar mooie vrouwen en ik ben er ook niet vies van maar dat is het dan ook welquote:Op vrijdag 5 mei 2017 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
In mijn geheugen sta je als dames liefhebster.. dus dan hou ik me er buiten
Iedereen kijkt toch graag naar mooie vrouwen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ik kijk graag naar mooie vrouwen en ik ben er ook niet vies van maar dat is het dan ook wel
Niet alleen kijken toch?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iedereen kijkt toch graag naar mooie vrouwen.
OK .. Dan is dat ook opgeheldert.. in UTO lees ik ook lang niet meer allesquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ik kijk graag naar mooie vrouwen en ik ben er ook niet vies van maar dat is het dan ook wel
Oh? Hoezo heb je daar toestemming voor nodig dan?quote:
Wat is precies hosselen dan? een vrouw het bed in zien te krijgen?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Veroveren deden we vroeger .. Hosselen nog af en toe..
Nou ja, het begint bij kijken toch?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh? Hoezo heb je daar toestemming voor nodig dan?
Ja en daar heb je goddank geen toestemming voor nodigquote:
Zwaar leven, bedolven onder de slingers.quote:
Wanhopig slijmen en een ander gaat er met vandoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is precies hosselen dan? een vrouw het bed in zien te krijgen?
Nou dan heb ik slecht gehosseld.. Beetje teasen en zo maar OK wie weet , maar dat is ook altijd maar afwachten hier..quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is precies hosselen dan? een vrouw het bed in zien te krijgen?
Het afwachtende type.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dan heb ik slecht gehosseld.. Beetje teasen en zo maar OK wie weet , maar dat is ook altijd maar afwachten hier..
Oh , ik heb niks tegen Surinamers overigens maar ik doe toch zelf wat ik wil , en slijmen vind ik heel erg sneuquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wanhopig slijmen en een ander gaat er met vandoor.
Hosselen moet je aan Surinamers over laten.
Oh je hebt het over hier?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dan heb ik slecht gehosseld.. Beetje teasen en zo maar OK wie weet , maar dat is ook altijd maar afwachten hier..
Vooral geen hoop creeren bij je zelf ..
Doe gewoon waar je je zelf goed bij voelt ..quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh , ik heb niks tegen Surinamers overigens maar ik doe toch zelf wat ik wil , en slijmen vind ik heel erg sneu
Doe ik altijdquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe gewoon waar je je zelf goed bij voelt ..
Denk dat Shoef Fok bedoeld.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh je hebt het over hier?
Ik ben nog niet zo thuis in deze SC
Ik ook niet, heb alles weer gemist dus.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ? Ik wist niet dat hier zo gehosseld werd
1 grote neukbende.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ? Ik wist niet dat hier zo gehosseld werd
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb alles weer gemist dus.
Nee hier kennen we elkaar bijna allemaal inmiddels niet persoonlijk , maar we zitten hier al een tijdje..quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh je hebt het over hier?
Ik ben nog niet zo thuis in deze SC
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]Jij hobbelt ook altijd achter de feiten aan ?
Ik hoop dat ik normaal genoeg doe om hier te postenquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hier kennen we elkaar bijna allemaal inmiddels niet persoonlijk , maar we zitten hier al een tijdje..
Maar nee vroeger in de betere tijden van 40+ forum werd ik meestal aangewezen als als wat eigenlijk.. vleeskeuring .. belachelijk eigenlijk.. hosselaar.. Ik had een zo genaamde faam opgebouwd ...
Maar iedereen is hier welkom we selecteren niet ..Mits je je een beetje normaal weet te gedragen ...
ik kwam net te laat binnen....quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hier kennen we elkaar bijna allemaal inmiddels niet persoonlijk , maar we zitten hier al een tijdje..
Maar nee vroeger in de betere tijden van 40+ forum werd ik meestal aangewezen als als wat eigenlijk.. vleeskeuring .. belachelijk eigenlijk.. hosselaar.. Ik had een zo genaamde faam opgebouwd ...
Maar iedereen is hier welkom we selecteren niet ..Mits je je een beetje normaal weet te gedragen ...
Ja hoor , je bent doorquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik normaal genoeg doe om hier te posten
Shoef regelt dat...quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik normaal genoeg doe om hier te posten
67quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gaf toch aan uit 1960 te komen .. ja dan ben je ouder dan mij
Nee ik zei dat ik uit de 60s kom dus dat kloptquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een oogafwijking.. dus ja ok de 67 zag ik voor de 60..
Dan vallen zijn ogen reuze mee.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik zei dat ik uit de 60s kom dus dat klopt
Varifocus.quote:
Dan houdt het op.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:30 schreef puzziepie het volgende:
Sorry heren ,ik ben niet zo een hosselaar
Verbaasd je dat?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:32 schreef puzziepie het volgende:
Gezellig hier trouwens , wel weinig vrouwen hier
Oh echt?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
De vrouwen zijn er soms wel, maar die gaan meestal vroeg naar bed.
Wat denk je waarom die 40+ ers ook her en der rondzwerven?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kom hier eigenlijk nooit![]()
Ehm dus ja
Ja dat weet ik toch ook nietquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat denk je waarom die 40+ ers ook her en der rondzwerven?
Hier valt niks te beleven.
Waar is Chocofan gebleven?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
De vrouwen zijn er soms wel, maar die gaan meestal vroeg naar bed.
Juist geen vaifocus meer.. en iets andere sterkte .. zie wel weer beter nuquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Varifocus.
Nieuw montuur of soortgelijk weer?
Laatste keer dat ik die zag en kort sprak was een maand of 2 geleden in de UTO.quote:
Ik ook of zo in de SC dan he..quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik die zag en kort sprak was een maand of 2 geleden in de UTO.
En onze enige echte Fann..quote:
En daar heb je het in het algemeen over Fok ..quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:47 schreef Stien_Struis het volgende:
In de nacht is ook dooie boel tegenwoordig.
Ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
En daar heb je het in het algemeen over Fok ..
Fann nam het allemaal wat te serieus, dan is het goed om daar tijd afstand van te nemen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
En onze enige echte Fann..
Ik hoop dat ze terugkomt . wie weet binnenkort.. maar dan wel rustig aan begreep ik ..
Mis dr wel om eerlijk te zijn
Fann komt terug geloof me .. En dan zal ze zeker weten te relativeren ..quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Fann nam het allemaal wat te serieus, dan is het goed om daar tijd afstand van te nemen.
Wie weet.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann komt terug geloof me .. En dan zal ze zeker weten te relativeren ..
Je gaat haar seinen met mystieke klanken?quote:
Toffe shit toch?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je gaat haar seinen met mystieke klanken?
Vibes....![]()
OK, net gepost in ander topic maar zo kijk ik er tegenaan.quote:
Ja gevoeleige kwesties en idd niet iedereen was zoals men dacht etc .. Laten we het los laten en gewoon een plek geven .. Simon Wiesenthal is toch ook al lang niet meerquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
OK, net gepost in ander topic maar zo kijk ik er tegenaan.
Niet alle Duitsers waren fout en grootste deel van de NL bevolking liep gewoon mee.
Na de oorlog waren het allemaal verzet strijders.
De realiteit lag wat anders, genoeg brave burgers die er zelf beter van werden en dan heb je ook nog de verraders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |